Doei is echt te gay voor een kerel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:45 schreef dadgad het volgende:
de telefoniste van de belastingdienst eindigde zojuist ons gesprekje met : "Bedankt en prettige dag meneer ... (mijn naam)"
en toen zei ik "yo, jij ook, doei"
Is dat eh ,.. onbeleefd?
Dan zul jij het vast vaak gebruiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Doei is echt te gay voor een kerel.
Het is gewoon Nederlands klaas. Wat zeg jij dan... LOATERRRSS? of AJO HE?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Doei is echt te gay voor een kerel.
Het is een Brabo, dus ik gok op houdoe.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:54 schreef dadgad het volgende:
[..]
Het is gewoon Nederlands klaas. Wat zeg jij dan... LOATERRRSS? of AJO HE?
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een Brabo, dus ik gok op houdoe.
Regio Eindhoven.quote:
Nee, niet middelbeers. Hoezo? Waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef oompaloompa het volgende:
middelbeers?
Waarom heet iemand uit brabant eigenlijk een brabander?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is het leuk, om met jezelf te slowchatten?
Zoiets heb ik ook in gedachtenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ik moet bij dadgad altijd aan een schattig 14 jarig punkertje met een nofx shirt denken maar zit er weet ik helemaal totaal naast
Maar dat maakt zijn posts een stuk vermakelijker!
Bij dadgad stel ik me altijd iemand als hieronder voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ik moet bij dadgad altijd aan een schattig 14 jarig punkertje met een nofx shirt denken maar zit er weet ik helemaal totaal naast
Wil je een foto zien? Dat ben je direct verlost van je buiten de realiteit geplaatste beeld.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef oompaloompa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |