quote:Zwette, gisteren 10cm
Dille, gisteren 10cm
Sneek, gisteren 10cm
IJlst, gisteren 9cm
Tussen IJlst en Woudsend, gisteren 9cm
Woudsend, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
Slotermeer, gisteren8cm
Sloten, gisteren 8cm
Balk, vandaag 10 cm, gisteren 7cm
Fluessen (alternatieve route), vandaag 11cm, gisteren 10cm
Stavoren, vandaag 10 cm, gisteren 9cm
Workum, vandaag 11 cm, gisteren 11cm
Bolsward, gisteren 11cm
Harlingen, vandaag 8cm, gisteren 8cm
Wier, gisteren 12cm
Vrouwbuurt, gisteren 11cm
Franeker, gisteren 10cm
Oude Leije, gisteren 10cm
Bartlehiem, vandaag 11cm, gisteren 11cm
Burdaard, gisteren 13cm
Dokkum, gisteren 13c
Leeuwarden, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
Het is hier (leeuwarden) vandaag begonnen met dooien. Met 5graden boven nul gaat het snel. Dus die cm maken niets uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:34 schreef Grumpey het volgende:
Iemand die weet wat de uiteindelijke ijsdiktes zijn geworden vandaag naast een 20 cm in Balk en 18 cm in Bolsward?
Foreca zegt nu -2 in leeuwarden ( vliegbasis.)quote:Op zondag 12 februari 2012 11:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het is hier (leeuwarden) vandaag begonnen met dooien. Met 5graden boven nul gaat het snel. Dus die cm maken niets uit.
Nee hoor, ik sluit me bij jou aan. Ik ben ook geinteresseerd in die einduitslag. Gewoon, uit belangstelling, helemaal niet om te zeggen "het had toch gekund" ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef Grumpey het volgende:
De ijsdikte is nu (of was vanochtend) op zijn dikst. Het is toch mooi om te zien wat de eind-uitslag was van de ijsdikte? Maar goed, blijkbaar ben ik de enige die dat leuk vind om te weten.
Dat geeft inderdaad het mooiste ijs: de toplaag smelt even, wordt helemaal glad, en dan weer aanvriezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ach ik ben gewoon optimistisch en hoop op een tweede koudegolf, realisme schmealisme.
De nieuwe ECWMF pluim heeft dalen onder nul van zondag 19 tot maandag 27. Maarja, de rode lijn gaat alleen maandag 20 onder nul.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ach ik ben gewoon optimistisch en hoop op een tweede koudegolf, realisme schmealisme.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:49 schreef jerryboy het volgende:
gaat het ijs nog wel dikker worden? hier in het noorden was het al wat warmer dan normaal
Het waterlaagje is in ieder geval wel dikker gewordenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:49 schreef jerryboy het volgende:
gaat het ijs nog wel dikker worden? hier in het noorden was het al wat warmer dan normaal
Binnen een week 15cm water. Als de wind goed staat tenminste...quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het waterlaagje is in ieder geval wel dikker geworden
Dat impliceert dat het ijs dikker was dan 15 cm, anders natuurlijk veel meer cm water!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Binnen een week 15cm water. Als de wind goed staat tenminste...
Ik was een lekker aanvallende post aan het typen waarin ik je uitlegde dat ijs een lagere dichtheid heeft dan vloeibaar water, totdat ik me realiseerde dat dat precies is wat je schrijftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het ijs dikker was dan 15 cm, anders natuurlijk veel meer cm water!
Vooral dat idd.quote:
Serieus? Na al die dagen met +5? Ik dacht dat alles weer vloeibaar was geworden inmiddels..quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef JanPiraat het volgende:
15cm in Harlingen !! Jetzt giet losss
Kruiend ijs zeker...quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef JanPiraat het volgende:
15cm in Harlingen !! Jetzt giet losss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |