Ga ik vanmiddag nog proberen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:34 schreef Gray het volgende:
[..]
True.
[..]
Ja, dat deed ik vroeger altijd! Ook zo mierzoet!![]()
Wat ook een goeie is, is pindakaas met vlokken/hagelslag. Alsof je gepureerde noot-M&M's over je boterham gesmeerd hebt. Mmmmm...
Doe dan deze sandwich:quote:
Veel te veel werk man. Doe mij dan maar een broodje bacon ei van johma of quizzi of hoe dat merk ook heet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Doe dan deze sandwich:
Sneedje brood, plak belegen/oude kaas, sellerie-salade, verkruimelde walnoot erover, sneedje brood.
Is heerlijk!
Of geroosterd bruin brood met pesto, rosbief en pittige mosterd. Hmmm...
Of broodje bal.
Of Italiaanse bol met tonijn, ui, mayo.
Gawd, net gegeten, nu alweer trek!
Je bedoelt die benzinepomp sandwiches?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Veel te veel werk man. Doe mij dan maar een broodje bacon ei van johma of quizzi of hoe dat merk ook heet.![]()
Die zijn ook lekker ja. Zelf ga ik ook altijd voor de bacon-ei variant.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je bedoelt die benzinepomp sandwiches?
[ afbeelding ]
Mwoah...
Ik vind ze echt bizar lekker.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je bedoelt die benzinepomp sandwiches?
[ afbeelding ]
Mwoah...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vind ze echt bizar lekker.Soms ga ik specifiek naar een benzinepomp om die dingen in te slaan. En maar schranzen hé.
Heerlijk Dadgad, lekker smeuig en vol met ei!!quote:
Die vind ik dan juist weer iets minder, zit minder in van dat eiersausje...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:39 schreef oompaloompa het volgende:
Ik vind die echt meestal heel erg smerig. Uitzondering voor de sandwiches van de Albert Heijn, die koop ik veel te veel -.-
Lekker sponzig ook soms.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:06 schreef dadgad het volgende:
vol met genetisch gemanipuleerde ranzige onnatuurlijke troep
Klopt, na zo'n bacon-ei sessie is het ook tijd voor stank. Dat hoort erbij, deel van de charme.quote:
Werk? Ik dacht je op vakantie was..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef oompaloompa het volgende:
Ben mijn werk uit aan het stellen en zit al een uur alleen maar koffie te drinken en op internet te browsen ^^
Koffie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef dadgad het volgende:
Koffie is chill, vooral met peuk erbij. En dan browsen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef dadgad het volgende:
[..]
Werk? Ik dacht je op vakantie was..
Ben sinds een paar weken gestopt. Of nou ja heb besloten te minderen maar als gevolg nu al een paar weken helemaal niet gerookt.De ochtendkoffie + sigaret is er wel eentje die ik echt mis. Rookte de eerdere weken eigenlijk bijna alleen nog maar met bier erbij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef dadgad het volgende:
Koffie is chill, vooral met peuk erbij. En dan browsen
ach ga toch fietsen ei kindquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Koffie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()