abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107911388
Zou Amerika er ooit gekomen zijn zonder de conquistadores?
  maandag 13 februari 2012 @ 06:11:34 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107919792
Wat een misselijkmakende bende...
The truth was in here.
pi_107921923
brand een kaarsje
pi_107925134
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 06:11 schreef Bastard het volgende:
Wat een misselijkmakende bende...
Mooi werk inderdaad.
pi_107925482
Volgens mij waren de conquistadores echt door de duivel bezeten!

pi_107925634

Judas wieg.

Peer van angst.
pi_107925694

If a tribe were to defy the Conquistadores they would pay severely. People could be pushed into a dagger and spike filled pit, to their deaths. In other cases the Spanish would tie-up whole tribes for days at the time, with no food or water and at the end of that time period the Indians would be let loose only to kill and/or eat each other. The Conquistadores, of course, aided their "cannibalism" by cutting up Indians and feeding the pieces to those Indians still alive. After days of no food, the Indians would often eat. In other cases the whole

tribe would be hung and/or burnt and the infants would often be killed and fed to the Conquistadores' dogs.

The Spanish "feeding" their slaves then taking them to work.
pi_107925777
Serieus Hyper, de Europese geschiedenis is echt te ziek voor woorden.

Daar kun je de American Natives niet van beschuldigen volgens mij, ofwel, gingen die ook zo ver?
pi_107925883
*note to myself: niet meer op de SC kijken :r
pi_107925992
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef dadgad het volgende:

Daar kun je de American Natives niet van beschuldigen volgens mij, ofwel, gingen die ook zo ver?
Neen die waren heel braaf en rookten enkel vredespijpjes.
pi_107926041
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef dadgad het volgende:

Klopt, bizar inderdaad. Ik heb mij nooit verdiept in indianen though, daar kan ik niets over zeggen. Ik denk dat die te ontspannen waren om zulke gekke dingen te doen.

Men behind the sun gezien?
pi_107926106
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:36 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Klopt, bizar inderdaad. Ik heb mij nooit verdiept in indianen though, daar kan ik niets over zeggen. Ik denk dat die te ontspannen waren om zulke gekke dingen te doen.

Men behind the sun gezien?
Nope.

Het een en ander dat ik weet van bepaalde Indianen stammen is dat ze ook oorlog voerden onderling, dat ging meestal gewoon om stukken grondgebied. Maar ik heb nooit iets gelezen over dit soort praktijken.
pi_107926154
Het waren ook andere tijden toen.
pi_107926187
Alhoewel, beschavingen zoals de Mayas en Inca's las ik deden ook aan vrij krankzinnige rituelen zoals kinder en maagden opofferingen...
pi_107926286
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef dadgad het volgende:

[..]

Nope.

Het een en ander dat ik weet van bepaalde Indianen stammen is dat ze ook oorlog voerden onderling, dat ging meestal gewoon om stukken grondgebied. Maar ik heb nooit iets gelezen over dit soort praktijken.
Waarschijnlijk hadden die lui ook psychopaten/freaks. Maar ik heb er ook nooit wat over gelezen. Ik heb ook verhalen gelezen uit de concentratiekampen, met name Treblinka... Dat is nog redelijk recent.. Echt walgelijke verhalen. Minstens zo erg als dit.
pi_107926333
Dus die tijden doen er ook geen fuck toe. Mensen zijn gewoon in staat hele zieke dingen te doen.
pi_107926370
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef Loppe het volgende:
Het waren ook andere tijden toen.
En of! haha

Maar zijn we echt gegroeid?

(betaald/voorzien en goedgekeurd door de USA)
pi_107926477

Hiroshima

Ik kwam er onlangs pas achter dat Japan haar overgave al aan de VS had aangeboden, maar de VS gooide eerst de twee bommen en accepteerde daarna pas de overgave op de exact zelfde voorwaarden! Waarom gooiden ze dus de bom? Niet om de oorlog te winnen. Maar om de wereld te laten zien wat ze in handen hadden.
pi_107926607
quote:
4s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:46 schreef HyperViper het volgende:
Dus die tijden doen er ook geen fuck toe. Mensen zijn gewoon in staat hele zieke dingen te doen.
Mee eens.
pi_107932170
Weet iemand hier de chinese tekens voor plaszak?
pi_107934824
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
Hiroshima

Ik kwam er onlangs pas achter dat Japan haar overgave al aan de VS had aangeboden, maar de VS gooide eerst de twee bommen en accepteerde daarna pas de overgave op de exact zelfde voorwaarden! Waarom gooiden ze dus de bom? Niet om de oorlog te winnen. Maar om de wereld te laten zien wat ze in handen hadden.
En uit nieuwsgierigheid.
http://www.madonnamagazin(...)l-aug/hiroshima.html

http://books.google.nl/bo(...)uinea%20pigs&f=false

En nu krijgen ze/ en we nog meer ellende over zich heen. ;(
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_107941208
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
Hiroshima

Ik snap het wel. Als je zo'n speeltje hebt, dan wil je het ook gebruiken.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_107944669
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Als je zo'n speeltje hebt, dan wil je het ook gebruiken.
:|W omg
pi_107945187
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef dadgad het volgende:

[..]

:|W omg
Tsss. Zeker nog nooit een vette gadget besteld..

www.priceangels.com
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')