abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108595942
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Tijn: ga jij toevallig in Juni ook naar Ministry toe in de 013? :)
Ik wist niet eens dat ze daar kwamen eigenlijk. :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108604472
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Auti het volgende:

[..]

Mijn ervaring; zwaar kut. Gewoon 25 euro weggegooid.. :(
Heb je ze al binnen? Ze werken dus niet fijn begrijp ik?
Dan worden het maar gewoon schuimen oordoppen. Die kosten overigens ook geen reet.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_108605510
Oooh wat fijn.
Ik heb een hangmat gekocht (6,50 euro bij de kringloop incl standaard)
Ik vind het echt zo fijn om telkens heen en weer te wiegen :)
Twiddel
pi_108605547
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door summer2bird op 01-03-2012 22:39:28 ]
Twiddel
  vrijdag 2 maart 2012 @ 00:56:58 #205
326037 Noktan
kloontje komt om zijn loontje
pi_108612487
Even een kort vraagje:
Sinds een tijdje heb ik een vriendin en dit gaat allemaal heel erg goed. Als ik eenmaal bij haar ben is het gezellig, we ondernemen veel, prima seksleven enzo. Echter, ik moet me er vaak echt toe aanzetten om haar weer te zien. Vooral na een dag werken (wat sowieso al niet mn favoriete bezigheid is) heb ik er eigelijk nooit zo'n zin in. Op sommige momenten betrap ik mezelf er zelfs op dat ik t gewoon irritant vindt om weer extra tijd enzo vrij te maken :'(
Ik vind het eigelijk heel erg dat ik er zo over denk, omdat zij er wel altijd heel erg naar uitkijkt om mij weer te zien. Bovendien zegt men altijd dat als je van iemand houd je juist graag veel tijd met diegene door wil brengen. Maar ik hou ook echt van haar!
Is mijn gebrek aan zin nou iets wat echt door mijn Asperger komt? Hebben jullie daar ook last van in vergelijkbare situaties?
pi_108617392
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef Vluchtdeur het volgende:

[..]

Heb je ze al binnen? Ze werken dus niet fijn begrijp ik?
Dan worden het maar gewoon schuimen oordoppen. Die kosten overigens ook geen reet.
Ik moet er vandaag nog maar eens voor gaan zitten want ik heb inmiddels een filtertje weer gevonden.
Want dat was dus ook gebeurt, ik had de juiste maat plug gevonden.. denk ik.. vind ze niet zo handig in te brengen, en dan moet je dat filtertje er in stoppen. Dit gaat ook niet makkelijk, het is erg klein en het gaatje is erg stroef. Toen ik het eenmaal voor elkaar had vond ik het helemaal niet zo goed dempen als die gele schuimpjes dus ik dacht dat ik het filtertje misschien verkeerd om had gedaan. Dit staat namelijk niet zo duidelijk aangegeven in de handleiding, vind ik. Toen ik daarmee bezig was schoot het tussen mijn vingers vandaan en hop... weg dus.. vind zo iets maar terug dan.

Maar mijn vader heeft het gisteren gevonden, dus ik kan nog eens een poging wagen. Maar al met al vind ik die gele schuimpjes prettiger en gebruiksvriendelijker.
-weg-
pi_108622428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:56 schreef Noktan het volgende:
Even een kort vraagje:
Sinds een tijdje heb ik een vriendin en dit gaat allemaal heel erg goed. Als ik eenmaal bij haar ben is het gezellig, we ondernemen veel, prima seksleven enzo. Echter, ik moet me er vaak echt toe aanzetten om haar weer te zien. Vooral na een dag werken (wat sowieso al niet mn favoriete bezigheid is) heb ik er eigelijk nooit zo'n zin in. Op sommige momenten betrap ik mezelf er zelfs op dat ik t gewoon irritant vindt om weer extra tijd enzo vrij te maken :'(
Ik vind het eigelijk heel erg dat ik er zo over denk, omdat zij er wel altijd heel erg naar uitkijkt om mij weer te zien. Bovendien zegt men altijd dat als je van iemand houd je juist graag veel tijd met diegene door wil brengen. Maar ik hou ook echt van haar!
Is mijn gebrek aan zin nou iets wat echt door mijn Asperger komt? Hebben jullie daar ook last van in vergelijkbare situaties?
Klinkt voor mij wel herkenbaar. Alleen was ik zo stom om destijds (nog ver voor enige diagnose) te concluderen: als je van iemand houdt wil je altijd bij diegene zijn > ik merk dat ik dat niet altijd wil > ik houd dus niet van 'm > dan maar uit elkaar..
pi_108622490
Ik weet dat crossposten niet de bedoeling is, maar aangezien ik bij mezelf amper weet wat nou adhd en wat nou ASS is link ik toch maar even naar mijn post in t ADHD topic.. Geen idee of t iets is wat ADHDers vooral herkennen, of eerder mede-ASSers..

ADD&ADHD #50 Met zonder vergoeding :P

Ik had het hier al een beetje gepost, alleen lijkt de herrie inmiddels niet het voornaamste probleem te zijn, maar eerder een de druppel bovenop al een héle volle emmer.
pi_108622831
Doe je aan sport, Maartel?
-weg-
pi_108623183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef Auti het volgende:
Doe je aan sport, Maartel?
Met vlagen.. ik houd het enthousiasme nooit lang vol :@
Zou ik inderdaad ook weer eens wat meer kunnen doen, al is mijn ervaring wel dat ik het tijdens het sporten wel lekker vind (tot op zekere hoogte, als we met 4 man staan te badmintonnen ben ik na een half uur mentaal ook wel gaar omdat ik continu iedereen en alles in de gaten houd, en ik heb ook wel eens m'n momenten dat het gestuiter van een bal me al mateloos irriteert), maar me 5 minuten later, in fysiek nog vermoeide toestand, mentaal al weer te pletter verveel :@
pi_108623349
Misschien is fietsen/hardlopen een optie, ik moet mijzelf ook even er toe bewegen om strakjes weer even op de fiets te klimmen en een ritje te maken.
-weg-
pi_108633225
Ik ga meedoen met Start To Run. Dat begin volgende week zaterdag.
Children of the night. What music they make.
pi_108633752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga meedoen met Start To Run. Dat begin volgende week zaterdag.
^O^
-weg-
pi_108636329
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:59 schreef Auti het volgende:
Misschien is fietsen/hardlopen een optie, ik moet mijzelf ook even er toe bewegen om strakjes weer even op de fiets te klimmen en een ritje te maken.
Ja, moet ik misschien ook maar weer eens gaan doen.. en proberen niet weer in de valkuil te vallen om ook daarbij continu de lat hoger te leggen zodat het weer alleen maar een stressfactor wordt :P
Eigenlijk werkt om 'uit mijn hoofd' te komen sociaal contact nog het makkelijkst, maar dan wel contact waarin ik me niet om de zin af hoef te vragen of ik 't allemaal wel goed doe, of dat er weer een 'ik heb het gevoel dat je niet voldoende in me investeert' gesprek aan zit te komen.. en ook dat is iets waarbij ik zo vaak onderuit ben gegaan dat ik alleen maar meer ben gaan analyseren.
pi_108704152
Ik kwam dit linkje tegen, ik wou het even delen :P

Koken is moeilijk door autisme (tips?)
Children of the night. What music they make.
pi_108705205
Poeh, ben blij dat ik dáár opzich geen last van heb. Nouja, ik zou in het gemiddelde recept ook wel graag elke stap omschreven hebben, maar da's meer omdat ik die dingen nooit echt geleerd heb.

Overigens besef ik inmiddels wel dat mijn boosheid richting bovenbuuf een groter probleem is dan de herrie. Als een ander op de gang evenveel herrie maakt heb ik geen enkel probleem, zodra ik een voetstap van boven huur schiet ik accuut in de stress en ben ik bang elk moment door t lint te kunnen gaan.. Ik heb echt geen idee wat een gezonde of 'normale' manier is om met die gevoelens om te gaan..?
pi_108743225
Het is me gelukt, na 11 uur geen (lees geen enkele) muziek meer aan. Als regel hier op BW. Na vannacht een rotte nacht te hebben gehad ben ik eerder van school terug gekomen omdat ik zo moe was om even toch nog in bed te gaan liggen.

Hopelijk krijg ik nu wat meer rust. *O*
pi_108747610
ben weer werk aan het zoeken, wat is dit toch vervelend...

is er iemand van jullie wie ervaring heeft met instanties die autisten aan het werk helpen?

Wat is ook dom vind is hoe mijn werkcoach van UWV hier mee omgaat: "je hebt jarenlang gewoon kunnen werken dus je kan het wel"...
Ik heb amper werkervaring en uit de keren dat ik werk had ging het helemaal niet goed en werd ik ontslagen of ging ik zelf weg omdat ik het niet trok.
Nosce te ipsum.
pi_108748124
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef AlexanderC het volgende:

is er iemand van jullie wie ervaring heeft met instanties die autisten aan het werk helpen?

Wat is ook dom vind is hoe mijn werkcoach van UWV hier mee omgaat: "je hebt jarenlang gewoon kunnen werken dus je kan het wel"...
Ik heb amper werkervaring en uit de keren dat ik werk had ging het helemaal niet goed en werd ik ontslagen of ging ik zelf weg omdat ik het niet trok.
Ik weet niet in welke regio je zit en of ze je dus kunnen helpen, maar; www.voorzet.nl
Sterkte.
-weg-
pi_108748323
Dank je
Nosce te ipsum.
pi_108748734
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef DeHovenier het volgende:

Mooi topic! _O_
-weg-
  maandag 5 maart 2012 @ 17:58:57 #222
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_108748791
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef DeHovenier het volgende:

Hulde, heb een grafhekel aan koken (kan het ook niet), dit beschrijft mijn problematiek exact. :P
pi_108750047
Koken kan ik dan weer wel, ben er nog best goed in ook.
Als je het leuk vindt, scheelt dat ook wel.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:18:00 #224
297051 schaal_9
Caissière B
pi_108751973
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Zij zit ook op Fok?
Nee, ze heeft geen Fok.

De leukste caissières waren alweer naar huis :P
De nieuwe werkmethode, een nieuwe economische crisis, het zonloze weer; het hakt er allemaal wel bij in. Te weinig aandacht gekregen op mijn werk. Buitengewoon vermoeid! Ik zal voor mijn verandering mijn reserves eens moeten aanspreken.

Morgenmiddag in Den Haag maar eens naar de broodjeszaak in het centrum, daar werken ook studentes.

[ Bericht 6% gewijzigd door schaal_9 op 05-03-2012 19:30:19 ]
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:36:07 #225
297051 schaal_9
Caissière B
pi_108752898
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef AlexanderC het volgende:

Ik heb tijdelijk bij een re-integratiebureau voor mensen met autisme gelopen. Zij zorgden ook een jobcoach, die haar werk vrij goed deed. We hadden het voor elkaar gekregen dat er niet meer werd gerookt op de werkvloer. Ik had toen al aangekaart dat ik eventueel de Arbeidsinspectie zou inschakelen. Heb er overigens niet zo lang gewerkt (een goed half jaar).

Kassamedewerker *O*
Iets voor jou? Beter gezegd: wat zoek je voor werk?

Ik trek het ook niet echt 100%, pas woensdag weer wat om naar uit te kijken...
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')