Je geeft zelf aan dat de prijs rond de 30 euro ligt (soms zelfs eronder) en jij vraagt er gewoon ook 30 euro voor? Wees blij met die 12,50.quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:44 schreef nelisb het volgende:
Ik ga niet elke site checken en zeker niet elke dag.
Toen ik dit topic opende was het spel 32¤ op budgetgaming.nl. Lijkt me een prima controle van de prijs.
By the way, bij gamemania is het spel ook te duur. Ps3home.nl kost ie 28,99¤. Misschien handing om eerst even te checken.
Je bod kan ik verder niet serieus nemen.
Goede verkoper ben je, je kunt ook reageren dat je hem onthoud maar nog te laag vindt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:46 schreef nelisb het volgende:
Jij hebt nooit van een vraagprijs gehoord? Er valt nog te onderhandelen.
En je weet zelf ook dat 12,50 euro een onzin bod is.
Bieden is vrij. Maar ik vind het een onzin bod. Dus ik hoef hem niet te onthouden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:24 schreef Ipho het volgende:
[..]
Goede verkoper ben je, je kunt ook reageren dat je hem obthoud maar nog te laag vindt.
Bieden is vrij, en ik probeer je alleen te helpen dat je vraagprijs erg hoog is.
Niks apart aan. Het is een vraagprijs, na onderhandelen komt dit altijd onder de 30 euro uit. Maar een vraagprijs is nu eenmaal verplicht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:09 schreef DoMirvana het volgende:
Het spel is 30euro nieuw hoe kan je zelf dan 30euro vragen, is toch apart ?
Gezien het spel 2de hands is en gebruikt is 15 euro een redelijk bod ...
2 van de volgende:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |