Ik wist niet eens dat ze daar kwamen eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Tijn: ga jij toevallig in Juni ook naar Ministry toe in de 013?
Heb je ze al binnen? Ze werken dus niet fijn begrijp ik?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Mijn ervaring; zwaar kut. Gewoon 25 euro weggegooid..
Ik moet er vandaag nog maar eens voor gaan zitten want ik heb inmiddels een filtertje weer gevonden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Heb je ze al binnen? Ze werken dus niet fijn begrijp ik?
Dan worden het maar gewoon schuimen oordoppen. Die kosten overigens ook geen reet.
Klinkt voor mij wel herkenbaar. Alleen was ik zo stom om destijds (nog ver voor enige diagnose) te concluderen: als je van iemand houdt wil je altijd bij diegene zijn > ik merk dat ik dat niet altijd wil > ik houd dus niet van 'm > dan maar uit elkaar..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:56 schreef Noktan het volgende:
Even een kort vraagje:
Sinds een tijdje heb ik een vriendin en dit gaat allemaal heel erg goed. Als ik eenmaal bij haar ben is het gezellig, we ondernemen veel, prima seksleven enzo. Echter, ik moet me er vaak echt toe aanzetten om haar weer te zien. Vooral na een dag werken (wat sowieso al niet mn favoriete bezigheid is) heb ik er eigelijk nooit zo'n zin in. Op sommige momenten betrap ik mezelf er zelfs op dat ik t gewoon irritant vindt om weer extra tijd enzo vrij te maken![]()
Ik vind het eigelijk heel erg dat ik er zo over denk, omdat zij er wel altijd heel erg naar uitkijkt om mij weer te zien. Bovendien zegt men altijd dat als je van iemand houd je juist graag veel tijd met diegene door wil brengen. Maar ik hou ook echt van haar!
Is mijn gebrek aan zin nou iets wat echt door mijn Asperger komt? Hebben jullie daar ook last van in vergelijkbare situaties?
Met vlagen.. ik houd het enthousiasme nooit lang volquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga meedoen met Start To Run. Dat begin volgende week zaterdag.
Ja, moet ik misschien ook maar weer eens gaan doen.. en proberen niet weer in de valkuil te vallen om ook daarbij continu de lat hoger te leggen zodat het weer alleen maar een stressfactor wordtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:59 schreef Auti het volgende:
Misschien is fietsen/hardlopen een optie, ik moet mijzelf ook even er toe bewegen om strakjes weer even op de fiets te klimmen en een ritje te maken.
Ik weet niet in welke regio je zit en of ze je dus kunnen helpen, maar; www.voorzet.nlquote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef AlexanderC het volgende:
ben weer werk aan het zoeken, wat is dit toch vervelend...
is er iemand van jullie wie ervaring heeft met instanties die autisten aan het werk helpen?
Wat is ook dom vind is hoe mijn werkcoach van UWV hier mee omgaat: "je hebt jarenlang gewoon kunnen werken dus je kan het wel"...
Ik heb amper werkervaring en uit de keren dat ik werk had ging het helemaal niet goed en werd ik ontslagen of ging ik zelf weg omdat ik het niet trok.
Mooi topic!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kwam dit linkje tegen, ik wou het even delen
Koken is moeilijk door autisme (tips?)
Hulde, heb een grafhekel aan koken (kan het ook niet), dit beschrijft mijn problematiek exact.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kwam dit linkje tegen, ik wou het even delen
Koken is moeilijk door autisme (tips?)
Nee, ze heeft geen Fok.quote:
Ik heb tijdelijk bij een re-integratiebureau voor mensen met autisme gelopen. Zij zorgden ook een jobcoach, die haar werk vrij goed deed. We hadden het voor elkaar gekregen dat er niet meer werd gerookt op de werkvloer. Ik had toen al aangekaart dat ik eventueel de Arbeidsinspectie zou inschakelen. Heb er overigens niet zo lang gewerkt (een goed half jaar).quote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef AlexanderC het volgende:
ben weer werk aan het zoeken, wat is dit toch vervelend...
is er iemand van jullie wie ervaring heeft met instanties die autisten aan het werk helpen?
Wat is ook dom vind is hoe mijn werkcoach van UWV hier mee omgaat: "je hebt jarenlang gewoon kunnen werken dus je kan het wel"...
Ik heb amper werkervaring en uit de keren dat ik werk had ging het helemaal niet goed en werd ik ontslagen of ging ik zelf weg omdat ik het niet trok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |