Ja idd. geniaalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, we postten op exact hetzelfde moment
VANOAMD ONMEUNIG NIKSEN OP MIEN ZOLDERKAMER!quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VANOAMD ONMEUNIG NIKSEN OP MIEN ZOLDERKAMER!
Ik do met ow metquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eenen eckte FOKkertquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Drukke week gehad?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond op tijd slapen, omdat moe
Jep, werk enzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Drukke week gehad?
quote:
Krijg je met die dubbele diensten.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef Magnificat het volgende:
Kennen jullie deze stenenschijter al?
[ afbeelding ]
Het is dan ook een uitspraak van Gquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
hoi
bij "baaj baaj man, baaj baaj" moet ik altijd aan Gerard Ekdom denken
't Is een uitspraak van Jody Bernalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is dan ook een uitspraak van G
Omg nee. Die gebruik ik niet meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is een uitspraak van Jody Bernal
Looooooooolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Amsterdammers onwel door barbecue
Amsterdammers
Ik zit aan de holterweg lieverd. Zal 2 huizen verderop zijn. Feyenoord gewonnen soms?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeffrey, kap eens met dat vuuwerk, ik probeer te slapen
Die spelen morgen pasquote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zit aan de holterweg lieverd. Zal 2 huizen verderop zijn. Feyenoord gewonnen soms?
Oh. Nouja de buren steken zo ook wel wat af. Skorem. Maar gelukkig is die vent alleen 'a weekends thuis.quote:
Ik heb weer eens een hele middag en avond tot net (had nog wat opgenomen van vorige week) ghostlab, ghosthunter, haunting en haunted gekeken en nu ben ik bang.quote:
Sprookjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een hele middag en avond tot net (had nog wat opgenomen van vorige week) ghostlab, ghosthunter, haunting en haunted gekeken en nu ben ik bang.Ik had niet verwacht dat het zo stil zou zijn buiten want normaal hoor ik auto's, scooters en dronken schreeuwerds maar het is echt doodstil.
Het is eng.
Tja, dan zit je in die sfeer hequote:Op zondag 12 februari 2012 03:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een hele middag en avond tot net (had nog wat opgenomen van vorige week) ghostlab, ghosthunter, haunting en haunted gekeken en nu ben ik bang.Ik had niet verwacht dat het zo stil zou zijn buiten want normaal hoor ik auto's, scooters en dronken schreeuwerds maar het is echt doodstil.
Het is eng.
Voor geesten van overledenen ben ik niet bang want ik heb ze nooit gezien. Daarbij zijn ze oorspronkelijk afkomstig van iets aards.quote:
Ja. Ik dacht lekker spannend die series kijken en volop stadsdrukte om me heen dus geen probleem.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, dan zit je in die sfeer he
Ok. Wat eenieder gelooftquote:Op zondag 12 februari 2012 03:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voor geesten van overledenen ben ik niet bang want ik heb ze nooit gezien. Daarbij zijn ze oorspronkelijk afkomstig van iets aards.
Shadowpeople heb ik wel gezien en daar ben ik zo bang van geweest dat ik zeker 10 jaar met een lampje aan ging slapen. En ik heb nog wel meer meegemaakt (horen en ruiken) maar die vallen in het niet bij de schaduwverschijningen.
Dus niks sprookjes.
sterktequote:Op zondag 12 februari 2012 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo maar eens werken met mn brakke hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |