gedrag, VIA verhalen, ze sport in dezelfde gym, ze werkt ergens op een speciale school ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als ze je niet eens kent, hoe kan ze dat dan beoordelen
Ik ben niet ziek in mijn hoofd.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
of ik ook ziek ben in mijn hoofd net als jullie
Kijk eens rond op internet en kijk of je je herkent in de dingen die op die sites worden opgenoemd.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gedrag, VIA verhalen, ze sport in dezelfde gym, ze werkt ergens op een speciale school ofzo
Dat is waarquote:Op zondag 19 februari 2012 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan er ook voor zorgen dat je haar vaker ziet
Wat voor werk deed je?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef AlexanderC het volgende:
wat kut zeg... mijn contract word hier weer niet verlengd omdat ik niet in het team pas.... tis wat
Ik dacht al, heb je een nieuw account?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef schaal_8 het volgende:
[..]
Dat is waar
Jammer dat de pittige discussies van weleer verleden tijd zijn. Over de arbeidsmarkt, werkloosheid en autisme. Gisteren wel een gezellige avond gehad met een vriend. Daar hadden we het over jawel... wel of niet sociaal integreren, wat positieve en negatieve prikkels zijn om dit te bereiken etc.
Trouwens, ben ik ineens uitgelogd en geen idee wat het e-mailadres wat bij het account hoort. En met Google Chrome kan ik niet reageren, dus dan maar even een kloon.
Gecondoleerd manquote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef AlexanderC het volgende:
wat kut zeg... mijn contract word hier weer niet verlengd omdat ik niet in het team pas.... tis wat
Idd, jammerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef AlexanderC het volgende:
Oops... ik spring van de hak op de tak. De pittige, politiek geörienteerde discussies vonden niet plaats in de supermarkt, maar op FOK! Omdat ook die min of meer zijn weggevallen, raakte ik ietwat somber gestemd. Met die caissière heb ik weleens een praatje. Ze is een topcaissière die haar werk prima doet, daarvan zouden er meer moeten zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik dacht al, heb je een nieuw account?
Maar je voerde pittige discussie met d'r terwijl ze jouw boodschappen afrekende?
Zij zit ook op Fok?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef schaal_8 het volgende:
[..]
Oops... ik spring van de hak op de tak. De pittige, politiek geörienteerde discussies vonden niet plaats in de supermarkt, maar op FOK! Omdat ook die min of meer zijn weggevallen, raakte ik ietwat somber gestemd. Met die caissière heb ik weleens een praatje. Ze is een topcaissière die haar werk prima doet, daarvan zouden er meer moeten zijn.
Gelukkig dat je account het weer doet.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef schaal_9 het volgende:
@EchtGaaf: ook hallo! In dat licht gezien heb je gelijk. Er zullen altijd mensen zijn die het slechter hebben: bijvoorbeeld doordat ze een ernstig ongeluk meemaken of diep in de schulden zitten. Maar tot hoe ver is het realistisch om te relativeren?
In het uiterste geval dat mijn baan op de tocht komt te staan en mijn WW-recht heb opgesoupeerd, ben ik financieel bv. slechter af dan bijvoorbeeld jij en Auti...
Analist in een laboratoriumquote:
3 universitaire studies en dan nog dom genoeg om buiten de pistes te gaan skieën waarvan de lokale bevolking al zegt dat het gevaarlijk is.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, misschien is Friso misschien nu uiteindelijk wel slechter aan toe dan menig ass-er.
Hij heeft 3 universitaire studies en gevierd en dan maakt ie dit mee...
Iedereen kan ook zomaar ineens ernstig ziek worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig dat je account het weer doet.![]()
Zo zie je maar weer, ook al ben je van Koninklijke Huize, je leven kan van het een op het andere moment aan stukken vallen. Ik geef maar aan hoe relatief alles is...![]()
Ik hoop niet dat je zorgen maakt om je baan.Ik hoop dat je somberheid weer gezakt is, ik heb het idee dat je wat afhankelijk bent van allerlei draadjes op internet. .
![]()
Tja, zulke mensen lijden niet zelden aan zelfoverschatting. (denken dat ze niets kan overkomen). Dat was ook een beetje mijn indruk. Maar ik weet het niet, ik ken de goede man tenslotte niet ....quote:Op maandag 20 februari 2012 06:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
3 universitaire studies en dan nog dom genoeg om buiten de pistes te gaan skieën waarvan de lokale bevolking al zegt dat het gevaarlijk is.
K*t voor z'n familie maar kan met hem geen medelijden hebben voor de rest.
We kunnen om iedereen zorg hebben op het ogenblik. De eurocrisis zal iedereen hard treffen, vrees ik. Ik denk dat we aan de vooravond staan van een grote, diepe depressie met een enorme werkeloosheid. Eentje waarvan zelfs die van de jaren dertig verbleekt. Het zit echt goed fout. De oorzaak dit keer: het morele faillissement onder de mensheid. Dat is de ergste crisis die een mensheid kan overkomen.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:13 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Iedereen kan ook zomaar ineens ernstig ziek worden.
Nee, geen zorgen. Ik maak me wat dat betreft eigenlijk meer zorgen om jouw toekomst. Met de somberheid zal het wel loslopen, heb van de week een gesprek wat raakvlakken heeft met de draadjes op internet.
Zelfs gemalen worden op afstand bediend. Maar de zwakste schakel is de gebruiker die de sleutel nog net niet op de deur laat staan. Tegen idioten is geen kruid gewassen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uitenland,johanfriso
Asjemenou?Ik zeg het, ik zie een gat in de markt.
Systeem/netwerkbeheerder is toch geen fucking josti baantje.. daar moet je voor geleerd hebben en je krijgt er ook een knap salaris voor. Maar er falen er zó veel.. en er wordt ook veel verouderde software gebruikt of ze zijn nalatig met het updaten daarvan. Pentesten gaat het helemaal worden vanaf dit jaar. Langzaam aan begint men nu wakker te worden en de kwetsbaarheden te zien.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zelfs gemalen worden op afstand bediend. Maar de zwakste schakel is de gebruiker die de sleutel nog net niet op de deur laat staan. Tegen idioten is geen kruid gewassen.
Tja, het is toch ongehoord als je ziet hoe sommigen voor de hand liggende wachtwoorden kiezen. Die zijn hun salaris natuurlijk gewoon niet waard.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Systeem/netwerkbeheerder is toch geen fucking josti baantje.. daar moet je voor geleerd hebben en je krijgt er ook een knap salaris voor. Maar er falen er zó veel.. en er wordt ook veel verouderde software gebruikt of ze zijn nalatig met het updaten daarvan. Pentesten gaat het helemaal worden vanaf dit jaar. Langzaam aan begint men nu wakker te worden en de kwetsbaarheden te zien.
De wereld gaat naar de klote per internet, heb ik eerder gezegd. Internet is al niet meer uit te sluiten en nu komen ze er langzaam aan achter dat het NET net iets ingewikkelder is dan men dacht.
Het is waar, maar ook weer een heel algemene uitspraak, als je kijkt naar de koopkrachtontwikkeling zie je een dalende lijn. Het is met een algemene uitspraak goed mogelijk om een verlaging van bv. de uitkering te bagatalisseren (‘er zijn altijd mensen die het slechter hebben’).quote:Op maandag 20 februari 2012 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We kunnen om iedereen zorg hebben op het ogenblik. De eurocrisis zal iedereen hard treffen, vrees ik. Ik denk dat we aan de vooravond staan van een grote, diepe depressie met een enorme werkeloosheid. Eentje waarvan zelfs die van de jaren dertig verbleekt. Het zit echt goed fout. De oorzaak dit keer: het morele faillissement onder de mensheid. Dat is de ergste crisis die een mensheid kan overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |