quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef tuut-chips het volgende:
Is er een leuke Nederlandstalige server?
Zijn er overdag (zeg tussen 4 en half zeven) ook mensen online op TS?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef JK het volgende:
JP is erg druk met z'n werk, vandaar dat je 'm weinig (niet) ziet.
TeamSpeak blijft gewoon online, ook als #1 verdwijnt, dat is een server van Civilian en heeft verder niets met Battlefield te maken. TeamSpeak wordt elke dag nog wel bezocht door over het algemeen een vast groepje mensen en Battlefield zonder TeamSpeak is gewoon een heel stuk minder leuk.
Overigens wordt TeamSpeak ook nog wel gebruikt voor andere games, genoeg kanalen om op te ouwehoeren.
Jazeker, die is er!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef tuut-chips het volgende:
Is er een leuke Nederlandstalige server?
Heb het nog niet geprobeerd wil ik wel doenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:53 schreef robuust89 het volgende:
Mensen die mijn tank willen slopengrappenmakers
Ik heb het ook weer te pakkenquote:Op maandag 13 februari 2012 06:49 schreef rubbels het volgende:
Ik begin het BF3 gevoel volgens mij weer terug te krijgen!
Mij zul je de komende tijd weer vaker online gaan zien!!
Naar rato.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:11 schreef jpjedi het volgende:
Ook zijn er wat mensen die meer dan 3 maanden hebben bijgedragen en die gaan logischerwijs hjn geld terugkrijgen.
Mijn geld mag je houdenquote:Op maandag 13 februari 2012 09:11 schreef jpjedi het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes
Zoals gepost door JK hebben we af gezien van het verlengen van het huurcontract met I3D omdat de servers weinig meer bezocht werden.
Een aantal van jullie hebben bijgedragen aan de serverkosten en daarvoor enorm veel dank
Ook zijn er wat mensen die meer dan 3 maanden hebben bijgedragen en die gaan logischerwijs hjn geld terugkrijgen. Het is even uitzoeken natuurlijk maar mocht ik er niet uitkomen dan laat ik het hier wel weten. Ik hoop voor het einde van de maand de terugstortingen rond te hebben.
Helaas ontbreekt mij de tijd om te spelen maar ik zal me in maart zeker weer melden want er gaat niets boven Dennis3D in je vizier te hdbben
Toevallig mijn videokaart besteld afgelopen november. Ging allemaal prima, maar ik heb dan ook geen contact gehad met klantenservice oid.quote:
Kuch Jpjedi in je vizier hebben bedoel jequote:Op maandag 13 februari 2012 09:11 schreef jpjedi het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes
Zoals gepost door JK hebben we af gezien van het verlengen van het huurcontract met I3D omdat de servers weinig meer bezocht werden.
Een aantal van jullie hebben bijgedragen aan de serverkosten en daarvoor enorm veel dank
Ook zijn er wat mensen die meer dan 3 maanden hebben bijgedragen en die gaan logischerwijs hjn geld terugkrijgen. Het is even uitzoeken natuurlijk maar mocht ik er niet uitkomen dan laat ik het hier wel weten. Ik hoop voor het einde van de maand de terugstortingen rond te hebben.
Helaas ontbreekt mij de tijd om te spelen maar ik zal me in maart zeker weer melden want er gaat niets boven Dennis3D in je vizier te hdbben
Een stuk of 20 met spelers erop in Europa, verder niet nee.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:08 schreef rubbels het volgende:
Ligt het aan hoe ik zoek of zijn er bijna geen CQ (large) servers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |