Ja, als wij de uitkeringen weer bij elkaar hebben gewerkt sturen we ze wel jullie kant op. Okee daagquote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Alles ten noorden van zuid-limburg![]()
Belgenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Met je woonwagen-provincie.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:55 schreef Yreal het volgende:
De inheemse volkeren negers maken Almere tot het gezwel wat het is.
fouten uit het verleden kunnen hersteld worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:20 schreef HighVolume het volgende:
Ze hadden dat stuk nooit droog moeten leggen.
afzinken die bendequote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
fouten uit het verleden kunnen hersteld worden.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:48 schreef VVDer het volgende:
Bruggen opblazen en af en toe hamburgers droppen
Hadden ze daar ook goede leraren voor Nederlands?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef jeroen1976 het volgende:
Ben het met Hidz eens, ik heb er mijn hele jeugd gewoont en het was er perfect voor. Toen ik ouder werd was het idd een stuk minder, maar dat was niet de reden om te verhuizen ofzo.
Ja? Als je het over mijn taalfouten hebt; ik woon al ruim 11 jaar niet meer in Nederland en spreek de hele dag Engels. Jammer genoeg verleer je dan het een en ander...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hadden ze daar ook goede leraren voor Nederlands?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |