quote:Als je nou eerst eens naar die bar gaat en dan terug naar de hoeren, dan gaat het al een stuk soepeler
Op vrijdag 19 juli 2002 18:22 schreef Daily-bird het volgende:
Al enige tijd ben ik weer vrijgezel. Ik merk dat ik het seksuele contact ontzettend mis. Ik zou wel naar een prostituee willen, maar ik durf niet echt. Ik loop af en toe wel eens door de roze buurten van Den Haag, maar ik twijfel te lang en ga dan toch maar wat drinken in een bar.
Ik ben bang voor enge ziektes. Wie heeft er ervaringen bij een prostituee en wil die met mij delen? Ik ben erg benieuwd hoe het e.e.a. gaat.
Doe het dus maar niet...
quote:Wat is dit nou weer voor slap gelul?
Op vrijdag 19 juli 2002 18:33 schreef Mea.Culpa het volgende:
Het is denk ik.. veel slimmer om lekker uit te gaan en een lieve meid te ontmoeten dan naar een hoer te gaan, sex te hebben en er later spijt van krijgen. (misschien een soa .. weet ik veel)Doe het dus maar niet...
quote:Daar kom je niet ver mee bij een hoer...
Op vrijdag 19 juli 2002 18:35 schreef Armageddon het volgende:[..]
Wat is dit nou weer voor slap gelul?
quote:sorry Arma, maar ik vind het meer zinnig dan jouw reactie ...
quote:ooit gehoord van condooms????
Op vrijdag 19 juli 2002 18:33 schreef Mea.Culpa het volgende:
Het is denk ik.. veel slimmer om lekker uit te gaan en een lieve meid te ontmoeten dan naar een hoer te gaan, sex te hebben en er later spijt van krijgen. (misschien een soa .. weet ik veel)Doe het dus maar niet...
Wil je toch echt naar een prostituee dan moet je gewoon goed opletten waar je heen gaat lijkt me. Een beetje een nette tent, het lijkt me dat je dan iets meer betaalt maar dan heb je ook wat
Succes!
quote:Ga naar Huize Ruth als U houdt van een lekkere natte...
Op vrijdag 19 juli 2002 19:39 schreef sindell het volgende:Een beetje een nette tent, het lijkt me dat je dan iets meer betaalt maar dan heb je ook wat
quote:Ondanks dat ik de meeste posts van Arma dus echt niks vind sluit ik me dit keer toch bij hem aan.
Op vrijdag 19 juli 2002 19:19 schreef youriw het volgende:[..]
sorry Arma, maar ik vind het meer zinnig dan jouw reactie ...
De topicopener heeft het over sexueel contact, niet over een eventuele relatie met een meid.
Wat zou de topicopener volgens jullie dan moeten doen? Een leuke meid versieren, liegen tegen d'r tot dat ie d'r in bed heeft en dan stilletjes wegsluipen?
Denk niet dat ie veel verder komt met een openingszinnetje van: neuken?
quote:Dat is op zich ook een optie. Maar erg tijdrovend en wellicht even kostbaar!
Op vrijdag 19 juli 2002 20:14 schreef hollander172 het volgende:
Wat zou de topicopener volgens jullie dan moeten doen? Een leuke meid versieren, liegen tegen d'r tot dat ie d'r in bed heeft en dan stilletjes wegsluipen?
Die Zaterdag-avond-typetjes doen het zelfs gratis
quote:Zo niet duurder als zo'n madam zich alleen laat volgieten met mixdrankjes.
Op vrijdag 19 juli 2002 20:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dat is op zich ook een optie. Maar erg tijdrovend en wellicht even kostbaar!
quote:Argumenten??
Tekst afkraken zonder argumenten vind ik erg slap!
quote:Je hoeft toch niet altijd 'een lief meisje' te hebben om sex te hebben? 't Is wel leuker maar als de nood echt hoog is mag het wat mij betreft een enorme bitch zijn. Naar de hoeren zou ik niet snel gaan overigens.
Op zaterdag 20 juli 2002 17:59 schreef Mea.Culpa het volgende:[..]
Argumenten??
Tekst afkraken zonder argumenten vind ik erg slap!
[Dit bericht is gewijzigd door deepthroat op 20-07-2002 18:19]
quote:Hahahah geweldig gezegd.........En ja waarom niet naar de hoeren? Ideaal ja , geen gezeik betalen........condoom om....neuken...klaarkomen....broek ophijsen en wegwezen
Op vrijdag 19 juli 2002 20:20 schreef Disorder het volgende:
Als je erover nadenkt zijn hoeren veiliger als het gemiddelde meisje waarmee je na een Zaterdagavond in bed belandt. Als je er zo over nadenkt, kom je tot de conclusie dat een hoer zich nog minder hoerig gedraagt ook.Die Zaterdag-avond-typetjes doen het zelfs gratis
Ga lekker naar de hoeren, doe een rubbertje om, (een lief meisje in de disco kan ook aids of een andere enge ziekte hebben) een hoer doet alles wat je vraagt..
Andersom schijnt de behoefte er niet te zijn (voor vrouwen) of in elk geval minder. Doe maar lekker waar je je naar voelt!
quote:als ze een tijd terug niet zo lelijk was had je me zoon kunnen zijn..
Op zondag 21 juli 2002 01:46 schreef kemelenkop het volgende:
Mijn moeder is prostituee... iemand interesse... zeer lage prijzen
quote:Helemaal mee eens, een prostituee moet haar handelswaar goed beschermen toch? Het is zeker niet wenselijk als ze een ziekte oploopt. Niet neuken = geen inkomen. Een prostituee doet het niet voor de lol maar voor het geld, ze zal dan ook beter haar hoofd er bij houden dan dat snolletje wat je in een discotheek oppikt.
Op zondag 21 juli 2002 01:29 schreef Mr_Opel het volgende:
Wat een gezeik hier zeg!Ga lekker naar de hoeren, doe een rubbertje om, (een lief meisje in de disco kan ook aids of een andere enge ziekte hebben) een hoer doet alles wat je vraagt..
Misschien wat overbodig, maar je kan nog steeds niet aflezen aan iemands uiterlijk, afkomst, beroep enz. of deze persoon een SOA heeft.
Als je op zoekt naar intimiteit kan ik het je dringend afraden. Er is weinig aan. Dan kun je beter dat geld voor je vakantie sparen ofzo en jezelf behelpen. Het is echt alleen maar op en neer en gaan bij een prostitué.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |