Neen die waren heel braaf en rookten enkel vredespijpjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef dadgad het volgende:
Serieus Hyper, de Europese geschiedenis is echt te ziek voor woorden.
Daar kun je de American Natives niet van beschuldigen volgens mij, ofwel, gingen die ook zo ver?
Klopt, bizar inderdaad. Ik heb mij nooit verdiept in indianen though, daar kan ik niets over zeggen. Ik denk dat die te ontspannen waren om zulke gekke dingen te doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef dadgad het volgende:
Serieus Hyper, de Europese geschiedenis is echt te ziek voor woorden.
Daar kun je de American Natives niet van beschuldigen volgens mij, ofwel, gingen die ook zo ver?
Nope.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Klopt, bizar inderdaad. Ik heb mij nooit verdiept in indianen though, daar kan ik niets over zeggen. Ik denk dat die te ontspannen waren om zulke gekke dingen te doen.
Men behind the sun gezien?
Waarschijnlijk hadden die lui ook psychopaten/freaks. Maar ik heb er ook nooit wat over gelezen. Ik heb ook verhalen gelezen uit de concentratiekampen, met name Treblinka... Dat is nog redelijk recent.. Echt walgelijke verhalen. Minstens zo erg als dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef dadgad het volgende:
[..]
Nope.
Het een en ander dat ik weet van bepaalde Indianen stammen is dat ze ook oorlog voerden onderling, dat ging meestal gewoon om stukken grondgebied. Maar ik heb nooit iets gelezen over dit soort praktijken.
Mee eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:46 schreef HyperViper het volgende:
Dus die tijden doen er ook geen fuck toe. Mensen zijn gewoon in staat hele zieke dingen te doen.
En uit nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
Hiroshima
Ik kwam er onlangs pas achter dat Japan haar overgave al aan de VS had aangeboden, maar de VS gooide eerst de twee bommen en accepteerde daarna pas de overgave op de exact zelfde voorwaarden! Waarom gooiden ze dus de bom? Niet om de oorlog te winnen. Maar om de wereld te laten zien wat ze in handen hadden.
Ik snap het wel. Als je zo'n speeltje hebt, dan wil je het ook gebruiken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
Hiroshima
Ik kwam er onlangs pas achter dat Japan haar overgave al aan de VS had aangeboden, maar de VS gooide eerst de twee bommen en accepteerde daarna pas de overgave op de exact zelfde voorwaarden! Waarom gooiden ze dus de bom? Niet om de oorlog te winnen. Maar om de wereld te laten zien wat ze in handen hadden.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Als je zo'n speeltje hebt, dan wil je het ook gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |