Ach, waarom niet? Daarbij is er best kans dat hij nog een jaartje mag blijven.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij denk je als Feyenoorder niet graag aan volgend jaar en dus zonder Guidetti.
Dat denken is wel heel naief.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, waarom niet? Daarbij is er best kans dat hij nog een jaartje mag blijven.
En Feyenoord heeft tijd zat om zich daar op voor te bereiden. Ik zie het probleem dus niet.
Er zijn er voldoende die falen hoor..quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een leuke persoonlijkheid zijn, da's knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Look behind you! It's your ass!
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef RvLaak het volgende:
Daarbij is er best kans dat hij nog een jaartje mag blijven.
Waarom zou je ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij denk je als Feyenoorder niet graag aan volgend jaar en dus zonder Guidetti.
Zou het wel even willen nuanceren. We zijn ook weer geen NAC dat ineens een geweldig seizoen draait en dat zelf ook weet en de situatie daarom maar voor lief neemt om het jaar erna wel te zien of het weer lukt om te verassen. Feyenoord heeft een ander uitgangspunt: terug naar de top. Daarom is het gewoon normaal dat je je nu al een beetje zorgen maakt om volgend jaar.quote:
En dat doet Geeltje nu ook al, daarom is hij geile bitches aan het hosselen voor de sjeiks van City, een offer om hun goede wil te krijgenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou het wel even willen nuanceren. We zijn ook weer geen NAC dat ineens een geweldig seizoen draait en dat zelf ook weet en de situatie daarom maar voor lief neemt om het jaar erna wel te zien of het weer lukt om te verassen. Feyenoord heeft een ander uitgangspunt: terug naar de top. Daarom is het gewoon normaal dat je je nu al een beetje zorgen maakt om volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie jij voorspellingen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah daar zijn de schema's en voorspellingen van Ajacied422 weer. Ik zat al de hele tijd te wachten, het is toch iets waar je de hele week naar uit kijkt. Genieten.
Die komen hopelijk nog, ik wacht in spanning af.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zie jij voorspellingen? [ afbeelding ]
Heerenveen, Feijenoord, Venlo, ADO, Heracles, Groningen, Ajax, AZ, Vitessequote:Op woensdag 15 februari 2012 10:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die komen hopelijk nog, ik wacht in spanning af.Je ziet de views omhoog schieten zodra ze er zijn.

Mwha, heerlijk? Groningen moet je op dit moment slopen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende weken alleen maar heerlijke wedstrijden in de eredivisie man.
Komend weekend
GRO - PSV
Zul je net zien dat ze dan ineens een wereldpot op de mat leggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, heerlijk? Groningen moet je op dit moment slopen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze dan ineens een wereldpot op de mat leggen
Guidetti en Bony mogen dat ook wel doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Baas Dost er idd maar weer een paar inleggen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti en Bony L. de Jong mogen dat ook wel doen
Lekker jong ook.quote:
Hulp van boven nodig? Of was het geen gebed?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef RvLaak het volgende:
Kom op NAC... ff gelijkmaken of winnen...
Nopequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Hulp van boven nodig? Of was het geen gebed?
Feyenoord doet het volgens mij juist zo goed doordat ze naar boven kunnen kijken..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope. Ik hoop alleen op puntenverlies van Heerenveen, zodat Feyenoord er morgen voorbij kan
Eens, maar de eerste plek is gewoon zo veel dichterbij vanaf plek 3quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:32 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Feyenoord doet het volgens mij juist zo goed doordat ze naar boven kunnen kijken..
Nog genoeg boven ons dan. Twente eigenlijk ook nog. Maar als het zo blijft kunnen we er misschien morgen op doelsaldo langs.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:32 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Feyenoord doet het volgens mij juist zo goed doordat ze naar boven kunnen kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |