Best kickje indd

Het gaat super!
Misha is flink gegroeid en ook aardig veranderd.
Hij weegt nu 17 kg.
De streep op zijn schouders is zo goed als weg, jammer..
Hij luistert (meestal) ook echt als een plaatje!
Ik vind zelf wel dat het beter kan, maar ik heb nu veel andere honden gezien van zijn leeftijd maar die luisteren bij lange na niet zo goed als hem.
Niks te klagen eigenlijk.
En wat is hij snel geworden! en wendbaar...
Misha is nog steeds wel rustig over het algemeen, soms heeft hij wel een hyper uurtje, dan loopt hij echt te stuiteren door de kamer

Als je dan met hem gaat lopen blijft hij aan het heen en weer rennen, energie voor 10!
Hij doet nooit meer iets in huis (allang niet meer) en buiten gaat het ook goed nu, soms vertikt hij het alsnog om op een vreemde plaats zijn behoefte te doen, maar dan wacht ik gewoon en zeg dat ie op moet schieten en dan doet hij het wel.
Daar zijn we gelukkig dan vanaf.
Verder zijn we gestopt met de hondencursus vanwege een conflict tussen mij en de trainer, ik ga nog wel op zoek naar een ander in ieder geval..
Verder hebben we hem een paar extra dingen geleerd, zelf blijven wachten voor de weg met oversteken, kastjes dichtdoen, omrollen, doodliggen, omhoog springen, schamen, apporteren, speelgoed laten pakken (op naam van speelgoed, bijvoorbeeld bal, kip....) dingen los laten (ook zijn koekjes oid) in z'n mand gaan.. en nog wel meer..
Laatst was ik bezig om hem te leren in mijn armen te springen, alleen is hij daar nog te klein/jong voor.
Verder heeft hij weinig verkeerds gedaan, alleen nog een paar slippers en wat papiertjes vervreten.. oja.. en de krabpaal van de katten heeft ie gesloopt

Misha blaft ook echt nooit.. ik heb hem nu 2x echt horen blaffen, 1 keer toen er een paard langs liep.. en een keer tegen pilonnen.. (mafkees)
Dacht eerst dat ie wat in z'n keel had zitten ofzo
Het gaat in ieder geval super met hem, en ik denk dat hij het ook prima naar zijn zin heeft hier.
Ik zal binnenkort even wat nieuwe foto's maken van Misha..
Vanaf wanneer mag je trouwens beginnen te fietsen?
Als ik nou een half uur met hem gelopen heb is ie nog niet moe..

En geld het nu nog steeds; het aantal weken is het aantal minuten wat hij lopen mag' ?
Volgens mij wel.. maar weet 't niet zeker.
Goed.. eerst weer een beetje up to date?