Post maar. Ik ga ff een piepklein pilsje happen. Laters!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wil je een foto zien? Dat ben je direct verlost van je buiten de realiteit geplaatste beeld.
Heel anders dan ik gedacht hadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
meer dan dit kan ik nu niet bieden, maar zoals je ziet (hoop ik) niet 14 en geen nofx t-shirt. happy?
Over tot op de tand bewapend gesproken zeg. Maar wat voor bespottelijke nep gitaren zijn dan in godsnaam. Dat hij die op de foto durft te zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij dadgad stel ik me altijd iemand als hieronder voor.
[ afbeelding ]
Of zo iemand:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Te lui om de edit button te gebruiken, om half 2 's nachts schreeuwen om Lasagne, dat soort dingen.
Ik zei al dat ik wist fout te zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
meer dan dit kan ik nu niet bieden, maar zoals je ziet (hoop ik) niet 14 en geen nofx t-shirt. happy?
lol, hoe wist je fout te zitten? (weird)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik wist fout te zitten
Hoe oud ben je eigenlijk, vind ik moeilijk te zien van de foto?
En je ziet er stiekem wel een beetje uit als verwacht. Niet helemaal maar ook zeker niet echt anders dan ik had verwacht.
Er zijn niet zo veel 14jarigen die proberen te stoppen met roken of dagelijks koffie drinkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef dadgad het volgende:
[..]
lol, hoe wist je fout te zitten? (weird)
24 alweer.![]()
at your servicequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel anders dan ik gedacht had![]()
Leuk hoor
damn lasagna is zo lekker, alweer een kans gemist, chinees vandaag,quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel 14jarigen die proberen te stoppen met roken of dagelijks koffie drinken
Of smeken om lasagna for that matter
Probeer de volgende keer eens wat vrolijker te kijken. Nu lijkt het alsof je elk moment een slachtpartij kunt aanrichten, maar other than that...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
hmm.... dat zei mijn moeder ook altijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer eens wat vrolijker te kijken. Nu lijkt het alsof je elk moment een slachtpartij kunt aanrichten, maar other than that...
Hoe sta jij in het leven over het algemeen? Positief of negatief?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:58 schreef dadgad het volgende:
[..]
hmm.... dat zei mijn moeder ook altijd.
Ik ben een verschrikkelijke pessimist, maar kan via zwarte humor, kunst en literatuur nog wel van het leven genieten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 02:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe sta jij in het leven over het algemeen? Positief of negatief?
ik vond het filmpje op de 1 of andere manier vrij disturbing. Die meid is niet in orde ofzo... en de manier waarop dat filmpje inelkaar is geflanst draagt daar niet positief aan bij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 02:05 schreef dadgad het volgende:
Jokkebrok ik vind dit echt geniaal. Zo droog hoe zij danst. haha
echt macaber is het, alsof het allemaal niet klopt, ze heeft iets aantrekkelijks, maar ook weer totaal niet, het is zo goedkoop in elkaar geflanst, maar toch ook weer niet..quote:Op woensdag 15 februari 2012 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ik vond het filmpje op de 1 of andere manier vrij disturbing. Die meid is niet in orde ofzo... en de manier waarop dat filmpje inelkaar is geflanst draagt daar niet positief aan bij.
Nou, nog eentje voor jou dan. Ik ga pittenquote:Op woensdag 15 februari 2012 02:09 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik ben een verschrikkelijke pessimist, maar kan via zwarte humor, kunst en literatuur nog wel van het leven genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |