abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:00:24 #26
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_108074622
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Soms moet ik écht geen ziekenhuisserie zoals Grey's kijken, ranzigheid :X ;(
Ja, dat was wel heel smerig inderdaad.
  Redactie Frontpage vrijdag 17 februari 2012 @ 12:02:05 #27
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_108074680
Toen ik het doorhad heb ik die scenes meer geluisterd dan gekeken.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:17:28 #28
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108080535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Soms moet ik écht geen ziekenhuisserie zoals Grey's kijken, ranzigheid :X ;(
Ik vond dit ook best erg :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108081070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 07:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bah, ik keek nog even de aflevering van vorige week en ik word echt agressief van Owen :(
Ik werd deze week juist agressief van hem. "Nobody doesn't want kids"?! Well and fuck you too. (en dat zeg ik als vrouw met een grote kinderwens, kun je nagaan)

Wél erg mooi gespeeld trouwens. Ik vond de andere verhaallijnen er spontaan bij verbleken, zo goed waren de Cristina/Owen scenes.
pi_108086243
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik werd deze week juist agressief van hem. "Nobody doesn't want kids"?! Well and fuck you too. (en dat zeg ik als vrouw met een grote kinderwens, kun je nagaan)

Wél erg mooi gespeeld trouwens. Ik vond de andere verhaallijnen er spontaan bij verbleken, zo goed waren de Cristina/Owen scenes.
Dat. Bah, en dat zeg ik als vrouw met inderdaad een niet bestaande kinderwens. Dit soort gedachten maken mij echt heel 'boos'.
Ja doei.
pi_108086299
Die meat grinder :')
Ja doei.
pi_108087120
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat. Bah, en dat zeg ik als vrouw met inderdaad een niet bestaande kinderwens. Dit soort gedachten maken mij echt heel 'boos'.
Ja, precies. Helaas is de gedachtegang 'ik wil het, dus iedereen wil het' voor sommige mensen nog altijd moeilijk af te schudden. :(
pi_108088192
Hij wil ook een 'waarom' weten. Ik accepteer dat mensen een kinderwens hebben. Als je die mensen vraagt 'waarom wil je een kind', dan is veelal het antwoord 'het is gewoon een gevoel, er zijn meerdere factoren die daarbij horen die het nog meer het 'rechtvaardigen', maar over het algemeen is het gewoon een gevoel, een wens'. En dat kan, duh :') het merendeel van de mensen heeft die wens ook. Maar er is ook een (volgens mij ook steeds groter wordend doordat er op gebied van de geneeskunde zoveel veranderd is dat het ook daadwerkelijk een keuze is geworden om wel of geen kinderen te krijgen) deel dat die wens niet heeft. Als je mij vraagt 'waarom wil je geen kinderen' is mijn antwoord 'het ONTBREKEN van het gevoel om het wel te willen, er zijn ook voor mij meerdere bijkomende factoren die mijn besluit nog meer 'rechtvaardigen', maar over het algemeen is het gewoon het ontbreken van een gevoel, een wens'. Wat is er moeilijk aan om dat te begrijpen?

-O- en dan Christina beschuldigen met de woorden 'je denkt dat jij de zon bent en ik en alles om jou heen draaien', terwijl HIJ degene is die zijn wens door wil drukken.
Ja doei.
pi_108103165
Ben de nieuwe aflevering nu aan het kijken maar ben het helemaal eens met Moterbloempje hierboven! Als vrouw van 32 zonder kinderwens kan ik me hier ook erg over opwinden! Helaas zijn er ook in het echte leven veel mensen die niet snappen dat ik die wens niet heb...
pi_108103247
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Suusje79 het volgende:
Ben de nieuwe aflevering nu aan het kijken maar ben het helemaal eens met Moterbloempje hierboven! Als vrouw van 32 zonder kinderwens kan ik me hier ook erg over opwinden! Helaas zijn er ook in het echte leven veel mensen die niet snappen dat ik die wens niet heb...
'wacht maar, straks is het te laat en dan heb je spijt, wat dan? zit je daar in 't bejaardentehuis, alleen, met alleen onze kinderen die jou moeten verzorgen'
Ja doei.
pi_108104900
Ja precies! Een vriendin zei eens tegen me wacht maar totdat je een vriend hebt die wel kinderen wilt dan ga je wel overstag! Toen ik daar hard om ging lachen en zei dat het nou niet iets is waarvan je zegt och dan maar wel omdat jij dat zo graag wilt, kregen we ruzie omdat ze toen tegen me zei dat ik kinderachtig was en het niet begreep maar volgens mij begreep ze mij niet!

Vind dat Christina en Owen verhaal ook best heftig omdat ik Christina goed begrijp en dankzij dat verhaal zal ik het kinderverhaal ook zeker snel te sprake brengen als ik een vriend krijg....
pi_108109040
Wat jullie zeggen! De afleveringen hiervoor stoorden me al ontzettend daarin en hierin werd het nog erger. Ik snap dat Christina (min goede vriendin Christina, die ik persoonlijk ken enzo, ghighih ;')) voor hem wil blijven vechten... Zoiets zou voor mij ECHT voelen alsof iemand al mijn hele relatie tegen me liegt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108110048
Ik vind Owen eigenlijk ook niet zo'n speciale dokter zoals de rest.. Misschien weer tijd dat er een nieuwe komt
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 10:55:06 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_108110469
ik vond hem saai :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:49:18 #40
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_108111643
Ik vond 'm ook niet heel spectaculair. Beetje raar evenwichtig van zowel grappig (die over de top scene met Callie en Webber, en Bailey in die OK) als dramatisch (Cristina/Owen) willen zijn. Owen moet sowieso niet zo blijven hangen in zijn gelijk; Cristina heeft vóór hun trouwen al gezegd dat ze geen kinderen wil (maar dat lijken ze allemaal even vergeten te zijn).

Ik vind dat Grey's al een paar afleveringen achter elkaar (uitzondering: what if) in een dipje zit. Jammer.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:50:10 #41
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_108111662
Oh ik vond Amelia trouwens wel heel tof! "I'm not fragile, I'm strong" _O_
pi_108114267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:50 schreef babette21 het volgende:
Oh ik vond Amelia trouwens wel heel tof! "I'm not fragile, I'm strong" _O_
Ja ik ook, en zijn hele familie is mooi O+
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_108115541
Wat motorbloempje zegt :Y Ook dat over de zon, wat hypocriet van owen om dat te zeggen!
pi_108115714
En natuurlijk mag iedereen anders over het wel dan niet krijgen van kinderen vinden, dus ook Owen heeft daar recht op, máár, zoals eerder gezegd:

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:49 schreef babette21 het volgende:
Ik vond 'm ook niet heel spectaculair. Beetje raar evenwichtig van zowel grappig (die over de top scene met Callie en Webber, en Bailey in die OK) als dramatisch (Cristina/Owen) willen zijn. Owen moet sowieso niet zo blijven hangen in zijn gelijk; Cristina heeft vóór hun trouwen al gezegd dat ze geen kinderen wil (maar dat lijken ze allemaal even vergeten te zijn).

Ik vind dat Grey's al een paar afleveringen achter elkaar (uitzondering: what if) in een dipje zit. Jammer.
Als hij hierdoor 'wakker' is geworden, door die abortus en dus tot de conclusie is gekomen wél kinderen te willen, dan kan hij beter eerlijk naar zichzelf en Christina zijn en de relatie beëindigen. Je kunt nog zóveel van iemand houden, maar iemand dwingen wel of geen kinderen te nemen... :N dat kán gewoon niet, van beide kanten niet. Al vind ik nog steeds dat Christina in deze geen blaam treft juist omdát ze altijd al duidelijk is geweest over het ontbreken van de kinderwens.

Hij zei ook letterlijk "ik verwacht nog steeds dat je wel bijdraait, dat je verandert', hell, waarom zou je met iemand trouwen in de 'hoop dat die persoon nog verandert'... :? ?
Ja doei.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:41:58 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_108116523
Hij had het niet alleen eerder al door, maar was zich er toen ook al van bewust dat het een dealbreaker kon worden. In aflevering 6.19 (ja ik geef het toe, ik moest even terugzoeken) geeft Cristina aan geen kinderen te willen en zie je Teddy en Owen een soort van oh-oh blik wisselen. Hij wist het, maar heeft er kennelijk voor gekozen het te negeren ("ze draait wel bij"). Hoe naief kun je zijn?!
En dan nu dus de rollen omdraaien en het haar schuld maken? Not cool Owen, not cool.... :N
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:48:03 #46
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_108116685
Wat dat betreft hebben Callie en Arizona het destijds een stuk volwassener aangepakt, toen ze tegen hetzelfde aanliepen: eerlijk toegeven hoe ze erin staan, elkaar niet willen veranderen en er dus op tijd een punt achter zetten (nou ja voor 3 afleveringen ofzo :') ).

Zelfde geldt voor Lexie en Mark: jammer dat ze uit elkaar zijn, maar bij elkaar blijven terwijl ze er zo anders in stonden was waarschijnlijk een stuk dommer geweest. Terwijl Lexie nog niet eens "nooit" zei maar meer "nu nog even niet". (speaking of: we zijn 2 jaar verder Lexie, nu misschien dan inmiddels wel?! :P )
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:53:40 #47
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
  zaterdag 18 februari 2012 @ 16:08:20 #48
211083 Angelof9
I must go first
pi_108118957
Iedereen die Christina "kent", weet dat ze geen kinderen wil. Dat ze geen goede moeder zou zijn. Dat is zo'n deel van haar dat je om van haar te houden zoals ze is, ook moeten houden van het feit dat ze geen moeder wil worden. Het slaat nergens op dat Owen haar dat nu opeens kwalijk gaat nemen.

Hij moet gewoon kiezen wat belangrijker voor hem is, Christina of vader worden. Want allebei kan gewoon niet.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zaterdag 18 februari 2012 @ 16:14:18 #49
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_108119113
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Angelof9 het volgende:
Iedereen die Christina "kent", weet dat ze geen kinderen wil. Dat ze geen goede moeder zou zijn. Dat is zo'n deel van haar dat je om van haar te houden zoals ze is, ook moeten houden van het feit dat ze geen moeder wil worden. Het slaat nergens op dat Owen haar dat nu opeens kwalijk gaat nemen.

Hij moet gewoon kiezen wat belangrijker voor hem is, Christina of vader worden. Want allebei kan gewoon niet.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens: dat ze het niet wíl betekent niet dat ze het niet kán!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 16:20:02 #50
211083 Angelof9
I must go first
pi_108119283
Ze is veel te egoistich om zichzelf opzij te zetten voor een kind. Dat weet ze zelf ook. En dat zou ze dat kind dan gaan kwalijk nemen etc. Ik ben zelf ook zo, dus ik begrijp het precies. Ik kan best met kinderen overweg, en ik kan ervan houden en ermee praten en al die dingen meer. Maar ik zou geen goede moeder zijn.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')