Tja. Mijn asperger/ADHD mix doet me momenteel geloof ik ff de das om, omdat ik tegelijkertijd behoefte aan rust heb, en ondertussen toch niet de rust heb om gewoon te gaan liggen, een boek te lezen of film te kijken, maar 101 dingen aan 't doen ben die alleen maar meer energie zuigen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef Auti het volgende:
Wederom herkenbaar.. maar als je écht rust wilt omdat je tegen overload aan zit dan is het wel een uitkomst hoor. Oordopjes en even rustig liggen of inderdaad een koptelefoon en lekker terugtrekken met muziek. Het is niet anders.. helaas.
Hoe vaak kan je die oordoppen opnieuw gebruiken? Ik gebruik nu oordoppen van de Action. Maar die dempen niet erg goed. En ik heb hier medebewoners met harde muziek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef summer2bird het volgende:
Deze oordopjes helpen mij erg:
http://www.noizezz.com/
Er zit een filter in waardoor je zachte geluiden (zoals voetstappen) niet hoort, harde dingen (als praten of de tv) hoor je weer wel.
Ze kunnen jarenlang meegaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Hoe vaak kan je die oordoppen opnieuw gebruiken? Ik gebruik nu oordoppen van de Action. Maar die dempen niet erg goed. En ik heb hier medebewoners met harde muziek.
Van welke matriaal is het gemaakt? Geen schuim neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze kunnen jarenlang meegaan.
Dat las ik iig op een review.
Ik heb ze zelf al een half jaartje
Je moet ze wel af en toe schoonmaken, maar verder zijn het erg goeie oordopjes
Nope,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Van welke matriaal is het gemaakt? Geen schuim neem ik aan?
Harde Noizezz op maat worden gemaakt van acrylaat. Harde Noizezz zijn gemakkelijk in en uit het oor te doen en zijn makkelijk schoon te houden. Zachte Noizezz op maat worden gemaakt van biopor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Van welke matriaal is het gemaakt? Geen schuim neem ik aan?
Ik ga denk Extreem (rood) bestellen, kijken of me banksaldo het deze maand toe laat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nope,
een soort rubber wat goed schoon te maken is.
En ze zijn doorzichtig, dus andere mensen zien ze niet zitten.
Artikel aanpast voor de Telegraaf door de feiten wat aan te dikken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:28 schreef summer2bird het volgende:
Oh ja en dat artikel in de telegraaf:
[..]
Hoe komt een psycholoog er bij om dit te zeggen?
Heeft hij dan geen kennis van zijn eigen vak?
Kan hij zich dan niet verdiepen in iemand anders?
Walgelijk. En in en in triest weer.
#Winning!quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Overigens is nu die quote van die psycholoog uit dat artikel van de telegraaf gehaald...
Ik ga ze ook uitproberen, ik gebruik altijd die gele "schuimpjes" uit mijn link maar ik ben wel benieuwd naar die rode Noizezz. Ik laat wel weten hoe ze bevallen wanneer ik ze binnen heb.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik ga denk Extreem (rood) bestellen, kijken of me banksaldo het deze maand toe laat.
Ik heb een boos mailtje gestuurd gisteravond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Overigens is nu die quote van die psycholoog uit dat artikel van de telegraaf gehaald...
We Are Legionquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb een boos mailtje gestuurd gisteravond.
Ik denk dat ik dan niet de enige was.
Totale vernietiging van je trommelvliezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat kan ik van extreme metal verwachten?
Terug zeggen dat zijn ouders dat nu waarschijnlijk ook denken omdat het zo dom en kortzichtig is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef Sitethief het volgende:
Hallo, Aspie meldt zich
.
En meteen een vraagje, hoe gaan jullie om met mensen die je botweg vertellen dat als zij zoude weten dat ze een ASS kind verwachtte ze een abortus zouden laten uitvoeren.
Dat werd me dus laatst doodleuk door een vake kennis verteld alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
Er is een verband tussen zulke delicten en ASS alleen wat deze man zegt is inderdaad onzin en enorm kwetsend uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:28 schreef summer2bird het volgende:
Oh ja en dat artikel in de telegraaf:
[..]
Hoe komt een psycholoog er bij om dit te zeggen?
Heeft hij dan geen kennis van zijn eigen vak?
Kan hij zich dan niet verdiepen in iemand anders?
Walgelijk. En in en in triest weer.
Die psych? Of die verdachten van die moord op dat meisje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Riddler86 het volgende:
Misschien is ie zelf wel een psychopaat.
Ik heb een vermoeden dat zijn uitspraken zijn aangedikt en uit zijn verband zijn gerukt televaag stijl. Dus naar alle waarschijnlijkheid kan die man er ook niets aan doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef Riddler86 het volgende:
Diegene die de domme opmerkingen maakte in de televaag.
W T Fquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef Auti het volgende:
Over die gestoorde gozer die dat 15 jarige meisje heeft vermoord;
http://www.telegraaf.nl/b(...)vrouwenkleren__.html
[..]
WTF!!>>??
Mijn ervaring; zwaar kut. Gewoon 25 euro weggegooid..quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ga ze ook uitproberen, ik gebruik altijd die gele "schuimpjes" uit mijn link maar ik ben wel benieuwd naar die rode Noizezz. Ik laat wel weten hoe ze bevallen wanneer ik ze binnen heb.
Het mooie is dat je dat niet van tevoren kan weten en dat het dus je reinste onzin isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef Sitethief het volgende:
Hallo, Aspie meldt zich
.
En meteen een vraagje, hoe gaan jullie om met mensen die je botweg vertellen dat als zij zoude weten dat ze een ASS kind verwachtte ze een abortus zouden laten uitvoeren.
Dat werd me dus laatst doodleuk door een vake kennis verteld alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |