Ik zeg er maar even bij dat dit topic echt serieus is en ik echt met dit idee in mijn hoofd loop omdat ik B. zo mis. Meestal als ik bij M. langs ga ga ik al op momenten dat ik B. misschien tegenkom en waarop ik weet dat zij msischien langskomt...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Trucje?? Je wilt gaan samenwonen met chick A zodat je chick B vaker ziet waardoor je kans op chick B verleiden toeneemt.... Das geen trucje, maar ziek in je hoofd.
Waarbij ik natuurlijk even meespeel en net doe alsof dit topic op waarheid berust
Nou leg het eens voor...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zeg er maar even bij dat dit topic echt serieus is en ik echt met dit idee in mijn hoofd loop omdat ik B. zo mis. Meestal als ik bij M. langs ga ga ik al op momenten dat ik B. misschien tegenkom en waarop ik weet dat zij msischien langskomt...
Waarom is dit ziek? M. heeft ook al jaren geen vriend, die zou het misschien ook best leuk vinden
Ik ga het haar uiteraard niet vertellen. Maar ze wil ook een man, ze is al 33 en moet dus ook een beetje opschieten met zoeken als ze nog kinderen wil...ze kent mijn ouders, ik die van haar, dat bevalt op zich, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou leg het eens voor...
"Zeg M, ik wil met jou samenwonen zodat ik dan misschien ooit B kan neuken. Ondertussen zal ik jou gewoon doen hoor!"
Plaats je het filmpje van haar antwoord op youtube?
Ja wat meer is er nodig dan een paar fijne schoonouders en de wens om haar beste vriendin te neuken om samen een stel kinderen op de wereld te zetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ga het haar uiteraard niet vertellen. Maar ze wil ook een man, ze is al 33 en moet dus ook een beetje opschieten met zoeken als ze nog kinderen wil...ze kent mijn ouders, ik die van haar, dat bevalt op zich, dus waarom niet?
GAST!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ga het haar uiteraard niet vertellen. Maar ze wil ook een man, ze is al 33 en moet dus ook een beetje opschieten met zoeken als ze nog kinderen wil...ze kent mijn ouders, ik die van haar, dat bevalt op zich, dus waarom niet?
Nou ik heb even de rest van z'n oeuvre bekeken.... Het is een troll.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Of we dat met zekerheid kunnen stellen is onduidelijk op het heden.
Bedankt voor de reactie! Ik heb inderdaad altijd de wens gehad om nog eens naar bed te gaan met B want we zijn nooit all the way geweest en dat zit me tot op de dag van vandaag dwars. Ik ben ervan overtuigd dat ze dan ook voor mij zou hebben gekozen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:46 schreef einzeinz het volgende:
Niet doen TS, als ik het zo hoor doe je het eerder voor B.
Over enkele jaren loop je mooi met kinderen rond in een ongelukkig huwelijk en de kans om B. te neuken is klein!
Je zal haar hooguit enkele keren zien.
Dat is ook mijn idee geweest... B. zou echt snikjaloers zijn. Laatst had ik B. aan de lijn en ik zei haar dat ik verliefd was op een ander meisje, J. Dat was een beetje waar maar niet helemaal. B. werd opeens jaloers en zei "nou als je er nou eens werk van gaat maken en je krijgt een vriendin dan kunnen wij elkaar ook misschien wel weer zien"...dus B. zit ook met de wens om me weer te zien. Nou reken maar dat ze terug zou komen als ik met haar beste vriendin ging....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef SemperFii het volgende:
Ik zou met M. gaan trouwen en kinderen met haar maken. Reken maar dat B. jaloers wordt en en met hangende pootjes naar je toe komt! Misschien kun je er zelfs een trio uit halen!
Dank u voor het gedegen onderzoek dat u uitgevoerd heeft. En het zou zomaar kunnen dat u gelijk heeft!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik heb even de rest van z'n oeuvre bekeken.... Het is een troll.
B. is jouw grote liefde blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef TAmaru het volgende:
Beste mensen
enkele jaren geleden ben ik mijn grote liefde (B.) tegengekomen, helaas is ze met iemand anders en ook al hebben we samen wat gehad ze wil hem niet verlaten voor mij.
Zij (vooral) heeft besloten dat we elkaar maar beter niet meer kunnen zien omdat ze nu trouw wil zijn aan haar man. Ik mis haar uiteraard behoorlijk.
De enige keren dat ik haar af en toe toevallig tegenkom is bij een vriendin (M.) die allebei onze beste vriendin is.
M. ziet mij wel zitten en we hebben ook al eens wat vingerwerk gedaan, maar nooit verder dan dat. Ik heb het altijd afgehouden tot nu toe.
Nu dacht ik zo: ik leef maar één keer: ik mag M. erg graag en ik zou het best met haar uithouden. Waarom verleid ik M. niet zodat:
-B. denkt dat ik niet meer van haar houd en ik weer normaal contact met haar kan hebben
-B. elke keer als ze M. wil zien ook meteen mij ziet (minimaal 2x per week)
-ik B. misschien als nog kan verleiden
Op zich is het een leuke deal. M. is een leuke, gezellige en grappige meid, heeft een inkomen en is aantrekkelijk ook al val ik niet op haar. We hebben dezelfde vrienden en ik ben samen met haar op vakantie geweest 2 weken en dat ging goed.
Wat vinden mannen hier op het forum van mijn "list" om B. toch nog te blijven zien? Gaat het te ver of is dit toegestaan? Ik ben op zich een eerlijk mens maar af en toe een trucje uithalen in het leven moet kunnen toch?
Een harde waarheid, maar wel een waarheid. Of zou het verleiden van haar beste vriendin haar ideeën kunnen veranderen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
B. is jouw grote liefde blijkbaar.
Helaas zal jij nooit haar grote liefde worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |