http://www.aasc.ucla.edu/cab/200708230009.htmlquote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tsss. Zeker nog nooit een vette gadget besteld..
www.priceangels.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hey dadgad... die edit knop....werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, de link werkt nietquote:Op maandag 13 februari 2012 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Add blocker uitschakelen op FOK.
Dan is die link mogelijk door een popup blocker in je browser geblokkeerd. Vraag ff hulp in het feedback forumquote:
mwah, ben te luiquote:Op maandag 13 februari 2012 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan is die link mogelijk door een popup blocker in je browser geblokkeerd. Vraag ff hulp in het feedback forum
lolquote:Op maandag 13 februari 2012 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
haha, dacht ik op de een of andere manier al
Nooit in verdiept. Heb er niet echt een mening over.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:02 schreef dadgad het volgende:
denk jij dat global warming door CO2 een hoax is?
okquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nooit in verdiept. Heb er niet echt een mening over.
enorm veel tegenspraak, gefraudeer met cijfers (bewezen,toegegeven), achterkamertjes politiek en ander smerig spelquote:
Met welk doel, denk jij?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:11 schreef dadgad het volgende:
[..]
enorm veel tegenspraak, gefraudeer met cijfers (bewezen,toegegeven), achterkamertjes politiek en ander smerig spel
ik speculeer:quote:
Maak er een mooi topic over. Lijkt me wel interessant. Zorg wel dat je edit knop het dan doetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
ik speculeer:
geo-engineering voor who knows waarom
meer belastingen
meer centralisering van besluitvormen
te lui, edit knop doet hetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak er een mooi topic over. Lijkt me wel interessant. Zorg wel dat je edit knop het dan doet
Maak een mooie. Met plaatjes en grafiekjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:23 schreef dadgad het volgende:
als ik topic maak ben ik perfectionist, doe er uren over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |