Excelsiorquote:Op zondag 12 februari 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Supusepa mist dus Grafado - Heerenveen
Sorry, nog ff wachten tot 16:30quote:Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen wat ik zelden ga doen. Ik ben toe aan de koploper in spe
Wat is er te vertellen behalve dat het niveau bedroevend is?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef Paul het volgende:
PSV is nog lang niet, dus praten over FC Utreg
Dat UTreg terug komtquote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er te vertellen behalve dat het niveau bedroevend is?
Jojoortjequote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wie ben jij getrouwd dan? Met Tong?
Jojoortje wacht tot kwaliteitvoetbal.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef Paul het volgende:
Waar zijn de VBL mods trouwens? Slapen ze nog?
Ze proberen de_Kromme met ADO-vaantjes en snoepgoed van die 2e ring in Den Haag af te krijgen, maar het lukt niet echt dus het is iets uitgelopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef Paul het volgende:
Waar zijn de VBL mods trouwens? Slapen ze nog?
Jij weet gewoon haar agenda?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje wacht tot kwaliteitvoetbal.
Tevens moet jojoortje nog voetballen.
Nog 66 minutenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje wacht tot kwaliteitvoetbal.
Het is PSVquote:Op zondag 12 februari 2012 13:24 schreef Paul het volgende:
Snap niet dat jullie PSV de graafschap zo leuk lijkt
Hoezo? Bij zo'n hoge bal moet de keeper gewoon ballen hebben en vol overtuiging uitkomen. Zwakke beurt van de keeper.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:26 schreef Paul het volgende:
Fernandez had die echt moeilijk kunnen pakken hoor
Nee de verdedigers van Utrecht hadden hem weg moeten koppen/schiettenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hoezo? Bij zo'n hoge bal moet de keeper gewoon ballen hebben en vol overtuiging uitkomen. Zwakke beurt van de keeper.
Kan belangrijk zijn. AZ kan je op de laatste speeldag eventueel makkelijk op doelsaldo voorblijvenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even aan het doelsaldo werken als het goed is
Hopelijk wordt de 0-1 gescoord zo rond 94'quote:Op zondag 12 februari 2012 13:32 schreef mrstylo het volgende:
We krijgen ook sowieso een doelpunt tegen, dus extra doelpunt.
PSV - Sparta was een mooiequote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de 0-1 gescoord zo rond 94'
Ook, maar bij die eerste bal had hij de bal zonder problemen kunnen pakken, maar hij had vorige week ofzo toch ook zo'n momentje met slechte coaching?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee de verdedigers van Utrecht hadden hem weg moeten koppen/schietten
Je woont boven een burger king?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even burger kingetje eten en dan PSVbrb
Neem 1tje voor mij mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even burger kingetje eten en dan PSVbrb
Ik woon in Utje dus FU.quote:
Maak je niet druk joh. De zes punten tegen Ajax zitten immers in de zak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
50% van de omgeving is voor Ajaxquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij woont in Utrecht en bent voor PSV?!?!?!?!!?!?
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker de Graafschap of VVV degraderen. Utrecht is natuurlijk een club die gewoon in de Eredivisie thuishoort.
Het is gewoon een tygfusklub. Alleen tegen de traditionele top 3 geven ze thuis.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker de Graafschap of VVV degraderen. Utrecht is natuurlijk een club die gewoon in de Eredivisie thuishoort.
Was een leuke voetballer, jammer dat hij zo blessuregevoelig isquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Paul het volgende:
Vd Gun moet invallen dan komt alles goed!
Waarom ben je voor PSVquote:Op zondag 12 februari 2012 13:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
50% van de omgeving is voor Ajax
40% FC Utrecht
8% Feyenoord
1% PSV
1% overig
Analyse hiero
Als ik ga, dan zit ik altijd voor hem en zing ik met hem meequote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
Die malloot met die trommel op de tribune.
Jouw hoofd fungeert als trommel?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik ga, dan zit ik altijd voor hem en zing ik met hem mee
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw hoofd fungeert als trommel?
Jij bent pas net droog achter je oren, tot een aantal jaar geleden was Utrecht een goeie subtopper.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon een tygfusklub. Alleen tegen de traditionele top 3 geven ze thuis.
Wss vanwege de goede akoestiekquote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw hoofd fungeert als trommel?
Ik keek vroeger alleen interland voetbal eigenlijk alleen van Barzilie (waren toen gewoon heel groot in Koerdistan(Noord Irak)). Toen ik achter kwam dat Ronaldo bij PSV speelde, begon in met club voetbal te kijken. PSV was dus toen mijn eerste wedstrijd van club voetbal. Dus daarom ben ik voor PSV.quote:
Kwaak jij ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik keek vroeger alleen interland voetbal eigenlijk alleen van Barzilie (waren toen gewoon heel groot in Koerdistan(Noord Irak)). Toen ik achter kwam dat Ronaldo bij PSV speelde, begon in met club voetbal te kijken. PSV was dus toen mijn eerste wedstrijd van club voetbal. Dus daarom ben ik voor PSV.
