Ja idd. geniaalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, we postten op exact hetzelfde moment
VANOAMD ONMEUNIG NIKSEN OP MIEN ZOLDERKAMER!quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VANOAMD ONMEUNIG NIKSEN OP MIEN ZOLDERKAMER!
Ik do met ow metquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eenen eckte FOKkertquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Drukke week gehad?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond op tijd slapen, omdat moe
Jep, werk enzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Drukke week gehad?
quote:
Krijg je met die dubbele diensten.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef Magnificat het volgende:
Kennen jullie deze stenenschijter al?
[ afbeelding ]
Het is dan ook een uitspraak van Gquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
hoi
bij "baaj baaj man, baaj baaj" moet ik altijd aan Gerard Ekdom denken
't Is een uitspraak van Jody Bernalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is dan ook een uitspraak van G
Omg nee. Die gebruik ik niet meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is een uitspraak van Jody Bernal
Looooooooolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Amsterdammers onwel door barbecue
Amsterdammers
Ik zit aan de holterweg lieverd. Zal 2 huizen verderop zijn. Feyenoord gewonnen soms?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeffrey, kap eens met dat vuuwerk, ik probeer te slapen
Die spelen morgen pasquote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zit aan de holterweg lieverd. Zal 2 huizen verderop zijn. Feyenoord gewonnen soms?
Oh. Nouja de buren steken zo ook wel wat af. Skorem. Maar gelukkig is die vent alleen 'a weekends thuis.quote:
Ik heb weer eens een hele middag en avond tot net (had nog wat opgenomen van vorige week) ghostlab, ghosthunter, haunting en haunted gekeken en nu ben ik bang.quote:
Sprookjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een hele middag en avond tot net (had nog wat opgenomen van vorige week) ghostlab, ghosthunter, haunting en haunted gekeken en nu ben ik bang.Ik had niet verwacht dat het zo stil zou zijn buiten want normaal hoor ik auto's, scooters en dronken schreeuwerds maar het is echt doodstil.
Het is eng.
Tja, dan zit je in die sfeer hequote:Op zondag 12 februari 2012 03:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een hele middag en avond tot net (had nog wat opgenomen van vorige week) ghostlab, ghosthunter, haunting en haunted gekeken en nu ben ik bang.Ik had niet verwacht dat het zo stil zou zijn buiten want normaal hoor ik auto's, scooters en dronken schreeuwerds maar het is echt doodstil.
Het is eng.
Voor geesten van overledenen ben ik niet bang want ik heb ze nooit gezien. Daarbij zijn ze oorspronkelijk afkomstig van iets aards.quote:
Ja. Ik dacht lekker spannend die series kijken en volop stadsdrukte om me heen dus geen probleem.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, dan zit je in die sfeer he
Ok. Wat eenieder gelooftquote:Op zondag 12 februari 2012 03:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voor geesten van overledenen ben ik niet bang want ik heb ze nooit gezien. Daarbij zijn ze oorspronkelijk afkomstig van iets aards.
Shadowpeople heb ik wel gezien en daar ben ik zo bang van geweest dat ik zeker 10 jaar met een lampje aan ging slapen. En ik heb nog wel meer meegemaakt (horen en ruiken) maar die vallen in het niet bij de schaduwverschijningen.
Dus niks sprookjes.
sterktequote:Op zondag 12 februari 2012 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo maar eens werken met mn brakke hoofd
jij bent goed op de hoogtequote:Op zondag 12 februari 2012 22:38 schreef Redbaron het volgende:
Ik weet waar Marko uithangt!
http://www.bull-berlin.de
M'n KONTNEUKN!-opmerking is hier wel op z'n plek, denk ikquote:Op zondag 12 februari 2012 22:38 schreef Redbaron het volgende:
Basquote:Op zondag 12 februari 2012 22:38 schreef Redbaron het volgende:
Oh wat klote. Er heerst veel griep/buikgriep. Beterschapquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 08:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Lag ik daar bijna gestrekt vanmorgen. Kon me aan de deurklink nog omhoog houden,
Lach maar. Hart zat ff in m'n keel.quote:
Snap ik maar ik zag het even voor me. Sorryquote:Op maandag 13 februari 2012 10:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lach maar. Hart zat ff in m'n keel.
Geen probleem. Ik zou ook lachenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Snap ik maar ik zag het even voor me. Sorry
quote:Op maandag 13 februari 2012 08:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Lag ik daar bijna gestrekt vanmorgen. Kon me aan de deurklink nog omhoog houden,
Mja, de achterwielen van de auto wilden mij ook voorbij op een kruisingquote:Op maandag 13 februari 2012 08:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja oppassen! Met de panda?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, de achterwielen van de auto wilden mij ook voorbij op een kruising
Ja dan wil 't denk ook wel snel. Winterbanden eronder?quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dan wil 't denk ook wel snel. Winterbanden eronder?
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jongen: "ik mis je"
Meisje: "is je Xbox weer stuk?"
Jongen: "Ja"
whehequote:Op maandag 13 februari 2012 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bohquote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef Redbaron het volgende:
Met een beetje geluk kan ik morgen eind vd mddag weer een ritje doenEn dan hopelijk richting Zweden
Zweedse chicksquote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef Redbaron het volgende:
Met een beetje geluk kan ik morgen eind vd mddag weer een ritje doenEn dan hopelijk richting Zweden
quote:
morgen om 630 beginnenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Kon bijna de deur niet uitkomen door die enorme berg brieven en kaarten die op de mat lagen...Sorry, had t bij 1 moeten latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
quote:
Nouja zeg.. ondankbaar kreng!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het attent van je. Kan ik mooi de open haard aanfakkelen met je post...
Op de Tetten van je chick?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu wel.
Nee, gaat prima hoor. Heerlijk geslapen vannacht op m'n nieuwe kussens...
Het is wel hart verwarment hoorquote:
quote:
Nee, dit is gewoon win7quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat goed met die install dus
Kweenie, gister was er niks aan de hand, heb geen nieuwe updates binnengehaald en vandaag ook niks nieuws geďnstalleerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed?
Tijd voor een re-install dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, gister was er niks aan de hand, heb geen nieuwe updates binnengehaald en vandaag ook niks nieuws geďnstalleerd
Je hebt die virtual pc toch geďnstalleerd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, gister was er niks aan de hand, heb geen nieuwe updates binnengehaald en vandaag ook niks nieuws geďnstalleerd
Geet waquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehhh, heeeeeel iets beter dan gisteren
Met jou?
Uhu, misschien maar ff backup doen, want had net nummer 5 te pakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt die virtual pc toch geďnstalleerd?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, misschien maar ff backup doen, want had net nummer 5 te pakken
Klinkt als een wijs plan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu VirtualPC eraf aant gooien, kww...
Ons ook. Wij hopen ook dat je een permban krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ons ook. Wij hopen ook dat je een permban krijgt;iSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
oehhhquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehhh, ik kreeg een valentijnskaart
Of hij zit te fappen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze durft gewoon niet toe te geven dat ze loopt te soppen van je..
Ben er bang voorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze durft gewoon niet toe te geven dat ze loopt te soppen van je..
Is t zo erg?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben er bang voor
Justin heeft bewijs gezien trouwens
Is mijn garpje toch geluktquote:
Shhquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Grapje, ik denk eerder dat je serieus op m valt
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Altijd handig...
Misschien was het Astrid?
Nee, die zou mij misschien nog een kaartje sturen omdat ze me zo mistquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Altijd handig...
Misschien was het Astrid?
Weinig kans. Zelfs ik heb niks van d'r mogen ontvangen...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, die zou mij misschien nog een kaartje sturen omdat ze me zo mist
Maar ik was zeer speciaal voor drquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weinig kans. Zelfs ik heb niks van d'r mogen ontvangen...
Jij bent speciaal voor ons allemaal, Basquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar ik was zeer speciaal voor dr
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent speciaal voor ons allemaal, Bas
Ik had toch wel verwacht dat ze op dit moment met de beentjes wijd op je bed zou liggen, of klaarzittend om je te pijpen. Moet ze voor het laatste wel ff d'r moeder smsen om te vragen of ze zaad lekker vindt...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar ik was zeer speciaal voor dr
Ik hou niet zo van hamlappen.. en denk niet dat ze vers vlees lustquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat ze op dit moment met de beentjes wijd op je bed zou liggen, of klaarzittend om je te pijpen. Moet ze voor het laatste wel ff d'r moeder smsen om te vragen of ze zaad lekker vindt...
;iquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van hamlappen.. en denk niet dat ze vers vlees lust
Bas is zo speciaal dat ie in een speciale bus mag rijden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent speciaal voor ons allemaal, Bas
En overdag in een speciaal kamertje zitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bas is zo speciaal dat ie in een speciale bus mag rijden.
En heel knappe "juffrouwen" heeftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En overdag in een speciaal kamertje zit
Zustertjes in geile pakjesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En heel knappe "juffrouwen" heeft
Wie is doe?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zustertjes in geile pakjes
Die voor juffrouwen spelen
^^quote:
...quote:
Je moeder op een Arabisch houtvlot.quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moeder op een Arabisch houtvlot.
quote:
Sylvana ziet ze vliegen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg, iemand Sylvana nog gezien of gedaan laatste tijd?
Of Peter?
Of Mdrop?
Daar hek nog mee in bed gelegenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg, iemand Sylvana nog gezien of gedaan laatste tijd?
Of Peter?
Of Mdrop?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hek nog mee in bed gelegen
Goeden counter.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hek nog mee in bed gelegen
quote:
Kusjekroelquote:
Haaaaiii lekkertjequote:
Mmm lekker, fantaseer ik vaak overquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mmm lekker, fantaseer ik vaak over
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Peter kwam niet meer uit de montagehandleiding
Zat er nog iemand vast tussen een Billy en een Zweeds balletje?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Heel toevallig was ik gisteren nog bij de Ikea.
Jij niet? Bas is me toch een geile boi, hoor!quote:
Denk vooral aan jou en Bas, eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij niet? Bas is me toch een geile boi, hoor!
Stel je voor dat hij en Markooo samen bezig zijn, boh
Oehquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk vooral aan jou en Bas, eigenlijk
Stel gingers bij elkaar enzo
Je bent wel erg geliefd!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehhh, heb inmiddels 4(!) Valentijnskaarten
Zullen we het hem maar vertellen?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zullen we het hem maar vertellen?
Laat me nou geloven dat ik populair ben!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zullen we het hem maar vertellen?
Ten Cate collegas!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet begrijp
Brimstige Harry van de inpakafdeling, die beer van een vent heeft altijd al een oogje op onze slanke den gehad!quote:
Er werken geen vrouwen bij onsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Z'n ploegbazin heeft n oogje op m
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Brimstige Harry van de inpakafdeling, die beer van een vent heeft altijd al een oogje op onze slanke den gehad!
En jij weet wat ze in hun vrije tijd doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er werken geen vrouwen bij ons
Huh?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En jij weet wat ze in hun vrije tijd doen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zat er nog iemand vast tussen een Billy en een Zweeds balletje?
Vrije tijd lopen ze misschien wel in dameskleren rond... en toen stuurden ze jou een kaartjequote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vrije tijd lopen ze misschien wel in dameskleren rond... en toen stuurden ze jou een kaartje
Ja, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij staat toch meestal in die vreetschuur die ze 'restaurant' noemen? Bij die snackcorner bij de kassa's stond een (matige) chick.
Heb je r gelijk ff van jouw balletjes laten genieten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij staat toch meestal in die vreetschuur die ze 'restaurant' noemen? Bij die snackcorner bij de kassa's stond een (matige) chick.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je r gelijk ff van jouw balletjes laten genieten?
Meestal ga ik eerst wat drinken met een dame voordat ik haar m'n balletjes laat zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je r gelijk ff van jouw balletjes laten genieten?
Wat drinken is so overrated, tegenwoordig werkt het al voor een shaggiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meestal ga ik eerst wat drinken met een dame voordat ik haar m'n balletjes laat zien.Komt misschien ouderwets over, maar ik ben dan ook een oude conservatieve gek.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik word wel weer instant hitsig als ik aan Astrid denk. Dat is wel apart...
Slokje drinken misschien ook nog welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat drinken is so overrated, tegenwoordig werkt het al voor een shaggie
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik word wel weer instant hitsig als ik aan Astrid denk. Dat is wel apart...
Mjaquote:
Wat dan? Ik heb de juiste klaar. Moet alleen ff hem uploaden en plaatsen of de lapo pakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeffrey, mag ik de OP aanpassen?
Ooh, was bang dat je het vergeten wasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb de juiste klaar. Moet alleen ff hem uploaden en plaatsen of de lapo pakken.
Of heb je wilde plannen voor de OP?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, was bang dat je het vergeten was
Wilde gewoon wat namen verwijderen
Ik zal de lente op aanpassen en uploadenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, was bang dat je het vergeten was
Wilde gewoon wat namen verwijderen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb de juiste klaar. Moet alleen ff hem uploaden en plaatsen of de lapo pakken.
Of heb je wilde plannen voor de OP?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zal de lente op aanpassen en uploaden
Ja dan moet je niet zoveel spam naar David sturenquote:
Ik verstuur nooit valentijnskaartenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit er een kaartje van jou bij?
Hmmmquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ik verstuur nooit valentijnskaarten
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet zoveel spam naar David sturen
Zeg je nuquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ook niet laten doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef norich het volgende:
[..]
ik uit mn liefde wel op andere manieren dan een kaart muahahaquote:
Met de benen wijd iddquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:15 schreef norich het volgende:
[..]
ik uit mn liefde wel op andere manieren dan een kaart muahaha
Merk er niets vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:15 schreef norich het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:15 schreef norich het volgende:
[..]
Nou, vertel...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:15 schreef norich het volgende:
[..]
Je uit liefde als je van de kaart bent?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:15 schreef norich het volgende:
[..]
Pa doem tssssssssssquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je uit liefde als je van de kaart bent?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
romantische comedy?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ff wat anders, wat is een romcom?
een romantische comedy natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ff wat anders, wat is een romcom?
Oh ja, dat verhaal! Gooi er een vodka-jus in en voor je het weet staat je naast de Febo met d'r te vozen...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |