Een hacker is geen hacker meer, net zoals 'scriptkiddies', dat klopte ook al lang niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Ze maken gebruik van een hack/exploit.. Wat maakt het trouwens uit, wereldwijd noemt men ze "hackers" of OMG HAX! Ben je zelf zo'n grootse hacker dat je je beledigd voelt om wat chatrage in een videospelletje? De definitie van hacker is al ruim 10 jaar niet meer wat het was.
Ik denk dat iedereen nu probeert punkbuster te updaten. Het is me uiteindelijk gelukt, alleen zonder resultaat. Alternatief is een non-PB server. Het lijkt wel of zo'n beetje alle bedrijven momenteel moeite hebben hun IT op orde te krijgen - als het al mis gaat bij ontwikkeling en onderhoud.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:07 schreef RoW_0 het volgende:
Ik kan nergens meer spelen. Punkbuster is offline en kan 'm niet updaten. Een andere mirror van de pbsetup.exe heb je niets aan.
Lekker bezig
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik hem hem al opgegeven als spoorloos
Alt-tabben kan ie al niet tegen, tussendoor server wisselen kost je gewoon vijf minuten, een server inkomen kan al lastig soms.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:41 schreef Afwazig het volgende:
Ik kreeg gister ook een stuk of 5x random ' Disconnected from server' vrij irritant...
Niks leeftijd, meer met het feit dat het qua spel gewoon de deur uitgeduwd is om hoofd te kunnen bieden aan MW3, met alle kinderziektes tot gevolg. Then again, hoewel vanilla BF2 speelbaar was, was het pas echt lekker spelen na 3-4 patches in een jaar tijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
et leuke van BF3 begint er toch wat sneller af te gaan, terwijl ik BF2 echt zeker wel een half jaar intensief heb zitten spelen. Het zal wellicht de leeftijd zijn
Mij benieuwen of het een verbetering is...quote:
Ik ook meestal gewoon weer een faal..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mij benieuwen of het een verbetering is...
Mwoah, vanavond even een potje knallen dan maarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik ook meestal gewoon weer een faal..
Zomenteen al even testen kijken wat het isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, vanavond even een potje knallen dan maar
U say whatquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef ems. het volgende:
Ik vind BF3 prima. Het is geen 2 maar achteraf gezien vond ik deel 2 ook niet heel bijzonder.
De lol factor zat gwn simpelweg in bf2.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef andreas612 het volgende:
BF BC3 en BF4 moet je denk naar uit kijken, dan zijn ze al een stuk verder met de frostbite 2 engine, dus veel stabieler, nog meer aangepast, dan komt de 'lol' factor ook weer meer terug denk ik (zoals in bc2)
destijds was BF2 natuurlijk best spectaculair, maar als je die nu bijv voor het eerst gaat spelen is er echt geen reet aanquote:
mwoa, dat is dan persoonlijk, ik heb geen lolfactor in bf2 kunnen ontdekken..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef dennis3d het volgende:
[..]
De lol factor zat gwn simpelweg in bf2.
Nou ik denk als EA enzo BF2 engine in BF3 zouden zetten met andere wapens dat het gewoon een heel goed spel is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
destijds was BF2 natuurlijk best spectaculair, maar als je die nu bijv voor het eerst gaat spelen is er echt geen reet aan
Ik vond 2 wel tof, maar destijds kon die game het toch echt niet redden tegenover CS. BF3 vind ik een prima game, net als 2.quote:
True. De vraag is alleen hoe populair het gaat zijn. BF3 is duidelijk gemaakt om het voor zoveel mogelijk mensen behaaglijk te maken. Ik denk niet dat EA/DICE nu nog snel iets zullen ontwikkelen waar de interesse maar heel beperkt voor zal zijn, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou ik denk als EA enzo BF2 engine in BF3 zouden zetten met andere wapens dat het gewoon een heel goed spel is.
Ik wel c4 jumpen enzo kan nu allemaal nu meer...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mwoa, dat is dan persoonlijk, ik heb geen lolfactor in bf2 kunnen ontdekken..
Ik vind de technische tekortkomingen anders knap frustrerend en beschamend voor een 2011 triple A titel. Vooral als BC2, net daarvoor, alles eindelijk goed leek te doen en lol had.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef ems. het volgende:
Ik vind BF3 prima. Het is geen 2 maar achteraf gezien vond ik deel 2 ook niet heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |