abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5079971
Al enige tijd ben ik weer vrijgezel. Ik merk dat ik het seksuele contact ontzettend mis. Ik zou wel naar een prostituee willen, maar ik durf niet echt. Ik loop af en toe wel eens door de roze buurten van Den Haag, maar ik twijfel te lang en ga dan toch maar wat drinken in een bar.
Ik ben bang voor enge ziektes. Wie heeft er ervaringen bij een prostituee en wil die met mij delen? Ik ben erg benieuwd hoe het e.e.a. gaat.
  vrijdag 19 juli 2002 @ 18:23:47 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_5079977
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 18:22 schreef Daily-bird het volgende:
Al enige tijd ben ik weer vrijgezel. Ik merk dat ik het seksuele contact ontzettend mis. Ik zou wel naar een prostituee willen, maar ik durf niet echt. Ik loop af en toe wel eens door de roze buurten van Den Haag, maar ik twijfel te lang en ga dan toch maar wat drinken in een bar.
Ik ben bang voor enge ziektes. Wie heeft er ervaringen bij een prostituee en wil die met mij delen? Ik ben erg benieuwd hoe het e.e.a. gaat.
Als je nou eerst eens naar die bar gaat en dan terug naar de hoeren, dan gaat het al een stuk soepeler
pi_5080015
Het is denk ik.. veel slimmer om lekker uit te gaan en een lieve meid te ontmoeten dan naar een hoer te gaan, sex te hebben en er later spijt van krijgen. (misschien een soa .. weet ik veel)

Doe het dus maar niet...

vrijdag 19 juli 2002 @ 18:35:51 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_5080022
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 18:33 schreef Mea.Culpa het volgende:
Het is denk ik.. veel slimmer om lekker uit te gaan en een lieve meid te ontmoeten dan naar een hoer te gaan, sex te hebben en er later spijt van krijgen. (misschien een soa .. weet ik veel)

Doe het dus maar niet...

Wat is dit nou weer voor slap gelul?
pi_5080026
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 18:35 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Daar kom je niet ver mee bij een hoer...
Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
pi_5080369
quote:

[..]

sorry Arma, maar ik vind het meer zinnig dan jouw reactie ...
  Eindredactie Games vrijdag 19 juli 2002 @ 19:32:29 #7
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_5080484
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 18:33 schreef Mea.Culpa het volgende:

Doe het dus maar niet...

ooit gehoord van condooms????
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_5080553
Ik heb er verder geen ervaring mee (de anderen die hier gereageerd hebben aan hun reacties te zien ook niet), maar misschien is het inderdaad handiger om gewoon een leuke meid tegen te komen als je uitgaat.

Wil je toch echt naar een prostituee dan moet je gewoon goed opletten waar je heen gaat lijkt me. Een beetje een nette tent, het lijkt me dat je dan iets meer betaalt maar dan heb je ook wat

Succes!

pi_5080610
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 19:39 schreef sindell het volgende:

Een beetje een nette tent, het lijkt me dat je dan iets meer betaalt maar dan heb je ook wat

Ga naar Huize Ruth als U houdt van een lekkere natte...
B Red Ten
  vrijdag 19 juli 2002 @ 20:14:10 #10
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_5080942
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 19:19 schreef youriw het volgende:

[..]

sorry Arma, maar ik vind het meer zinnig dan jouw reactie ...

Ondanks dat ik de meeste posts van Arma dus echt niks vind sluit ik me dit keer toch bij hem aan.

De topicopener heeft het over sexueel contact, niet over een eventuele relatie met een meid.

Wat zou de topicopener volgens jullie dan moeten doen? Een leuke meid versieren, liegen tegen d'r tot dat ie d'r in bed heeft en dan stilletjes wegsluipen?

Denk niet dat ie veel verder komt met een openingszinnetje van: neuken?

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 19 juli 2002 @ 20:15:32 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5080957
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 20:14 schreef hollander172 het volgende:
Wat zou de topicopener volgens jullie dan moeten doen? Een leuke meid versieren, liegen tegen d'r tot dat ie d'r in bed heeft en dan stilletjes wegsluipen?
Dat is op zich ook een optie. Maar erg tijdrovend en wellicht even kostbaar!
pi_5081000
Als je erover nadenkt zijn hoeren veiliger als het gemiddelde meisje waarmee je na een Zaterdagavond in bed belandt. Als je er zo over nadenkt, kom je tot de conclusie dat een hoer zich nog minder hoerig gedraagt ook.

Die Zaterdag-avond-typetjes doen het zelfs gratis

vrijdag 19 juli 2002 @ 20:49:18 #13
17709 hollander172
pi_5081288
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 20:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat is op zich ook een optie. Maar erg tijdrovend en wellicht even kostbaar!

Zo niet duurder als zo'n madam zich alleen laat volgieten met mixdrankjes.
  vrijdag 19 juli 2002 @ 20:56:43 #14
20204 Levaithan
Warez & More...
pi_5081363
Ook ik heb hiermee geen ervaring. Laatst zag ik echter de website : http://www.hookers.nl " target="_blank"> http://www.hookers.nl misschien dat daar de info staat die je zoekt.....
Met vriendelijke groeten,
  vrijdag 19 juli 2002 @ 22:59:42 #15
25946 spekje
in the flesh
pi_5082926
Een Prostituee is 100% veilig gebruik ook gewoon een condoom en laat zich om de zo veel tijd testen op ziektes je moet natuurlijk niet achter het CS station in amsterdam een hoertje op pikken dan weet je zeker dat je er een soa aan over houd.
De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
pi_5089756
quote:

[..]

Argumenten??

Tekst afkraken zonder argumenten vind ik erg slap!

pi_5089909
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 17:59 schreef Mea.Culpa het volgende:

[..]

Argumenten??

Tekst afkraken zonder argumenten vind ik erg slap!

Je hoeft toch niet altijd 'een lief meisje' te hebben om sex te hebben? 't Is wel leuker maar als de nood echt hoog is mag het wat mij betreft een enorme bitch zijn. Naar de hoeren zou ik niet snel gaan overigens.

[Dit bericht is gewijzigd door deepthroat op 20-07-2002 18:19]

zondag 21 juli 2002 @ 00:48:36 #18
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_5093835
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 20:20 schreef Disorder het volgende:
Als je erover nadenkt zijn hoeren veiliger als het gemiddelde meisje waarmee je na een Zaterdagavond in bed belandt. Als je er zo over nadenkt, kom je tot de conclusie dat een hoer zich nog minder hoerig gedraagt ook.

Die Zaterdag-avond-typetjes doen het zelfs gratis

Hahahah geweldig gezegd.........En ja waarom niet naar de hoeren? Ideaal ja , geen gezeik betalen........condoom om....neuken...klaarkomen....broek ophijsen en wegwezen
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zondag 21 juli 2002 @ 00:48:38 #19
20137 Volcanus
M.Kemal Atatürk
pi_5093837
Je kan nog altijd langs mij komen. Dan kunnen we het 'uit praten'.
Tha best place to be is Turkey!
pi_5094108
waarom het risico nemen om een soa op te lopen zoek maar een leuke vriendin
pi_5094123
Wat een gezeik hier zeg!

Ga lekker naar de hoeren, doe een rubbertje om, (een lief meisje in de disco kan ook aids of een andere enge ziekte hebben) een hoer doet alles wat je vraagt..

Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  zondag 21 juli 2002 @ 01:38:44 #22
20741 generalist
Watch me do it!
pi_5094185
het is gemakkelijk en zonder voorwaarden (de voorwaarden die er wel zijn zijn in elk geval duidelijk neuken=betalen) alleen zit er maatschappelijk zo een enorme *poeha* omheen.

Andersom schijnt de behoefte er niet te zijn (voor vrouwen) of in elk geval minder. Doe maar lekker waar je je naar voelt!

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  zondag 21 juli 2002 @ 01:46:55 #23
30582 kemelenkop
poep aan je kont
pi_5094273
Mijn moeder is prostituee... iemand interesse... zeer lage prijzen
schijt aan dit forum !!!
pi_5094289
quote:
Op zondag 21 juli 2002 01:46 schreef kemelenkop het volgende:
Mijn moeder is prostituee... iemand interesse... zeer lage prijzen
als ze een tijd terug niet zo lelijk was had je me zoon kunnen zijn..
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  zondag 21 juli 2002 @ 10:13:55 #25
17709 hollander172
pi_5095762
quote:
Op zondag 21 juli 2002 01:29 schreef Mr_Opel het volgende:
Wat een gezeik hier zeg!

Ga lekker naar de hoeren, doe een rubbertje om, (een lief meisje in de disco kan ook aids of een andere enge ziekte hebben) een hoer doet alles wat je vraagt..

Helemaal mee eens, een prostituee moet haar handelswaar goed beschermen toch? Het is zeker niet wenselijk als ze een ziekte oploopt. Niet neuken = geen inkomen. Een prostituee doet het niet voor de lol maar voor het geld, ze zal dan ook beter haar hoofd er bij houden dan dat snolletje wat je in een discotheek oppikt.

Misschien wat overbodig, maar je kan nog steeds niet aflezen aan iemands uiterlijk, afkomst, beroep enz. of deze persoon een SOA heeft.

pi_5115933
Ik heb helaas mijn maagdelijkheid verloren bij een prostitué.

Als je op zoekt naar intimiteit kan ik het je dringend afraden. Er is weinig aan. Dan kun je beter dat geld voor je vakantie sparen ofzo en jezelf behelpen. Het is echt alleen maar op en neer en gaan bij een prostitué.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated - Mahatma Gandhi (1869-1948)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')