+1quote:Op zondag 12 februari 2012 10:55 schreef Asyniur het volgende:
mignonne, mooie foto!
Jammer Claudia, dat je niet afscheid hebt kunnen nemen, maar wel fijn dat je terug kunt kijken op een mooie periode.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:19 schreef DJMO het volgende:
voeden is hier sinds vannacht heel pijnlijk .. Geert blijft (bewust?) bijten en huilt wel als ik van schrik au roep, maar 't maakt niet genoeg indruk om helemaal niet meer te doen. ik Durf 'm amper meer aan te leggen atm zo'n pijn doen m'n tepels
hij is bezig met kiezenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:12 schreef Nirak het volgende:
[..]ik zou haast zeggen: kusje erop. Maar daar krijgen we praat van
Komen er nieuwe tandjes bij dat hij dit ineens doet?
Foboquote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef gogosweden het volgende:
ben ik de enigste die hier soms komt kijken in hoop op tetten?
Gewoon straks slapend voedenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef DJMO het volgende:
ik heb ten einde raad Geert maar een flesje met verdunde vruchtensiroop gegeven zodat hij toch iets kan drinken maar het is geen blijvende oplossing natuurlijk
hij ligt nu ook op de speen te kauwen en er met z'n tanden aan te trekken ... ik heb echt vanalles geprobeerd .. tot aan dentinox voor 't aanleggen toe..quote:Op zondag 12 februari 2012 19:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon straks slapend voeden. Eerder gaat er hier ook geen tepel meer richting jaws.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:21 schreef Juud79 het volgende:
Hier een meisje van 8 maanden, dus ook net zo lang bv.
*Trots en blij*
dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oh maar als dame bijt dan spreek ik ook streng toe en dan mag ze idd niet meer drinken. Tot nu toe was dat dan wel even genoeg. Maar vandaag deed ze het meteen nog eens.
hoe lang laat jij haar trouwens niet meer drinken (ook al geeft ze wel aan dorst te hebben) ? ik begin trouwens te twijfelen op 't moment of het niet meer is dat Geert bijt omdat hij juist iets anders wil dan drinken .. dat hij zeg maar bijt omdat hij verzadigd is en gewoon wil kroelen ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oh maar als dame bijt dan spreek ik ook streng toe en dan mag ze idd niet meer drinken. Tot nu toe was dat dan wel even genoeg. Maar vandaag deed ze het meteen nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |