Hoeveel kost zo'n ding en wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Nog niemand heeft gedoneerd.
Ik moet de giro rekening nog even checken.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Nog niemand heeft gedoneerd.
70 euries, en 3 maartquote:Op zondag 12 februari 2012 20:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n ding en wanneer ben je jarig?
Ah, dat is 11.60.44.799quote:Op zondag 12 februari 2012 20:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet de giro rekening nog even checken.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan je geen normaal kutje krijgen dan?
Ter informatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gefixtquote:Op zondag 12 februari 2012 20:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ter informatie.
TS = lelijk.
TS = autistisch.
TS = filantroop.
Dus TS wil even lekker fappen met een rubberen kip om zijn schlong.
Meiden hebben vaak ook vibrators, ook al kunnen ze ook aan echte penis komen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Meiden hebben vaak ook vibrators, ook al kunnen ze ook aan echte penis komen.
Waarom zouden mannen achterblijven
quote:
quote:Nick, wat is die 1 cent van the-brother-of-uzunumaki, met als kenmerk "Fleshlight voor DrNick"?
dank geoden vrind voor dezen reaktie op mijn geeniaale topique gr gr nickquote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef Quyxz_ het volgende:
hallon nick geoden toipc heb je gmaakt khoop op suc6 voor jouw met dezen aktie gr gr ok
nohomo, al moet ik zeggen dat, mocht ik homo zijn, ik Brent Cornigan wel "leuk" zou vinden.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef Rezania het volgende:
Fleshlight.Beter koop je een Fleshjack.
Eén Brent Corrigan voor dit topic dan maar.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
nohomo, al moet ik zeggen dat, mocht ik homo zijn, ik Brent Cornigan wel "leuk" zou vinden.![]()
Nick geen fleshlight gunnenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef NanKing het volgende:
sex heeft al heel veel sc's versleten, maar om de een of andere reden loopt het al een paar jaar niet meer goed. Ik geef het nog even een kans maar probeer het niet krampachtig in leven te houden.
Ja, ik ben 12quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nick geen fleshlight gunnenje zou hem eens moeten zien, zo'n schatje
nohomo
Hee die kende ik nog nietquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eén Brent Corrigan voor dit topic dan maar.
[ afbeelding ]
Hij staat zelfs op de Wikipediapagina over twinks man.quote:
Ik kijk dan ook regelmatig op die paginaquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij staat zelfs op de Wikipediapagina over twinks man.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Twink_(gay_slang)
Ja, maar natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook regelmatig op die pagina
Moet het maar niet zo'n bedroevend niveau hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit meer in UDOWU bent
Ik denk dat ik een ABO ga nemen alleen om jou te zienquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet het maar niet zo'n bedroevend niveau hebben.
Omg, stalker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een ABO ga nemen alleen om jou te zien![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |