SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar maakt nog altijd platenquote:Op zondag 12 februari 2012 03:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor nooit meer wat nieuws van Prince eigenlijk, soms komt hij bovendrijven als hij een concert geeft in Gelredome ofzo, maar dan zijn oude hits als Purple Rain het hoogtepunt van de avond.
quote:The Rainbow Children (2001)
N.E.W.S (2003)
Musicology (2004)
3121 (2006)
Planet Earth (2007)
LOtUSFLOW3R / MPLSoUND (2009)
20Ten (2010)
Erg gevarieerd, maar uiteindelijk zelfs meer jong (35-) dan oud publiek. Heel gezellig.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:04 schreef DrDentz het volgende:
Zat je tussen de grijze koppen of ook jong publiek?
quote:Op zondag 12 februari 2012 04:12 schreef Inlognaam het volgende:
Wat een tijd was die jaren tachtig eigenlijk qua muziek. Echt 1000x beter dan nu.
MTV is helemaal geen graadmeter meer. MTV is geen muziekzender meer, maar een jongerenzender, die in de loze uurtjes nog muziek uitzendt. En dan ook nog specifiek op bepaalde doelgroepen gericht.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:12 schreef Inlognaam het volgende:
Wat een tijd was die jaren tachtig eigenlijk qua muziek. Echt 1000x beter dan nu.
Ik zou het eigenlijk ook zo 123 niet welke welke artiesten van toen nog steeds een hit zijn of veel op MTV komen. Ik kijk nooit naar MTV.
Die is er sinds een aantal jaren juist weer ENORM veel. Alleen zit het hem tegenwoordig in de manier van produceren (veel synths en zo), en wordt de kar door een nieuwe generatie getrokken in plaats van de uitvoerenden van vroeger, uitzonderingen als Madonna daargelaten.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:07 schreef DrDentz het volgende:
er moet wat meer 80s vibe in popmuziek.
Die hebben al jaren geen hits meer gescoord. Goud van Oud muziek en onbekend voor de jongere generatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:02 schreef TimMer1981 het volgende:
Simple Minds, Mark Knopfler (Dire Straits), Eric Clapton, Carlos Santana, David Bowie, Robert Cray, O.M.D., Duran Duran, Cyndi Lauper, Sting, Elton John en ga zo maar door.
Goedverkocht in de jaren 80, begin 90.quote:Ligt er natuurlijk wel aan wat je definieert als "hit". Goedverkochte albums voldoet bovenstaande rijtje riant aan.
Van al jouw opsommingen is er geeneen die daaraan voldoet.quote:zijn er nog popartiesten die in de jaren '80 populair waren en nu nog hits scoren
De Simple Minds?quote:Op zondag 12 februari 2012 04:02 schreef TimMer1981 het volgende:
Simple Minds, Mark Knopfler (Dire Straits), Eric Clapton, Carlos Santana, David Bowie, Robert Cray, O.M.D., Duran Duran, Cyndi Lauper, Sting, Elton John en ga zo maar door.
Ligt er natuurlijk wel aan wat je definieert als "hit". Goedverkochte albums voldoet bovenstaande rijtje riant aan.
De Peppers dus. En de 2 artiesten die het antwoord zijn op de vraag uit mijn vorige post. In ieder geval 1 van de 2 zou ik nog wel als hitscoorder willen bestempelen, hoewel niet bij iedereen hier populair.quote:Op zondag 12 februari 2012 06:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
De vraag van DrDrenzt was:
[zijn er nog popartiesten die in de jaren '80 populair waren en nu nog hits scoren]
Van al jouw opsommingen is er geeneen die daaraan voldoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |