Ja eh werk of vakantie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Ben sinds een paar weken gestopt. Of nou ja heb besloten te minderen maar als gevolg nu al een paar weken helemaal niet gerookt.De ochtendkoffie + sigaret is er wel eentje die ik echt mis. Rookte de eerdere weken eigenlijk bijna alleen nog maar met bier erbij.
Ach dan toch niet. Meer ei voor mij. Hater.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk dacht dat je me liep te trollenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ja eh werk of vakantie?
ik geloof niet in paar weken stoppers, pas na 2 maanden neem ik iemand serieus
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ach dan toch niet. Meer ei voor mij. Hater.ik hou wel van eitjes maar niet uit die concentratie kampen waar jij ze vandaan haalt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:26 schreef dadgad het volgende:
[..]
ik hou wel van eitjes maar niet uit die concentratie kampen waar jij ze vandaan haalt!Jij probeert mij echt kapot te maken hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor werk doe jij in de USA dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Werk dacht dat je me liep te trollen
Je moet me ook niet geloven ben al twee jaar elke keer met vlagen gestopt maar heb er ondertussen wel echt genoeg van. Daarom claim ik ook niet echt helemaal gestopt te zijn maar slechts heel veel minder te roken. Probleem met roken is dat het soms zo enorm lekker is maar vaak ook ontzettend vies maar dat je niet goed mate kunt houden vanwege de afhankelijkheid.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij probeert mij echt kapot te maken hè?
Ik ben vanaf begin 2005 anderhalf jaar gestopt geweest. Geen peuk meer aangeraakt in die tijd, maar op een gegeven moment toch weer een peukie geprobeerd en toen ging ik vrij snel weer voor gaas. Binnenkort gaat mijn 2de poging starten, maar nu is het even niet het geschikte moment.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Werk dacht dat je me liep te trollen
Je moet me ook niet geloven ben al twee jaar elke keer met vlagen gestopt maar heb er ondertussen wel echt genoeg van. Daarom claim ik ook niet echt helemaal gestopt te zijn maar slechts heel veel minder te roken. Probleem met roken is dat het soms zo enorm lekker is maar vaak ook ontzettend vies maar dat je niet goed mate kunt houden vanwege de afhankelijkheid.
Waarom zou je ook, binnenkort komen de aliens en die kunnen je eventueel genezen als het moet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op het moment wil ik nog niet
Bron?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, binnenkort komen de aliens en die kunnen je eventueel genezen als het moet.
Euh? Wat dacht je van Laura Burgers? Laura Burgers: Geen euthanasie omdat ruimtewezens nog kunnen komenquote:
Ben promovendus, zit hier nu anderhalve maand om andere perspectieven te zien, te leren vakken te volgen etc. En dan ondertussen ook gewoon papers schrijven en onderzoek ontwerpen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:28 schreef dadgad het volgende:
[..]
wat voor werk doe jij in de USA dan?
Roken=niets meer dan nicotine verslaving. Ik was meer dan 1 jaar gestopt dankzij alan carrs boek, zag de absurditeit ervan in. Stak na 1 jaar er eentje op uit nieuwsgierigheid en ben weer verslaafd, haha, zo triest
Ik vind het wel schattigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:45 schreef dadgad het volgende:
de telefoniste van de belastingdienst eindigde zojuist ons gesprekje met : "Bedankt en prettige dag meneer ... (mijn naam)"
en toen zei ik "yo, jij ook, doei"
Is dat eh ,.. onbeleefd?
Ik koop m'n maat een pakje en dan rook ik met hen mee op café of bij hen thuis. Als ik geen sigaretten thuis liggen heb, rook ik er meestal geen ( ik ga er niet om in de winkel dan, wil ik zeggen).quote:En ja zo gaat het bij mij ook, stoppen en dan eentje opsteken bij bier of zo omdat je denkt dat het wel kan en dan sta je de ochtend erna weer te roken.
ahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben promovendus, zit hier nu anderhalve maand om andere perspectieven te zien, te leren vakken te volgen etc. En dan ondertussen ook gewoon papers schrijven en onderzoek ontwerpen.
En ja zo gaat het bij mij ook, stoppen en dan eentje opsteken bij bier of zo omdat je denkt dat het wel kan en dan sta je de ochtend erna weer te roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |