Vet filmpje. ff snel downloaden voordat dat account gedelete wordt.quote:
Waar komt dit vandaan? Ik kan het nergens terug vinden. Zou echt super kut zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef THEFXR het volgende:
godver!![]()
De partij tussen Gegard Mousasi vs Mike Kyle op 3 maart ( Strikeforce )
gaat niet door, in eerste instantie wegens afzegging van Mike Kyle's kamp
en nu ook vanwege een knieblessure van Gegard...!
geloof je mij niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Ik kan het nergens terug vinden. Zou echt super kut zijn![]()
Boeit niet hoe goed je conditie is, je gaat kapot. Verder vooral genieten en als je BJJ gaat doen is het echt niet erg om snel te tappen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:05 schreef Pindakaaspot het volgende:
Vanmiddag eerste MMA training, nog iets belangrijks wat ik moet weten?
Dingen die ik moet weten?
Me conditie is aardig goed. Ben alleen niet zo sterk ( zeg maar slap ) en wil op MMA omdat ik dat wel is zat ben en dat ik er dan sterker van word. En het lijkt me ook gewoon leuk natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 11:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Boeit niet hoe goed je conditie is, je gaat kapot. Verder vooral genieten en als je BJJ gaat doen is het echt niet erg om snel te tappen.
Je eerste les maakt je conditie niet zoveel uit, je gaat spieren gebruiken die je niet eerder gebruikte en dus ga je kapot. Focus niet op sterker worden, maar focus op de technieken. Die kracht komt vanzelf welquote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Me conditie is aardig goed. Ben alleen niet zo sterk ( zeg maar slap ) en wil op MMA omdat ik dat wel is zat ben en dat ik er dan sterker van word. En het lijkt me ook gewoon leuk natuurlijk
Ik ben benieuwd. Ik verwacht inderdaad wel dat het heel zwaar gaat worden. In ieder geval bedankt voor de tipsquote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je eerste les maakt je conditie niet zoveel uit, je gaat spieren gebruiken die je niet eerder gebruikte en dus ga je kapot. Focus niet op sterker worden, maar focus op de technieken. Die kracht komt vanzelf wel
Dit. Ik dacht ook dat ik wel mee kon komen als voormalig topsporter die nog vier tot vijf dagen per week sportte, maar ik was na een training van nog geen twee uur helemaal dood. Tijdens het grapplen ben ik geloof ik zelfs KO eventjes KO gegaan van vermoeidheid, voornamelijk omdat ik mijn gebrek aan techniek met pure kracht probeerde te compenseren (nooit een goed idee, blijkbaar).quote:Op maandag 13 februari 2012 11:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Boeit niet hoe goed je conditie is, je gaat kapot. Verder vooral genieten en als je BJJ gaat doen is het echt niet erg om snel te tappen.
Welke vereniging ga je?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:14 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik verwacht inderdaad wel dat het heel zwaar gaat worden. In ieder geval bedankt voor de tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |