Het is een complot, je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef KAUWSTAAF het volgende:
ik stem op Bicky Crisp... wanneer komt die in Nederland in de schappen?
AHAAAA NU HEB IK HET DOOR...
Die klootzakken van Lays willen zo min mogelijk geld uitgeven...
deze smerige kutsmaken gaan natuurlijk nooit zo goed verkocht worden als de smaken die wij hadden verzonnen.... dus dan kunnen ze weer snel uit de schappen..... om vervolgens ze vol te leggen met ONZE smaken waar ze geen netto omzet over hoeven weg te geven.
Wedden dat de winnende smaken binnen een maand alweer zijn verdwenen.
Om plaats maken voor peren-ijs; eenhoorn naturel; kebabsalon; gegrilde texas ribs.
Nee ik heb geen last van paranoia... maar ik vertrouw die gasten van Lays zover als ik ze kan gooien.
Overigens vind ik dat mijn "Supersize Me" chips er ook tussen hadden moeten staan.
(heb overigens wel een hekel aan de lul die mijn Reggae idee heeft gejat... en mijn Rösti.... dat beter goed gejat dan slecht bedacht... hoort eigenlijk alleen voor mij te gelden.... niet eerlijk!!!)

even quoten voor het nageslacht.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Voetzoolvergiftiging het volgende:
Als BiFi worstje wint
dan eet ik een zak koolstofdioxidechips

Maar waarom hebben ze me dan nog niet laten weten dat ik die derde smaak heb? ;-)quote:Op zondag 18 maart 2012 10:02 schreef RavioliPunch het volgende:
Er gaan 2 van die 8 smaken doordat wij erop stemmen, en een smaak heeft Lays al gekozen, dus wie weet.

Dat komt de winnaar niet te weten misschien? Verassing.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef KAUWSTAAF het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze me dan nog niet laten weten dat ik die derde smaak heb? ;-)

Bereid je maar voor dan:quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Voetzoolvergiftiging het volgende:
Als BiFi worstje wint
dan eet ik een zak koolstofdioxidechips
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |