Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Donder gewoon op naar je fok.be ofzo! Kutbelg.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:21 schreef stoereboii het volgende:
fuck Faal TT. wou snel nieuw topic dusja...
gast nu doe ik het goed en is het weer fout...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Donder gewoon op naar je fok.be ofzo! Kutbelg.
Topicreport doen misschien met dat erin kan helpenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef detennismaster het volgende:
Kan een Mod 219 aanpassen naar 220?
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon negerenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
gast nu doe ik het goed en is het weer fout...
dus ik mag niet postenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je er niet mee om kan gaan, blijf er dan met je takken vanaf, djeez
Hoeveel bedraagd dat saldo?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef Toefjes het volgende:
Mijn hele unibet saldo op Ivoorkust, alles of niks ole ole
NEEEEEEE JE DOET HET NIET GOED!quote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
gast nu doe ik het goed en is het weer fout...
Wat een kut website, ik dacht even account aanmaken en slim zijn want ja dat zijn ze niet gewendquote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt! Iedereen voor?quote:
Niet schrikken: 23,14quote:Op zondag 12 februari 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel bedraagd dat saldo?
Gastquote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Even rustig man, iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op zondag 12 februari 2012 20:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
NEEEEEEE JE DOET HET NIET GOED!
Roemenië?quote:
Das best veel om te vergokken in één klap, ik duim voor jequote:
Sorry ik liet me even gaan. Maar ik zit me al een paar dagen op te vreten.quote:
quote:
je ergeren aan een domme nummeringquote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef detennismaster het volgende:
Ah het is in ieder geval aangepast naar 220.
Ik ging laatst naar KPDtoe en toen zag ik jou ook in diverse topics xDquote:Op zondag 12 februari 2012 20:28 schreef n0ir het volgende:
![]()
Nou snel doorposten zodat we dit topic kunnen vergeten.
Maar wel zo langzaam dat stoereboii naar bed is als ie dicht gaat.
Je zag mijn posts?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar KPDtoe en toen zag ik ook in diverse topics xD
Wat zag je daar?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar KPDtoe en toen zag ik ook in diverse topics xD
je ergeren aan domme mensen. Blijf gewoon met je takken van het nummer af, het staat er nog naast ook dat het topicnummer automatisch wordt aangepastquote:Op zondag 12 februari 2012 20:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je ergeren aan een domme nummering
quote:
nu bleef ik eraf dwaas, vanmiddag op mn ipod stond dat er niet opquote:Op zondag 12 februari 2012 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je ergeren aan domme mensen. Blijf gewoon met je takken van het nummer af, het staat er nog naast ook dat het topicnummer automatisch wordt aangepast
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:33 schreef Rijst het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1351415/11/25#live
Ga het nou niet opzoekenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nu bleef ik eraf dwaas, vanmiddag op mn ipod stond dat er niet op
niks voor mijquote:Op zondag 12 februari 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
Ik zie mij daar toch een smerige topic lol. staat bij de bovenste 6 en is van de dubbele verkeerde kant. Iemand die een kijkje durft te nemen?
Ik ga de komende tijd niet meer kijken in kpd, wordt er af en toe wat onsmakelijk vanquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
Het echte voetbal is echt zo onrealistisch, met Fifa had Ivoorkust allang 2-0 voorgestaan.
Binnenkort maar eens een linkje dumpen die je niet kan ALT_F4'enquote:Op zondag 12 februari 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
.Haha dwazen, ik zit op mn werk. weer een foute link op mn naam
De UP?quote:
Er valt soms geen pijl op te trekken bij FUT.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:07 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn 4411 Pato staat al 3 dagen te koop voor 16000 - 17750BIN. Zet ik m vandaag op 5000 - 18000BIN wordt ie gekocht voor 18000
thaha is toch best goed uiteindelijk?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:07 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn 4411 Pato staat al 3 dagen te koop voor 16000 - 17750BIN. Zet ik m vandaag op 5000 - 18000BIN wordt ie gekocht voor 18000
En hij accept tegen oranje latencyquote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
Goeien record heeft die knaap. http://nl.twitch.tv/fifafreaks11
Wat was het? Hij zit nu in een wedstrijd!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
hoe komen jullie toch altijd aan die streamsquote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
volgens mij kostte die 3.59quote:Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat was die app voor iPhone ookalweer dat je de webapp kon openen?
Ja dat vraag ik me ook wel af.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
hoe komen jullie toch altijd aan die streams
21-1-47 ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat was het? Hij zit nu in een wedstrijd!
je gaat naar www.twitchtv.com dan tik je fifa 12 in in de zoekbalk en kijk je of er wat grappige mensen aan het streamen zijn zoalsquote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook wel af.
als je 200k aan pakjes opent mag dat ook welquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
Hij trok zonet wel Chamberlain IF uit een pakje
Dat vraag ik me ook af. Waarom zijn mensen geïnteresseerd in hoe andere mensen erbij zitten als ze fifa spelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
pff, wat is het toch met al die nutteloze streams
Zoek eens 1 million pack opening van antoholland op op youtube. Hij krijgt geen ene flikker uit pakjesquote:Op zondag 12 februari 2012 21:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
als je 200k aan pakjes opent mag dat ook wel
echt?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoek eens 1 million pack opening van antoholland op op youtube. Hij krijgt geen ene flikker uit pakjes
lol die zat ik net te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoek eens 1 million pack opening van antoholland op op youtube. Hij krijgt geen ene flikker uit pakjes
Kloptquote:Op zondag 12 februari 2012 21:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
lol die zat ik net te kijkenVolgens mij heeft hij aan 750k aan pakjes alleen maar IF Cisse eruit getrokken die boven de 20k waard is.
Het kan nog erger. Een maat van mij had z'n eerste 3 pakjes met MS points gekocht om makkelijk op gang te komen. 1e pakje: robben, 2e pakje: SIF Falcao, 3e pakje: Gerrard.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
Sam5K die trekt altijd belachelijke spelers uit pakjes. Rooney, Aguero en nog 2 goeien een tijdje terug in 1 pakjeen nog een aantal RvP en Sneijder, regelmatig goede IF's.
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Een maat van mij had z'n eerste 3 pakjes met MS points gekocht om makkelijk op gang te komen. 1e pakje: robben, 2e pakje: SIF Falcao, 3e pakje: Gerrard.
Tax!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:19 schreef stoereboii het volgende:
yes bid van 8,5k op mn benzemasowieso al 600c wist en denk dat het nog meer wordt
Ja belachelijk. En hij heeft van die coins heel Bayern gekocht voor veel te veel coins. xDDDDDDquote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]hoeveel geluk kan iemand hebben
Jailbreakquote:
Mazzelpik. Aan de ene kant vind ik het frustrerend dat ik nog nooit een speler in een pakje heb gehad die meer waard is dan 5k, maar aan de andere kant is het ook wel leuk om alles zelf te verdienen met traden.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef jepperdeprep het volgende:
Dat is helemaal niks jongens. Vorig jaar speelde ik mijn eerste FUT en in mijn 3e pakje ever had ik Cristiano Ronaldo. Ha!
425 coins..(bij 8.5K)quote:
dit inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 21:23 schreef stoereboii het volgende:
dat jullie dit allemaal zeggen doet me zin krijgen in pakjes maar ik weet dat ik er achteraf spijt van heb
dat was ook wel een lastige rekensom natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
meen je dat? had geen zin om te rekenen maar die regel mag dus echt weg...
Verschuif de komma één keer naar links en deel door 2, is dat rekenen?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
meen je dat? had geen zin om te rekenen maar die regel mag dus echt weg...
nee maar ik ga hier echt niet zitten rekenenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat was ook wel een lastige rekensom natuurlijk.
Ik ben dit jaar pas begonnen, maar ik kreeg in mijn derde pakje dit jaar een Gerrard. Als beginner is 200k toch wel heel lekker. Daarna nooit meer last gehad van coinsquote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mazzelpik. Aan de ene kant vind ik het frustrerend dat ik nog nooit een speler in een pakje heb gehad die meer waard is dan 5k, maar aan de andere kant is het ook wel leuk om alles zelf te verdienen met traden.
lolquote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee maar ik ga hier echt niet zitten rekenen
Ach ja, voor 2 tientjes koop je 200k coins via marktplaats, maar het gaat mij er om dat het verslavende van FUT juist het traden is.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar pas begonnen, maar ik kreeg in mijn derde pakje dit jaar een Gerrard. Als beginner is 200k toch wel heel lekker. Daarna nooit meer last gehad van coins
Is zeker wel een lekker begin. Al speel ik elke dag toch wel een paar potjes, en haal zo 4K aan match coins binnen. 30 dagen in een maand, 120K per maand. En we hebben nog een maand of 8 te gaan. zal dus nog een miljoentje bij komenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar pas begonnen, maar ik kreeg in mijn derde pakje dit jaar een Gerrard. Als beginner is 200k toch wel heel lekker. Daarna nooit meer last gehad van coins
Daar ligt het probleem bij mij met deze FUT. Matchcoins krijg ik niet. Na 100+ wedstrijden heb ik pas 18k aan matchcoins kunnen verzamelen. Volgens mij krijg je zo'n 700 coins per wedstrijd, dus misschien dat ik 25 wedstrijden coins heb kunnen krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zeker wel een lekker begin. Al speel ik elke dag toch wel een paar potjes, en haal zo 4K aan match coins binnen. 30 dagen in een maand, 120K per maand. En we hebben nog een maand of 8 te gaan. zal dus nog een miljoentje bij komen
ow, dacht de app waarop je kunt traden. Met ultimate app raad ik dat echt niet aan! Kijk wat er bij KPN gebeurd is, als iemand inbreekt in het systeem daar ben je gewoon je coins kwijtquote:
Fucked up, allemaal door disconnects?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem bij mij met deze FUT. Matchcoins krijg ik niet. Na 100+ wedstrijden heb ik pas 18k aan matchcoins kunnen verzamelen. Volgens mij krijg je zo'n 700 coins per wedstrijd, dus misschien dat ik 25 wedstrijden coins heb kunnen krijgen.
Klopt helemaal. Zo slecht heb ik het er nog niet vanaf gebracht. Heb nog wel redelijk normaal kunnen spelen verder.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fucked up, allemaal door disconnects?
aangezien sommige silvers veel meer kunnen zijn dan gouden.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef stoereboii het volgende:
wrm doet ie geen gouden pakjes open maar wel silvers van 7,5k???
ja klopt wel maar als je een torres ofzo hebt heb je dat snel eruit gehaaldquote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
aangezien sommige silvers veel meer kunnen zijn dan gouden.
Overigens ondanks die disconnects nog wat FOK!kers blij gemaakt door spelers weg te geven met een totale waarde van 150-200kquote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fucked up, allemaal door disconnects?
Pakjes kopen is alleen rendabel in de eerste of tweede week van fut. Toen ging Torres nog voor meer dan 100K over de toonbank. Nu is pakjes opentrekken echt niet rendabel meer. Of je moet gewoon vreselijk veel geluk hebben. Ik val niet in die categorie helaas.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja klopt wel maar als je een torres ofzo hebt heb je dat snel eruit gehaald
Wellitonquote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#crxly8oQbcQDj
dit team![]()
moest overnieuw beginnen want ik ging van pc naar ps3 en nu 6 gespeeld, 5 gewonnen 1 verloren.
Hoe kom je zo snel aan coins?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#crxly8oQbcQDj
dit team![]()
moest overnieuw beginnen want ik ging van pc naar ps3 en nu 6 gespeeld, 5 gewonnen 1 verloren.
Wéér help je me gewoon hè, je bent een baasquote:
ja had voor 20 euro packs gekocht lol, beter dan over 2 weken eindelijk genoeg geld hebben voor een fatsoenlijk team.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kom je zo snel aan coins?Packs gekocht?
Kreeg je er een goede speler uit?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja had voor 20 euro packs gekocht lol, beter dan over 2 weken eindelijk genoeg geld hebben voor een fatsoenlijk team.
Heb ik ook gedaan aan het begin, kreeg toen als beste een Evra, was toen gewoon nog 32K waardquote:Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja had voor 20 euro packs gekocht lol, beter dan over 2 weken eindelijk genoeg geld hebben voor een fatsoenlijk team.
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
mss niet de beste mls maar echt een heerlijk teamhttp://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dEy29pimbcQDO
33 pace voor die CB is wel echt laag zeg, maar rest van zijn stats zijn wel goedquote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
mss niet de beste mls maar echt een heerlijk teamhttp://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dEy29pimbcQDO
Snijders en lagaroueh ofzo. Nemeth is ook wel fijn en zoet als keeper.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Welke bronzen Eredivisie/Nederlandse spelers moét ik hebben?
dit dus. Geen kandji, geen oduro, geen fucito, geen Amarikwa, geen Zusi, geen Okugo, geen Ashe, geen Cuesta, geen Whitequote:Op zondag 12 februari 2012 21:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]Dit is het slechtste MLSteam wat ik ooit gezien heb. De enige die nog wel goed is is je RB. De rest is poep!
kostte me ook maar 3k ofz, ik ga echt geen 20k aan bronze team gevenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]Dit is het slechtste MLSteam wat ik ooit gezien heb. De enige die nog wel goed is is je RB. De rest is poep!
Nemeth, Malki, Messaoud, Wattamaleo, Snijders, Lagouireh, IF Schenkeveld, Morecquote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Tauchmeister het volgende:
wel amarikwaquote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus. Geen kandji, geen oduro, geen fucito, geen Amarikwa, geen Zusi, geen Okugo, geen Ashe, geen Cuesta, geen Whitemaak dat team dan gewoon niet
Van Aanholt, Drenthe, Donk, Guidettiquote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat snap je niet aan bronsquote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van Aanholt, Drenthe, Donk, Guidetti
Zullo is linksback. En Conboy is beterquote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Snijders en lagaroueh ofzo. Nemeth is ook wel fijn en zoet als keeper.
Zullo van utrecht als rechtsback ook nog.
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je 3K voor deze 11 idioten betaald.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
kostte me ook maar 3k ofz, ik ga echt geen 20k aan bronze team geven
Dat bedoelde ikquote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zullo is linksback. En Conboy is beter
Heb daar overheen gelezen dan, stond er bronze?quote:
graag gedaan, die tip heb ik weer van Zerokil, zo helpen we elkaar hierquote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wéér help je me gewoon hè, je bent een baas
Dit is inderdaad wel een heel matig team. Op welke console speel je?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
Het was Nederlands of Eredivisie, en bronze las ik overheenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen brons en 2 van de 4 geen Eredivisie..snuggere Harry
2 vd 4 waren ook geen Eredivisie..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb daar overheen gelezen dan, stond er bronze?
ik win alles ermee dus zeer boeiendquote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boeit me, mijn team is echt 5x beter voor 7,5k totaal ofzo
Wow jij bent echt goed!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik win alles ermee dus zeer boeiend
Idd, het is tenminste weer eens wat anders dan al die standaard teams met Kandjiquote:Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat heb jij vanavond..zand in je vagina?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd, het is tenminste weer eens wat anders dan al die standaard teams met Kandji
mijn mls team heet zelfs fc kandjiquote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd, het is tenminste weer eens wat anders dan al die standaard teams met Kandji
Zand in je vagina.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heb jij vanavond..zand in je vagina?
Geef nou toe: Het is echt een mongool.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De haat van detennismaster tegenover stoereboii is te merken
PS3?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jij betaalt wel 5k voor 1 spelerquote:Op zondag 12 februari 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
PS3 stoerboii?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kRxidC7ebcQEl
Jammer dat ik de verkeerde formatie heb gekozen
Ach, dat wil ik niet zeggen. Hij is gewoon een Belgquote:Op zondag 12 februari 2012 21:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zand in je vagina.hoe kom je erop.
[..]
Geef nou toe: Het is echt een mongool.
Een mongool dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, dat wil ik niet zeggen. Hij is gewoon een Belg
nice, nog 1 voor je top 10 achterlijke uitsprakenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jij betaalt wel 5k voor 1 speler![]()
![]()
"Ik ben du boiiii" en "lach niet met me, nikker!" , en vervolgens hier compleet stupide overkomen is vragen om antipathie.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, dat wil ik niet zeggen. Hij is gewoon een Belg
Doe maar alsof je van niets weet. Dit is de foto die jij gebruikt op Facebook.quote:
de fuck is osm?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:55 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Doe maar alsof je van niets weet. Dit is de foto die jij gebruikt op Facebook.
Op OSM kon onze lieve Thibault zich ook al niet gedragen vandaar dat ik zijn naam herken.
Eensch, om die ondertitel moest ik wel lachenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Ik ben du boiiii" en "lach niet met me, nikker!" , en vervolgens hier compleet stupide overkomen is vragen om antipathie.
Dit dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Ik ben du boiiii" en "lach niet met me, nikker!" , en vervolgens hier compleet stupide overkomen is vragen om antipathie.
Die uitspraak niet kennenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zand in je vagina.hoe kom je erop.
Het is zeker toeval dat jouw clubnaam hetzelfde is als de naam van je OSM-account, http://www.onlinesoccermanager.nl/Profile/Manager/Thibaultvw.quote:
o snapquote:Op zondag 12 februari 2012 21:58 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Het is zeker toeval dat jouw clubnaam hetzelfde is als de naam van je OSM-account, http://www.onlinesoccermanager.nl/Profile/Manager/Thibaultvw.
man wat lul jij?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:58 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Het is zeker toeval dat jouw clubnaam hetzelfde is als de naam van je OSM-account, http://www.onlinesoccermanager.nl/Profile/Manager/Thibaultvw.
Dit is vermaak, sit back and watchquote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef pascal08 het volgende:
Kunnen we weer verder met waar dit topic over gaat, namelijk FUT?
Ssssttt ik heb net popcorn gepakt en ga er net lekker voor zitten.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef pascal08 het volgende:
Kunnen we weer verder met waar dit topic over gaat, namelijk FUT?
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ssssttt ik heb net popcorn gepakt en ga er net lekker voor zitten.
Nu is het wachten op een draak die de michal jackson gif post.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gebeurt nou eenmaal zoiets.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu is het wachten op een draak die de michal jackson gif post.
Als ik niet mobiel zat had ik hem al neergezet, was het eerste wat in me opkwamquote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu is het wachten op een draak die de michal jackson gif post.
Ja J-Lo was de vorige, daar heb ik ook van genoten hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gebeurt nou eenmaal zoiets.
ik hoop zo kort mogelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang stoereboii het nog uithoudt hier..
quote:
Ach, ik heb niet zo'n hekel aan hem.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:04 schreef stoereboii het volgende:
jongens jullie zijn dus gewoon boos op me omdat ik het topicnummer per ongeluk had veranderd?
Ze mogen je gewoon nietquote:Op zondag 12 februari 2012 22:04 schreef stoereboii het volgende:
jongens jullie zijn dus gewoon boos op me omdat ik het topicnummer per ongeluk had verwijderd?
Ssssssssssssssssttttt!!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand ervaring met UP Maher trouwens?
Zal de leeftijd zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet zo'n hekel aan hem.
Zou best kunnen, maar op sommige vlakken wordt best overdreven imoquote:
Ik meld mequote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
Ik ben tegen niemand, ik ben onpartijdig.
Klopt, maar ik ben ook iemand die vaak in mijn eerste mening vast blijft zitten. Zo vind ik jou ook nog irritant terwijl je dat alleen de eerste paar topics echt was.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar op sommige vlakken wordt best overdreven imo
Je hebt te veel gehapt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:04 schreef stoereboii het volgende:
jongens jullie zijn dus gewoon boos op me omdat ik het topicnummer per ongeluk had veranderd?
Toen was ik nieuw en wist niet hoe het was hier, nu heb ik door hoe ik me moet gedragenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben ook iemand die vaak in mijn eerste mening vast blijft zitten. Zo vind ik jou ook nog irritant terwijl je dat alleen de eerste paar topics echt was.
Je posts zijn onzinnig.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:04 schreef stoereboii het volgende:
Kan iemand even een teiltje pakken?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef stoereboii het volgende:
jongens jullie waren eerst zon gezellige bende maar nu doen jullie echt rot, ik vond jullie nochtans wel leuk
misschien kan dat bij mij ook zo worden guys?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen was ik nieuw en wist niet hoe het was hier, nu heb ik door hoe ik me moet gedragen
nee dat kan niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
misschien kan dat bij mij ook zo worden guys?
Denk om je hart ouwe!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je posts zijn onzinnig.
Je post te veel
Je stelt vragen over waardes van spelers, terwijl er al 100 keer is gezegd dat er een ultimatedb.nl is
Je bent net nieuw en doet of je du boiiiiii van het FUT topic bent
Over topic titels: daar hou ik me niet mee bezig, omdat ik geen zin heb om een plaatje te zoeken of een leuke tekst te verzinnen. jij weet niet hoe het moet, blijf dan met je fikken er van af.
Dat soort dingen. Je irriteert gewoon in alles.
kans op toty daley blind in een bronze pack is groterquote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Geniaal!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kans op toty daley blind in een bronze pack is groter
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef stoereboii het volgende:
een tweede kans, ik ga echt vriendelijk en normaal doen
dan hadden we jou niet gehadquote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter geven we nieuwe users proeftijd om te kijken of ze geschikt zijn
Gewoon normaal doen, dan komt het goedquote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef stoereboii het volgende:
een tweede kans, ik ga echt vriendelijk en normaal doen
Nog steeds niet blij met m'n verblijf hier?quote:
ja, gaat voor minstens 130k dacht ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Mata het volgende:
Paul Pogba gespot voor 77k.. goede prijs?
doen, kan minstens 30k winst op gemaakt wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Mata het volgende:
Paul Pogba gespot voor 77k.. goede prijs?
we doen hier niet aan sc imo! alles fut gerelateerd!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
De fuck, het tempo waarin topic's erdoorheen gaan. Beter zetten we SC in de TT
nja maar begint al wat in te zakkenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, gaat voor minstens 130k dacht ik.
SC voor speedchatquote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
De fuck, het tempo waarin topic's erdoorheen gaan. Beter zetten we SC in de TT
nu vind ik je prima hoor maar in het begin was het een beetje spammerigquote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog steeds niet blij met m'n verblijf hier?
Warsteiner allesquote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Kamikazie het volgende:
Doe normaal man! Tijd voor een jupilertje (ook wel jupke!)
Helaas heb ik momenteel maar 67k en is de 'deadline' nu verlopenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, gaat voor minstens 130k dacht ik.
Beetje rustiger geworden, nu weet ik hoe kut het is om zo een spammer in het topic te hebbenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu vind ik je prima hoor maar in het begin was het een beetje spammerig
[..]
Warsteiner alles
Lol, je gooit je eigen ruiten in..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef stoereboii het volgende:
diego alves raakt niet verkocht, wil iemand hem? dan geef ik een vriendenprijsje
ik meen hetquote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lol, je gooit je eigen ruiten in..
Iedereen zat te klagen op je dat je steeds spelers aanboodt, hier zou je mee stoppen. Wat doe je nu?quote:
Kap nou gewoon is met posten man. Je bent echt verschrikkelijk irritant!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef stoereboii het volgende:
diego alves raakt niet verkocht, wil iemand hem? dan geef ik een vriendenprijsje
Als je alles vergoed krijgt van de verzekering is er niets aan de handquote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lol, je gooit je eigen ruiten in..
Vooral zo door blijven ''zeuren'' gewoon normaal doen en voor vandaag stoppen en morgen maar terug komen.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:20 schreef stoereboii het volgende:
ok, dan ben ik maar weg voor altijd. tot nooit
Detennismaster doet nu overwinningsdansjes voor de computerquote:
Wij zijn zo een beetje degene die de ruzie nog proberen te zussenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Jullie verlagen je wel een beetje vandaag
Hij wordt gewoon even op de vingers getikt.quote:
te zussen ja?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij zijn zo een beetje degene die de ruzie nog proberen te zussen
Same, penalty's zijn altijd leukquote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
te zussen ja?
Verlenging bij ivoorkust-zambia, ik hoop op penalties
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dit is het internet niet de kleuterklas
Vooral bij Afrikanenquote:
Andere Mulenga ja..geen familie. Jacob Mulenga is normaliter hun sterspeler.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
Is dat Jcob Mulenga bij Zambia? Nee toch? Die is iets van 9 maanden eruit dacht ik.
Allemaal African Dance celebration?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ik hoop ook op penalties....gaan ze allemaal bidden en dansen voor/na elke penalty
DIe miste Vitesse vanmiddag.quote:
Bony Bonerquote:
Stoereboii stijlquote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
Here we go again, lapo hunt.
Kent pakt nr. 300, dat staat vast
eurosportquote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
Waar wordt die wedstrijd uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |