abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2012 @ 17:48:43 #61
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108155512
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Als ze je niet eens kent, hoe kan ze dat dan beoordelen :?
gedrag, VIA verhalen, ze sport in dezelfde gym, ze werkt ergens op een speciale school ofzo
  zondag 19 februari 2012 @ 17:49:24 #62
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108155547
quote:
99s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:44 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
of ik ook ziek ben in mijn hoofd net als jullie
pi_108155628
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

of ik ook ziek ben in mijn hoofd net als jullie
Ik ben niet ziek in mijn hoofd.
Jij wel, als je zo denkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door summer2bird op 19-02-2012 17:56:59 ]
Twiddel
pi_108155899
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gedrag, VIA verhalen, ze sport in dezelfde gym, ze werkt ergens op een speciale school ofzo
Kijk eens rond op internet en kijk of je je herkent in de dingen die op die sites worden opgenoemd.
Children of the night. What music they make.
pi_108166367
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je kan er ook voor zorgen dat je haar vaker ziet :P
Dat is waar :P

Jammer dat de pittige discussies van weleer verleden tijd zijn. Over de arbeidsmarkt, werkloosheid en autisme. Gisteren wel een gezellige avond gehad met een vriend. Daar hadden we het over jawel... wel of niet sociaal integreren, wat positieve en negatieve prikkels zijn om dit te bereiken etc. *O*

Trouwens, ben ik ineens uitgelogd en geen idee wat het e-mailadres wat bij het account hoort. En met Google Chrome kan ik niet reageren, dus dan maar even een kloon.

[ Bericht 2% gewijzigd door schaal_8 op 19-02-2012 22:04:15 ]
pi_108167422
wat kut zeg... mijn contract word hier weer niet verlengd omdat ik niet in het team pas.... tis wat ;(
Nosce te ipsum.
pi_108167774
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef AlexanderC het volgende:
wat kut zeg... mijn contract word hier weer niet verlengd omdat ik niet in het team pas.... tis wat ;(
Wat voor werk deed je? :(
pi_108168248
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef schaal_8 het volgende:

[..]

Dat is waar :P

Jammer dat de pittige discussies van weleer verleden tijd zijn. Over de arbeidsmarkt, werkloosheid en autisme. Gisteren wel een gezellige avond gehad met een vriend. Daar hadden we het over jawel... wel of niet sociaal integreren, wat positieve en negatieve prikkels zijn om dit te bereiken etc. *O*

Trouwens, ben ik ineens uitgelogd en geen idee wat het e-mailadres wat bij het account hoort. En met Google Chrome kan ik niet reageren, dus dan maar even een kloon.
Ik dacht al, heb je een nieuw account? :P

Maar je voerde pittige discussie met d'r terwijl ze jouw boodschappen afrekende?
pi_108168324
quote:
Gecondoleerd man :(
Het is precies waar veel mensen met autisme met een tijdelijk contract voor vrezen.
pi_108168421
quote:
Idd, jammer :(

Vroeger was ik ook onaangepast in de omgang met collega's (stage), maar nu gaat het stukken beter en verwacht ik niet dat het nu een probleem zal zijn. Al vind ik het nog steeds moeilijk om uit mezelf op mensen af te stappen die ik niet ken. Mezelf introduceren bij mensen die ik niet ken is altijd moeilijk.
pi_108168520
ik kan dat juist wel

juist met mensen die ik niet ken gaat een praatje maken véél beter :P wel grappig eigenlijk...
Nosce te ipsum.
pi_108168528
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik dacht al, heb je een nieuw account? :P

Maar je voerde pittige discussie met d'r terwijl ze jouw boodschappen afrekende?
Oops... ik spring van de hak op de tak. De pittige, politiek geörienteerde discussies vonden niet plaats in de supermarkt, maar op FOK! Omdat ook die min of meer zijn weggevallen, raakte ik ietwat somber gestemd. Met die caissière heb ik weleens een praatje. Ze is een topcaissière die haar werk prima doet, daarvan zouden er meer moeten zijn.
pi_108168575
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef schaal_8 het volgende:

[..]

Oops... ik spring van de hak op de tak. De pittige, politiek geörienteerde discussies vonden niet plaats in de supermarkt, maar op FOK! Omdat ook die min of meer zijn weggevallen, raakte ik ietwat somber gestemd. Met die caissière heb ik weleens een praatje. Ze is een topcaissière die haar werk prima doet, daarvan zouden er meer moeten zijn.
Zij zit ook op Fok?
pi_108170163
Hallo. :)
pi_108170415
Tja, misschien is Friso misschien nu uiteindelijk wel slechter aan toe dan menig ass-er.

Hij heeft 3 universitaire studies en gevierd en dan maakt ie dit mee...
  zondag 19 februari 2012 @ 23:27:03 #76
297051 schaal_9
Caissière B
pi_108171291
@EchtGaaf: ook hallo! In dat licht gezien heb je gelijk. Er zullen altijd mensen zijn die het slechter hebben: bijvoorbeeld doordat ze een ernstig ongeluk meemaken of diep in de schulden zitten. Maar tot hoe ver is het realistisch om te relativeren?

In het uiterste geval dat mijn baan op de tocht komt te staan en mijn WW-recht heb opgesoupeerd, ben ik financieel bv. slechter af dan bijvoorbeeld jij en Auti...
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_108171621
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef schaal_9 het volgende:
@EchtGaaf: ook hallo! In dat licht gezien heb je gelijk. Er zullen altijd mensen zijn die het slechter hebben: bijvoorbeeld doordat ze een ernstig ongeluk meemaken of diep in de schulden zitten. Maar tot hoe ver is het realistisch om te relativeren?

In het uiterste geval dat mijn baan op de tocht komt te staan en mijn WW-recht heb opgesoupeerd, ben ik financieel bv. slechter af dan bijvoorbeeld jij en Auti...
Gelukkig dat je account het weer doet. :)

Zo zie je maar weer, ook al ben je van Koninklijke Huize, je leven kan van het een op het andere moment aan stukken vallen. Ik geef maar aan hoe relatief alles is... :{

Ik hoop niet dat je zorgen maakt om je baan. :) Ik hoop dat je somberheid weer gezakt is, ik heb het idee dat je wat afhankelijk bent van allerlei draadjes op internet. . :{
pi_108172252
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Mestras het volgende:

[..]

Wat voor werk deed je? :(
Analist in een laboratorium

werken in een team is blijkbaar niet voor mij weggelegd ;(

[ Bericht 12% gewijzigd door AlexanderC op 20-02-2012 00:53:05 ]
Nosce te ipsum.
pi_108176239
quote:
9s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, misschien is Friso misschien nu uiteindelijk wel slechter aan toe dan menig ass-er.

Hij heeft 3 universitaire studies en gevierd en dan maakt ie dit mee...
3 universitaire studies en dan nog dom genoeg om buiten de pistes te gaan skieën waarvan de lokale bevolking al zegt dat het gevaarlijk is.
K*t voor z'n familie maar kan met hem geen medelijden hebben voor de rest.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_108178343
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gelukkig dat je account het weer doet. :)

Zo zie je maar weer, ook al ben je van Koninklijke Huize, je leven kan van het een op het andere moment aan stukken vallen. Ik geef maar aan hoe relatief alles is... :{

Ik hoop niet dat je zorgen maakt om je baan. :) Ik hoop dat je somberheid weer gezakt is, ik heb het idee dat je wat afhankelijk bent van allerlei draadjes op internet. . :{
Iedereen kan ook zomaar ineens ernstig ziek worden.

Nee, geen zorgen. Ik maak me wat dat betreft eigenlijk meer zorgen om jouw toekomst. Met de somberheid zal het wel loslopen, heb van de week een gesprek wat raakvlakken heeft met de draadjes op internet.
pi_108180510
http://www.telegraaf.nl/b(...)uitenland,johanfriso

Asjemenou? _O- Ik zeg het, ik zie een gat in de markt.
-weg-
pi_108180627
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 06:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

3 universitaire studies en dan nog dom genoeg om buiten de pistes te gaan skieën waarvan de lokale bevolking al zegt dat het gevaarlijk is.
K*t voor z'n familie maar kan met hem geen medelijden hebben voor de rest.
Tja, zulke mensen lijden niet zelden aan zelfoverschatting. (denken dat ze niets kan overkomen). Dat was ook een beetje mijn indruk. Maar ik weet het niet, ik ken de goede man tenslotte niet ....

Maar ja, los van dat, zoiets gun je niemand.
pi_108180971
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:13 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Iedereen kan ook zomaar ineens ernstig ziek worden.

Nee, geen zorgen. Ik maak me wat dat betreft eigenlijk meer zorgen om jouw toekomst. Met de somberheid zal het wel loslopen, heb van de week een gesprek wat raakvlakken heeft met de draadjes op internet.
We kunnen om iedereen zorg hebben op het ogenblik. De eurocrisis zal iedereen hard treffen, vrees ik. Ik denk dat we aan de vooravond staan van een grote, diepe depressie met een enorme werkeloosheid. Eentje waarvan zelfs die van de jaren dertig verbleekt. Het zit echt goed fout. De oorzaak dit keer: het morele faillissement onder de mensheid. Dat is de ergste crisis die een mensheid kan overkomen. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 20-02-2012 13:40:35 ]
pi_108181069
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uitenland,johanfriso

Asjemenou? _O- Ik zeg het, ik zie een gat in de markt.
Zelfs gemalen worden op afstand bediend. Maar de zwakste schakel is de gebruiker die de sleutel nog net niet op de deur laat staan. Tegen idioten is geen kruid gewassen. :')
pi_108181382
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zelfs gemalen worden op afstand bediend. Maar de zwakste schakel is de gebruiker die de sleutel nog net niet op de deur laat staan. Tegen idioten is geen kruid gewassen. :')
Systeem/netwerkbeheerder is toch geen fucking josti baantje.. daar moet je voor geleerd hebben en je krijgt er ook een knap salaris voor. Maar er falen er zó veel.. en er wordt ook veel verouderde software gebruikt of ze zijn nalatig met het updaten daarvan. Pentesten gaat het helemaal worden vanaf dit jaar. Langzaam aan begint men nu wakker te worden en de kwetsbaarheden te zien.

De wereld gaat naar de klote per internet, heb ik eerder gezegd. Internet is al niet meer uit te sluiten en nu komen ze er langzaam aan achter dat het NET net iets ingewikkelder is dan men dacht.
-weg-
pi_108181538

Asjemenou? _O-

Ik ga ff naar mijn broertje, die is jarig, even kijken of er nog wat in de lucht hangt daar.
-weg-
pi_108181572
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:04 schreef Auti het volgende:

[..]

Systeem/netwerkbeheerder is toch geen fucking josti baantje.. daar moet je voor geleerd hebben en je krijgt er ook een knap salaris voor. Maar er falen er zó veel.. en er wordt ook veel verouderde software gebruikt of ze zijn nalatig met het updaten daarvan. Pentesten gaat het helemaal worden vanaf dit jaar. Langzaam aan begint men nu wakker te worden en de kwetsbaarheden te zien.

De wereld gaat naar de klote per internet, heb ik eerder gezegd. Internet is al niet meer uit te sluiten en nu komen ze er langzaam aan achter dat het NET net iets ingewikkelder is dan men dacht.
Tja, het is toch ongehoord als je ziet hoe sommigen voor de hand liggende wachtwoorden kiezen. Die zijn hun salaris natuurlijk gewoon niet waard. :{

Gefeliciteerd met je broertje :)

De ketting is zo sterk als de zwakste schakel.

Ik geloof eerder in de ondergang van de wereld door het morele verval. :)
pi_108182130
Ik hou het op Godzilla :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_108185000
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

We kunnen om iedereen zorg hebben op het ogenblik. De eurocrisis zal iedereen hard treffen, vrees ik. Ik denk dat we aan de vooravond staan van een grote, diepe depressie met een enorme werkeloosheid. Eentje waarvan zelfs die van de jaren dertig verbleekt. Het zit echt goed fout. De oorzaak dit keer: het morele faillissement onder de mensheid. Dat is de ergste crisis die een mensheid kan overkomen. :{

Het is waar, maar ook weer een heel algemene uitspraak, als je kijkt naar de koopkrachtontwikkeling zie je een dalende lijn. Het is met een algemene uitspraak goed mogelijk om een verlaging van bv. de uitkering te bagatalisseren (‘er zijn altijd mensen die het slechter hebben’).

Wat er met de mensheid gebeurt... geen idee, maar hier hebben we nog steeds de maandelijkse borrel dus die crisis valt wat dat betreft ook nog wel mee. Ik bekijk het meer micro.

wat betekent het voor jou persoonlijk en hoe zie je je toekomst?
pi_108185716
Binnen 5 tot 8 jaar is het oorlog.
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')