abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107937923
Iemand nog goede ideeen zodat ik bij een fulltime baan 1 dag per week (tussen 7.15 en 18.00) zonder kolven kan.
Op maandag Kolven is hopeloos onhandig en ongewenst. De overige dagen is 1-2x kolven geen probleem. Joris is bijna 6mnd oud.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:49:36 #52
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107939156
Geen idee p_iglet.
Op je tanden bijten en zorgen dat je niet door je kleding gaat lekken?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 februari 2012 @ 19:42:07 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107941530
te watten tico? ik heb amper tieten _O-

Geen idee piglet, sterkte ermee!

Vandaag nog niet weer gebeten, maar vooral links is heel gevoelig met drinken , moet echt stijf m'n kaken op elkaar houden omdat het gewoon pijn doet bij aanhappen (aan die kant beet hij gisteren tot bloedens toe dus)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107941678
djmo :o ziet eruit alsof je aangevallen bent door een poes!

nirak 4 maanden diep bij jullie? :*

mijn ukkie wil niet meer uit de fles drinken...150 ging erin in 7 uur vandaag op het kdv...als het zo door gaat skip ik wel de hoorcolleges van maandag en gaat ze alleen dinsdag halve dag. ik wil niet haar ten koste van alles daar laten als ze zoveel moeite heeft met die flessen.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:51:05 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107941920
bitterend, als ik het me goed herinner dronk Pepijn van p_iglet helemaal niks op langere tijd. Die haalde dat altijd daarna weer in.
Harry dronk ook nooit zoveel bij opa en oma en papa uit de fles (ik weet alleen niet meer de hoeveelheden). Die haalde dat ook later weer in.
pi_107942011
wat ik zo erg vind is dat ze helemaal wanhopig aan het zoeken is :'( ik maak me over de hoeveelheden niet zo heel veel zorgen maar wat betekend het emotioneel voor haar? dat maakt me zo verdrietig
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:58:14 #57
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107942303
Heeft ze een speen? Misschien vindt ze dat prettig. Of misschien willen ze pinken met haar (als jullie dat niet erg vinden)?
pi_107942648
nee speen wil ze niet, heb zo veel keer geprobeerd..heb het inmiddels op gegeven.
pink..ja ik moet echt eraan denken..ik vind het best wel schoon daar maar ja...beetje gek idee
dankje voor het mee denken :*
  maandag 13 februari 2012 @ 20:13:00 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107943121
Ik had voor opa en oma strikte instructies dat ze eerst hun handen heel goed moesten wassen met zeep en goed moesten afspoelen áls ze een pink in zijn mond gingen stoppen :@
Maar goed, buiten deze opa en oma, mocht van ons niemand een vinger in de mond steken...
pi_107949775
@bitterend: sterkte!

@p_iglet: oei, goede vraag! 'Mijn' Joris is bijna 5 maanden en als ik een hele dag niet zou kolven zou ik dat zeker wel voelen! Hoewel ik wel gemerkt heb dat als ik bijv om 10 uur echt goed leeg kolf ik het wel tot het einde van de middag trek. Maar van 7 tot 6... dat zou bij mij niet gaan. Is het evt een optie om alleen de handkolf mee te nemen (bij mijn PISA zit een handkolf-optie) en op de wc even de ergste druk eraf te kolven? Niet ideaal maar in geval van nood.

Een vraagje uit nieuwsgierigheid:
ze zeggen altijd dat moedermelk zich constant aanpast aan de behoeften van je kindje. Nu heb ik vandaag 2 voedingen uit de vriezer in de koelkast gezet voor morgen en 2 voedingen ingevroren die ik vandaag gekolfd heb. Zodat de melk die in de vriezer staat niet over de datum gaat. Maar die voedingen zijn uit november; toen was Joris 2 maanden! Is die melk wel voedzaam voor een Joris van bijna 5 maanden?
Maak me geen zorgen hoor maar vraag het me wel af.
pi_107949912
Bitterend... :*

Is dit de eerste keer dat ze zo "slecht" drinkt op het kdv? Als het langer duurt, is het dan mogelijk om live te gaan voeden?
Als je 8 uur werkt mag je 2 uur gebruiken om je kind te voeden dacht ik?
Of je kolft of live gaat voeden is de keuze. Natuurlijk heeft kolven de "voorkeur" bij het overgrote deel van de moeders. Maar zou het met je werkgever bespreekbaar zijn bitterend?
pi_107950848
Bitterend sterkte!
Het leek even goed te gaan bij jou met de breastflow, als je het niet erg vind dat de leidsters pinken (begrijp je twijfel wel hoor) kun je ze misschien ook een spuitje geven (je hebt ze ook van 60ml) dan krijgt ze tenminste wat binnen.

Ik ben vandaag ook 10 uur weggeweest (werken), hij was zo blij toen ik er was (lachen), maar was na 5 min. ontroostbaar, wilde geen fles geen speen.. mamahonger :(
  maandag 13 februari 2012 @ 22:33:57 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107950950
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef sverbern het volgende:

@p_iglet: oei, goede vraag! 'Mijn' Joris is bijna 5 maanden en als ik een hele dag niet zou kolven zou ik dat zeker wel voelen! Hoewel ik wel gemerkt heb dat als ik bijv om 10 uur echt goed leeg kolf ik het wel tot het einde van de middag trek. Maar van 7 tot 6... dat zou bij mij niet gaan. Is het evt een optie om alleen de handkolf mee te nemen (bij mijn PISA zit een handkolf-optie) en op de wc even de ergste druk eraf te kolven? Niet ideaal maar in geval van nood.

ze zeggen altijd dat moedermelk zich constant aanpast aan de behoeften van je kindje. Nu heb ik vandaag 2 voedingen uit de vriezer in de koelkast gezet voor morgen en 2 voedingen ingevroren die ik vandaag gekolfd heb. Zodat de melk die in de vriezer staat niet over de datum gaat. Maar die voedingen zijn uit november; toen was Joris 2 maanden! Is die melk wel voedzaam voor een Joris van bijna 5 maanden?
Ja hoor, geen enkel probleem.
pi_107951461
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef sverbern het volgende:

Grappig, Joris en Joris schelen volgens mij maar een week of 2/3. Onze Joris is van 22 augustus.

Ik heb besloten het tot in ieder geval tot eind april vol te houden, dan is Joris 8,5 maand en moet het maar zonder kunnen. Ik kolf in mijn andere 4 dagen zonder problemen genoeg voor ook de maandag. Zeker als Joris straks wat meer gaat eten.

Ik heb het vandaag met 1x kolven gedaan. Dat gaat prima. (kolf ik wel om 13.00 in 1x 3 voedingen van 120cc). Maar mijn ideeën waren even op. Er bleken iets meer lunchafspraken dan verwacht, dus vooral in mijn hoofd even omschakelen. Het lost zich wel op, komt wel goed.

Kolven op het toilet vind ik gewoon echt geen optie. En net voor of na mijn afspraken (2 uur reistijd) betekend weer dat ik een half uur eerder of later weg moet thuis. En dat zijn net de cruciale momenten in de logistiek thuis. Dus ook niet handig.
pi_107952171
Piglet, ik zie het ineens voor me! Je koopt zo'n handsfree kolfset :D

nirak denkt nu in plaatjes.. Iets met een varkentje achter het stuur van een auto met een koofset aan de borst :')
pi_107952326
hehehe ik kan al handsfree kolven, geen speciaal kolfset voor nodig ;)
Mijn voedingsbh werkt afdoende.

Alleen lijkt me dat best lastig in een ruimte met nog 20-30 andere mensen :+
pi_107952390
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef Nirak het volgende:
Piglet, ik zie het ineens voor me! Je koopt zo'n handsfree kolfset :D

nirak denkt nu in plaatjes.. Iets met een varkentje achter het stuur van een auto met een koofset aan de borst :')
Hahahahaha
  maandag 13 februari 2012 @ 23:04:43 #68
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107952637
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef bitterend het volgende:
wat ik zo erg vind is dat ze helemaal wanhopig aan het zoeken is :'( ik maak me over de hoeveelheden niet zo heel veel zorgen maar wat betekend het emotioneel voor haar? dat maakt me zo verdrietig
Ohw wat klinkt dat erg :'( dat lijkt me ook het vervelendst. En ook emotioneel niet alleen voor je kindje maar ook voor jezelf
Tsjee dat ze ineens de fles niet meer wil en het ging juist zo goed.
Ik hoop dat het ineens ook zo weer omslaat.
Rayen 2½ jaar!
pi_107953843
Ik heb vandaag een baan aangeboden gekregen. Of ik het doe weet ik nog niet, of het mogelijk is ook nog niet, maar dan zal ook Elise aan de fles moeten.. Of echt vast voedsel.

Ben heel bang dat ik net als bitterend zit straks, zo zielig!!
pi_107954872
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef Sannne het volgende:
Ik heb vandaag een baan aangeboden gekregen. Of ik het doe weet ik nog niet, of het mogelijk is ook nog niet, maar dan zal ook Elise aan de fles moeten.. Of echt vast voedsel.

Ben heel bang dat ik net als bitterend zit straks, zo zielig!!
Ivm werk kolf ik ook veel. En dat gaat best goed, moet ik zeggen. Ik denk dat je op forums vooral mensen tegen komt die er problemen bij ondervinden en dus vragen stellen.
Mijn dochter drinkt nu ongeveer 700cc en daarvan kolf ik er minimaal 600. Alleen haar laatste avond-flesje bestaat uit kv. Maar dat is opzetterlijk (en al lang) zo, omdat ze dan beter doorslaapt. Aan fysiek contact komt ze echt niet te kort bij mij...en daar was ik wel eerst bang voor..als ik geen borstvoeding zou geven maar wel moedermelk.
Ik vind het ook fijn dat papa 's avonds een voeding (lees flesje moedermelk) voor zijn rekening kan nemen. En ik vind het tof om te zien dat zij een hele goede eigen band met elkaar op aan het bouwen zijn.
Kijk gewoon waar jij je prettig bij voelt.
Hoe drinkt je dochter eigenlijk uit een flesje? Lukt dat goed?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_107957836
quote:
0s.gif [b]Op maandag 13 februari 2012 22:32 schreef Sandous het
Ik ben vandaag ook 10 uur weggeweest (werken), hij was zo blij toen ik er was (lachen), maar was na 5 min. ontroostbaar, wilde geen fles geen speen.. mamahonger :(
Heb je de borst nog geprobeerd? Of nog steeds geen resultaat?
Ik heb trouwens een paar dagen geleden toen mijn meneer weigerde wat melk in zijn mond gekolft met m'n hand, toen hapte hij ineens wel aan.
Maar dat zul je vast ook al geprobeerd hebben denk ik nu..
pi_107958128
Vandaag mijn eerste werkdag. J. Heeft 390cc mee, ik zit nog niet aan de dom.. Dus ben heel benieuwd hoeveel ik voor morgen gekolfd ga krijgen.

:* voor alle weigerende en slecht aanhappende kindjes en hun mama's
pi_107958135
:'( bitterend sterkte
pi_107958601
Ik had ook ff een faal.. Ik had gistermiddag de meisjes opgehaald en Leyla had goed gedronken.. Dus ik dacht gister avond, nou dat red ik wel tot morgen ochtend... Dikke faal.. Om kwart over 5 was mn bed nat en stonden mn memmen op standje ontploffen... Omg.. Zit je dan kwart over 5, klaar wakker aan de kolf. Voortaan maar gewoon de avond kolven...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:56:02 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107958752
Ooh bah Tico. Soms denk je: moet kunnen en dan red je het toch niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')