abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107875794
Ik liep dus vandaag in een niet nader te noemen winkelstraat, waar ik opeens, uit het niets, wordt aangesproken door een wat oudere meneer met 'mag ik wat vragen'. Ik dacht dat ie de weg ofzo moest weten en ik ben de beroerdste niet, dus ik zeg vriendelijk 'natuurlijk meneer'.

Toen begon ie eerst al met de vraag 'geloof je in god, jongen?'
Ik zag de bui al hangen dus ik zei vriendelijk 'nee meneer, en ik heb verder geen interesse'
Maar die gast lulde gewoon door met 'nou, denk je wel eens na over de dood... en god geeft om iedereen, ook om jou' en nog allemaal onzin. Ik zei weer 'dat zal allemaal best, maar ik heb geen interesse' en ik maakte aanstalte om weg te lopen. Maar hij bleef gewoon weer door praten en over dat God zich zorgen om mij maakte en weet ik wat.. Toen was al mijn geduld en vriendelijkheid wel op en zei 'ja sorry, ik moet weg, daaag'... waarna ik me snel uit de voeten maakte.

Echt.. op een drukke zaterdagmiddag mensen aanspreken om mensen te bekeren.. wtf man.
There are only 151 Pokémon.
pi_107875860
Ik wordt. :')
pi_107875895
Oh jij was dus die meneer....
Je had op ze minst wel me foldertje kunnen aannemen.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:39:10 #4
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_107875957
TS de gristenhonden hebben er >2000 jaar op geoefend en hebben het SPAMMEN tot kunst verheven....
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:39:59 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_107875995
Terecht klacht, internet heeft prediken overbodig gemaakt, de wetenschap het geloof.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_107876006
Maar hij wilde je alleen maar redden van de ondergang. Je had best even dat foldertje kunnen lezen kom op zeg.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_107876060
hij had geen foldertje in zijn hand :? Op het eerste gezicht leek het een normale gast, niet iemand die iedereen aansprak ofzo.. hij sprak mij echt specifiek aan..
There are only 151 Pokémon.
pi_107876098
die mensen durven mij niet eens aan te spreken, meestal vraag ik dus of ze wat willen vragen aan mi en dan hun dat verhaaltje en dan zo van "geen interesse"
anders ook zo sneu en wil gwn niet dat mensen bang voor me zijn
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_107876297
Wat nu? Is je dagboek vol of je vriendin ongesteld..

:7
'Als' is einde discussie.
pi_107876354
Die man is gewoon gestoord. Dat heeft verder niks met geloof te maken.
Who motivates the motivator?
pi_107876500
moet je gewoon een leuk gesprekje van maken "geloofd u in God meneer?", nee ik ben satanist "aha, weet u dat u alsnog kunt bekeren naar het gristendom?" ja meneer. maar waarom zou ik dat doen? Omdat ik satanist ben wil god mij toch niet meer? "ja maar als u biegt zal god uw zonden overzien en u verwelkomen in zijn armen" lekker ventje is dat zeg, zo kan ik ook wel een beetje voor god spelen, criminelen en ander gespuis verzoening geven gewoon omdat het kan. Door welke stier bent u geneukt als ik vragen mag? want u praat heel veel bullshit

Zoiets :')

ik weet het, ik faal nogal met deze, maar het gaat om het idee :') :') :')
pi_107876585
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:54 schreef gogosweden het volgende:
moet je gewoon een leuk gesprekje van maken "geloofd u in God meneer?", nee ik ben satanist "aha, weet u dat u alsnog kunt bekeren naar het gristendom?" ja meneer. maar waarom zou ik dat doen? Omdat ik satanist ben wil god mij toch niet meer? "ja maar als u biegt zal god uw zonden overzien en u verwelkomen in zijn armen" lekker ventje is dat zeg, zo kan ik ook wel een beetje voor god spelen, criminelen en ander gespuis verzoening geven gewoon omdat het kan. Door welke stier bent u geneukt als ik vragen mag? want u praat heel veel bullshit

Gewoon een volle recht op z'n neus BATS.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:56:58 #13
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_107876603
TS gaat branden in de hel.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_107876630
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Gewoon een volle recht op z'n neus BATS.
maar dat is "korte" pret, het is veel leuker om hem eerst enthausiast te maken, om m vervolgens met woorden keihard de grond in te stampen :D
pi_107876652
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:56 schreef Garisson72 het volgende:
TS gaat branden in de hel.
als hij niet in god geloofd is er toch ook geen hel voor hem :?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:58:28 #16
354436 Mieron
Luctor et Emergo
pi_107876657
Biegt :')
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:06:29 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107876948
Ik zou aangifte doen.

:')
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:09:34 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_107877043
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:58 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Dat zou wel heel makkelijk zijn he!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_107877057
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef AhmedJaret het volgende:
die mensen durven mij niet eens aan te spreken, meestal vraag ik dus of ze wat willen vragen aan mi en dan hun dat verhaaltje en dan zo van "geen interesse"
anders ook zo sneu en wil gwn niet dat mensen bang voor me zijn
meestal ik niet reageren op die mensen want meestal mensen vragen aan mi of ik tijd heb verhaaltje maar ik doe zo dan "heb haast" en dan mensen gwn begrip
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:10:57 #20
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_107877091
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:58 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Gelooft*
pi_107877104
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:54 schreef gogosweden het volgende:

Leer eerst eens Nederlands voor je een poging tot humor doet.
Dit, dus.
pi_107877139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Eenskijken het volgende:
Ik liep dus vandaag in een niet nader te noemen winkelstraat, waar ik opeens, uit het niets, wordt aangesproken door een wat oudere meneer met 'mag ik wat vragen'. Ik dacht dat ie de weg ofzo moest weten en ik ben de beroerdste niet, dus ik zeg vriendelijk 'natuurlijk meneer'.

Toen begon ie eerst al met de vraag 'geloof je in god, jongen?'
Ik zag de bui al hangen dus ik zei vriendelijk 'nee meneer, en ik heb verder geen interesse'
Maar die gast lulde gewoon door met 'nou, denk je wel eens na over de dood... en god geeft om iedereen, ook om jou' en nog allemaal onzin. Ik zei weer 'dat zal allemaal best, maar ik heb geen interesse' en ik maakte aanstalte om weg te lopen. Maar hij bleef gewoon weer door praten en over dat God zich zorgen om mij maakte en weet ik wat.. Toen was al mijn geduld en vriendelijkheid wel op en zei 'ja sorry, ik moet weg, daaag'... waarna ik me snel uit de voeten maakte.

Echt.. op een drukke zaterdagmiddag mensen aanspreken om mensen te bekeren.. wtf man.
Geen plek voor jou in de samenleving als je andere geen plek kan gunnen.
Of niet?
pi_107877152
God geeft tenminste wel om je.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:15:00 #24
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_107877233
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:12 schreef sthomass het volgende:
Als je het Nieuwe Testament erop naslaat wel ja. In het Oude Testemant pleegde hij genocide (Aarde onder water laten lopen) en was het een sadist (Moses weigeren na 40 jaar in de woestijn rond te hebben gelopen). Er zijn nog wel meer voorbeelden op te noemen.
pi_107877270
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:12 schreef sthomass het volgende:
Ja dat zien we.... de halve wereld staan in de brand.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')