ub40?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
Nou, drie maal raden welke artiest we nu krijgen.
Foo Fighters?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
Nou, drie maal raden welke artiest we nu krijgen.
hilarisch ja!quote:Op zondag 12 februari 2012 01:11 schreef Paul het volgende:
Hoeveel topics ik trouwens over Giel heb geopend
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
dat was met trigerfingerquote:Op zondag 12 februari 2012 01:12 schreef ChatGirl het volgende:
Niet eens de versie waarin Corton meespeelt op het hoofdpodium op PP?
en die gozer van UB40! Alan Campbell ofzo...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:12 schreef Sersjee het volgende:
Dave Grohl wordt "the nicest man in rock'n'roll" genoemd. Ik denk dat dat wel klopt. Fan-tas-ti-sche frontman ook trouwens. Buitencategorie, samen met mensen als Guy Garvey en James Hetfield.
Mag ik ook een wasmachine? Die van mij doet raarquote:
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 12-02-2012 om 01:12:25Gerard Ekdom, vertelt hij net, had ooit het vijfde lid van de Beatles kunnen zijn. Moest hij net naar school! Pech! reageer retweet
Zie editquote:
Oh, dat mag ookquote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik ook een wasmachine? Die van mij doet raar
eerst nog een vraag goed beantwoorden hoor!quote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik ook een wasmachine? Die van mij doet raar
*unfollowquote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef hole1988 het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 12-02-2012 om 01:12:25Gerard Ekdom, vertelt hij net, had ooit het vijfde lid van de Beatles kunnen zijn. Moest hij net naar school! Pech! reageer retweet
Tof!quote:
Ja, hallo! FF was een oprechte gok van mij, ik heb niet veel naar Corton geluisterdquote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eerst nog een vraag goed beantwoorden hoor!
heb je wel Roel zijn gemekker gemist wanneer de Foo Roelers gedraaid wrdenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Ja, hallo! FF was een oprechte gok van mij, ik heb niet veel naar Corton geluisterd
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 12-02-2012 om 01:13:46Och jezus. Nu weer die pathetische "er wordt gedanst bij mijn concerten" pipo van The Foo Fighters reageer retweet
Wat is die Dijkshoorn toch een verschrikkelijke zuurpruimquote:Op zondag 12 februari 2012 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je wel Roel zijn gemekker gemist wanneer de Foo Roelers gedraaid wrden![]()
![]()
speciaal voor hem:twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 12-02-2012 om 01:13:46Och jezus. Nu weer die pathetische "er wordt gedanst bij mijn concerten" pipo van The Foo Fighters reageer retweet
ik hoor het hem in mijn hoofd ook zeggen als ik zijn tweets leesquote:Op zondag 12 februari 2012 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
*unfollow
Besef me nu pas hoe vervelend het voor andere mensen is als je constant zit te pruimen en daarbij niet eens grappig bent.
ik kan er wel om lachen. vooral om de manier waarop hij zeurt....quote:Op zondag 12 februari 2012 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is die Dijkshoorn toch een verschrikkelijke zuurpruim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |