abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107874850
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

En wat doe je als je er achter komt dat ze een verkeerd nummer hebben gegeven?
Mijn verlies nemen. :')
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_107874881
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat als je nee zegt, dat ben je weer een bitch dit dat.
Nee... Gewoon niet geven..
Maar geef ook geen verkeerde signalen af.. Dat is een beetje hypocriet dan en dat is niet fijn.
Rustig aan.
pi_107874891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

JIj hebt wel succes met de dames zeker
Nog niet succesvol genoeg.
pi_107874915
quote:

[..]

Jammer dan, weet je meteen waar je aan toe bent. Volgens sociale regels ( :') ) moet je een aantal dagen wachten voordat je van je laat horen, dus dan heb je na een aantal dagen pas door dat ze je eigenlijk niet moet. Als je het meteen daar doorhebt, is het klaar.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
pi_107875110
Ik geef jongens altijd het nummer van een pizzeria.
Ja die weet ik uit mijn hoofd, want elke maand een keer pasta of pizza, jeweetzelluf. O+
pi_107875143
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee... Gewoon niet geven..
Maar geef ook geen verkeerde signalen af.. Dat is een beetje hypocriet dan en dat is niet fijn.
Krijgen we dit gezeik weer :')

Iedereen weet dat mannen niet goed zijn in 'signalen' goed interpreteren. Dan mag je weer niet aardig of leuk tegen iemand doen omdat het verkeerd begrepen kan worden.
Heaven is a place on earth with you
pi_107875183
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:18 schreef Aliana het volgende:
Ik geef jongens altijd het nummer van een pizzeria.
Ja die weet ik uit mijn hoofd, want elke maand een keer pasta of pizza, jeweetzelluf. O+
Haha, dat zou ik zeker wel waarderen. Bellen en dan te horen krijgen 'allo, met pizzeria Antonio'. Daar zou ik zelfs wel even door lachen denk ik.
pi_107875275
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Krijgen we dit gezeik weer :')

Iedereen weet dat mannen niet goed zijn in 'signalen' goed interpreteren. Dan mag je weer niet aardig of leuk tegen iemand doen omdat het verkeerd begrepen kan worden.
Dit gezeik? De hele tijd lief lachen en mooi meepraten en dan uiteindelijk niet af willen spreken. :') Ik zie die dingen meestal wel, maar in dit geval had ik echt het gevoel dat het goed zat. Wees gewoon duidelijk 'Kijk, ik vind het leuk om nu met je te praten, maar meer gaat het toch niet worden.' Dat heb ik en de rest van de mannelijke bevolking liever dan dat je wel jouw nummer geeft en dan niet af wil spreken.
pi_107875291
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Haha, dat zou ik zeker wel waarderen. Bellen en dan te horen krijgen 'allo, met pizzeria Antonio'. Daar zou ik zelfs wel even door lachen denk ik.
Ah leuk dat je dat kan waarderen! Zullen we anders een keer echt afspreken? :@
Bel me maar :* 06

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 11-02-2012 22:27:17 ]
pi_107875327
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ah leuk dat je dat kan waarderen! Zullen we anders een keer echt afspreken? :@
Bel me maar :* 06
:') Ik glimlachte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 11-02-2012 22:27:31 ]
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:24:41 #36
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_107875358
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Dit gezeik? De hele tijd lief lachen en mooi meepraten en dan uiteindelijk niet af willen spreken. :') Ik zie die dingen meestal wel, maar in dit geval had ik echt het gevoel dat het goed zat. Wees gewoon duidelijk 'Kijk, ik vind het leuk om nu met je te praten, maar meer gaat het toch niet worden.' Dat heb ik en de rest van de mannelijke bevolking liever dan dat je wel jouw nummer geeft en dan niet af wil spreken.
Dus niet leuk meepraten en niet lief lachen? Je kan toch gewoon praten met iemand zonder dat je mee wilt?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_107875408
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Dus niet leuk meepraten en niet lief lachen? Je kan toch gewoon praten met iemand zonder dat je mee wilt?
Dat zien sommige mannen toch echt anders blijkbaar. Die gaan niet uit om een leuke tijd te hebben maar enkel om te scoren.
pi_107875511
Beste TS, hieronder de oplossing.

Ik ga naar een andere kroeg als jij, mag ik je nummer? Ze geeft dat nummer jij belt haar waar ze bij staat zodat zij ook meteen jou nummer heeft. Dan had je dus meteen geweten dat het nummer onjuist was en had je een excuus om haar te hoeken.
pi_107875563
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Wacht, ik zal het even duidelijker maken. Als je de hele tijd lief lacht en leuk meepraat en uiteindelijk ook je nummer geeft, terwijl je tijdens het daadwerkelijke gesprek bepaalde signalen afgaf waardoor het leek alsof het klikte, dan verwacht de ander dat je wel af wil spreken. Niet vreemd toch?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:30:14 #40
97111 ukga
Siewosie baas
pi_107875583
quote:

[..]

klappe, op der kaak.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:32:02 #41
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_107875664
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Wacht, ik zal het even duidelijker maken. Als je de hele tijd lief lacht en leuk meepraat en uiteindelijk ook je nummer geeft, terwijl je tijdens het daadwerkelijke gesprek bepaalde signalen afgaf waardoor het leek alsof het klikte, dan verwacht de ander dat je wel af wil spreken. Niet vreemd toch?
Nee niet vreemd..
Maar ik zelf kan gewoon echt niet afwijzen, ik vind dat zoo erg om te moeten doen. Dan ga je eerder voor de optie nep-nummer (maar dat kan ik vaak ook niet)
Dat zouden meer meiden wel moeite mee hebben, dat afwijzen.
pi_107875709
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Nee niet vreemd..
Maar ik zelf kan gewoon echt niet afwijzen, ik vind dat zoo erg om te moeten doen. Dan ga je eerder voor de optie nep-nummer (maar dat kan ik vaak ook niet)
Dat zouden meer meiden wel moeite mee hebben, dat afwijzen.
Maar afwijzen is toch helemaal niet moeilijk? Je kan beter lief en duidelijk zijn, dan uiteindelijk toch niets willen. Lijkt mij dan weer.
pi_107875769
Dan zeg je toch dat je een vriend hebt. Mijn lieve poekiewoekie die op me wacht blabla
pi_107875770
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Maar afwijzen is toch helemaal niet moeilijk? Je kan beter lief en duidelijk zijn, dan uiteindelijk toch niets willen. Lijkt mij dan weer.
Bij sommige mannen is dat wel moeilijk
Die weten van geen ophouden, vooral als ze dronken zijn
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:34:47 #45
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_107875796
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Ik wil geen onzeker gevoel bij iemand oproepen, sowieso. Maar om dan ook nog recht in iemands gezicht te moeten zeggen van nee ik geef mijn nummer niet.. Dat krijg ik er dan gewoon niet uit :+
pi_107875831
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Kroc het volgende:
Dan zeg je toch dat je een vriend hebt. Mijn lieve poekiewoekie die op me wacht blabla
Of dit. Duidelijk en niet hard, aangezien je de persoon tegenover je niet persoonlijk aanvalt.
pi_107875835
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ik wil geen onzeker gevoel bij iemand oproepen, sowieso. Maar om dan ook nog recht in iemands gezicht te moeten zeggen van nee ik geef mijn nummer niet.. Dat krijg ik er dan gewoon niet uit :+
Dat hoef je ook niet zo direct te zeggen, jij kunt de boodschap toch wel een beetje inpakken?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_107875885
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Kroc het volgende:
Ja doe ik weleens. Maar da's ook liegen. Maargoed.
pi_107875926
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja doe ik weleens. Maar da's ook liegen. Maargoed.
En iemand genoeg hints geven dat je wel weer af wil spreken niet? Elke vrouw is anders, dat snap ik. Ik snap ook dat sommige vrouwen heel duidelijk zijn en dat andere vrouwen meer met je spelen. Maar toch blijft dit een vaag fenomeen.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:38:40 #50
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_107875938
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:35 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat hoef je ook niet zo direct te zeggen, jij kunt de boodschap toch wel een beetje inpakken?
Jawel, wel van te voren. Maar op het moment supreme word ik helemaal zenuwachtig en warm, en als je dan in die zielige ik-heb-al-maanden-geen-seks-gehad ogen kijkt zakt de moed me in de schoenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')