Langs de A2 jaquote:Op zondag 12 februari 2012 13:43 schreef mrstylo het volgende:
Phanos zou toch zogenaamd nieuwe stadion maken voor FC Utrecht? Waar is het?
In de Jupiler League bedoel je?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Kompt nog, als Utreg 1e wordt een seizoen
Maar dan krijgt Phanos toch grond van waar nu de stadion staat?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Kompt nog, als Utreg 1e wordt een seizoen
Ik weet het ook niet meer hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 13:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan krijgt Phanos toch grond van waar nu de stadion staat?
Dat is volgens mij hun enige reden.
Waarom blij zijn met bijna doelpunt.quote:
Relluh!!!!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:56 schreef Paul het volgende:
De vbl mods zijn er nog niet ole oleeeeeeee
omdat ik opriep tot een boycot van het rabobank forumquote:Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef mrstylo het volgende:
Paul waarom was je gebanned eigenlijk?
Ocupy Fok?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
omdat ik opriep tot een boycot van het rabobank forum
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om 14:30 gaat het tempo hier wel omhoog
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een zaaddodende kutwedstrijd zeg
Nu wel. Felheid is er uitquote:Op zondag 12 februari 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een zaaddodende kutwedstrijd zeg
;iquote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is dat je niet impotent kunt raken van het kijken naar slecht voetbal, anders had mijn zaad niet meer gezwommen.
Mogelijke hersenschuddingquote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Wessiej het volgende:
Blessure van Coutinho erg? Miste net dat stukje.
Het leek niet zo erg, maar je wordt ook niet zomaar gewisseld hequote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Wessiej het volgende:
Blessure van Coutinho erg? Miste net dat stukje.
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog minder dan 20 minuten tot de helden van ons aller:
[ afbeelding ]
Mag ook wel een keer gezegd worden. FCT - Heracles werd ook goed geflotenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nijhuis fluit (wss buiten zijn schuld om) goed vandaag
Tr00, maar Nijhuis is nou net niet het schoolvoorbeeld van een goede scheidsquote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer gezegd worden. FCT - Heracles werd ook goed gefloten
GAEquote:
Nee, 5 min rijden naar de snelweg.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je woont boven een burger king?
quote:
Nigga please, beste veld dat er isquote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Overdreven gedoe voor 22 boeren op een knollenveld
Dat is nog steeds het veld van Feyenoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nigga please, beste veld dat er is
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nog steeds het veld van FC Utreg.
Dat mag je niet zeggen, straks geeft 'ie je geen hand meerquote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nigga please, beste veld dat er is
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pff, geen passie, echt helemaal niks is dit PSV meer. Ik ben bij deze supporter af.
O no you didn't.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pff, geen passie, echt helemaal niks is dit PSV meer. Ik ben bij deze supporter af.
Na gister mag je nooit meer iets over de entertainment waarde van PSV zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel weer zo'n povere pot worden als ik zo zie.
2 wedstrijden tegoed.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:37 schreef debeterebob het volgende:
De Graafschap laatste, das wel heel pauper...
Bier?quote:
quote:
quote:
En dan allemaal Ajax-fans.quote:
Jullie hadden een hekel aan Suarez om z'n schwalbes maar juichen nu net zo hard als Mertens net zo veel schwalbes maakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En Suarez was baas met 40 schwalbes in één seizoen
Echt hequote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan allemaal Ajax-fans.
Dit dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie hadden een hekel aan Suarez om z'n schwalbes maar juichen nu net zo hard als Mertens net zo veel schwalbes maakt.
Kap toch eens met die achterlijke vergelijkingenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En Suarez was baas met 40 schwalbes in één seizoen
Ik keur het echt niet goed, maarjah.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Suarez bah bah schwalbe maker bah!
Barcelona bah, allemaal spelers die schwalbes maken.
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie hadden een hekel aan Suarez om z'n schwalbes maar juichen nu net zo hard als Mertens net zo veel schwalbes maakt.
quote:
Jij kent het begrip schwalbe-bal niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Suarez bah bah schwalbe maker bah!
Barcelona bah, allemaal spelers die schwalbes maken.
Je vindt het wel mooi.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik keur het echt niet goed, maarjah.
Wat zou je anders moeten doen op een zondagmiddag?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef Elusive het volgende:
Is het zondagmiddag, ben je Ajacied en wat doe je ? commentaar geven op een wedstrijd van PSV - de Graafschap op een internet forum![]()
![]()
Mooi?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je vindt het wel mooi.
dus: vuile hypocriet
Opzicht ben ik het daar wel mee eensquote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
Niemand houdt van swalbenezen maar je kan ze maar beter in je team hebben!
Vooral de wekelijkse standaard "PSVquote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef Elusive het volgende:
Is het zondagmiddag, ben je Ajacied en wat doe je ? commentaar geven op een wedstrijd van PSV - de Graafschap op een internet forum![]()
![]()
Ja, want Suarez speelde voor de Graafschap.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:42 schreef Elusive het volgende:
die schwable was gewoon een goedmakertje voor alles wat suarez heeft geflikt.
terechte penalty dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |