1e wat ik dacht: 'Nou das ook niet liefquote:
Yep. Heb eigenlijk een verjaardag vanavond, maar denk dat ik lekker thuis blijf. Ik zie de bussen hier ook heel voorzichtig rijden... dus zowel fietsen of ov is geen goed ideequote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:08 schreef Incantrix het volgende:
Oh kut, is het nú al glad? Mijn lief is met Stef op weg naar huis op de fiets
Nee, idd, dan zou ik eerlijkgezegd ook niet zo snel op pad gaan hoor.. Nou, ik hoop dat het hier nog heel even niet zo erg is, want ik heb net even gecheckt en hij heeft ook gewoon Stef's helm niet meegenomenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep. Heb eigenlijk een verjaardag vanavond, maar denk dat ik lekker thuis blijf. Ik zie de bussen hier ook heel voorzichtig rijden... dus zowel fietsen of ov is geen goed idee
dankuquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef Debsterr het volgende:
Naked 2 voor ¤ 44,- op beautybay met gratis shipping.
Ik hoef em nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoef em niet
De hollands daarentegen....![]()
Daarom. Jij mag datquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil de Naked 2 wel maar heb nog wel ff geduld. Heb de 1 namelijk niet
.
Oooooh okquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Het ging volgens mij ook over Sjaan d'r ijswandeling.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef Debsterr het volgende:
wamre douche!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook over het ijs gelopen vandaag*O*
nu ben ik al 3 uur aan het opwarmen met een kruik en 2 kleden maar het vlot niet
Oh gelukkig! Thanks voor het stalkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:47 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook naked 2, maar ik heb 1 al dus de nood is niet zo hoog.
En het TD stalken heeft eindelijk effect gehad. Volgens Van the man heeft het met het gewicht te maken en kun je het 9e lakje in de comment box aanvragen.
huh weird? het ging toch om dat je soms 9 soms 8 lakjes kon kiezen? want bij 9 opi is er nix aan de hand en die zijn zwaarder dan 9 china glaze toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:47 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook naked 2, maar ik heb 1 al dus de nood is niet zo hoog.
En het TD stalken heeft eindelijk effect gehad. Volgens Van the man heeft het met het gewicht te maken en kun je het 9e lakje in de comment box aanvragen.
Jammer!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had trouwens vandaag een brief van xenos dat ze me niet willen lol. Geen reden erbij tho
Geen mooien rooien bloes.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had trouwens vandaag een brief van xenos dat ze me niet willen lol. Geen reden erbij tho
Of ik ben te mongolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jammer!
Misschien ben je al te duur
Mwah, ik heb vandaag de mensen die bij de xenos in valkenswaard even goed aangekeken en ik denk dat ik niet zoveel misquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuu![]()
komt vandaag wss 2,5u later thuis dan verwacht.
hij was om half 8 klaar. Moet nu wss nog tot tien.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of ik ben te mongol
Nee ik vind het heul niet zo erg tbh
Fautauuuquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nfu oh flakie ketting om, en een ketting ingepakt voor schoonmoeder dr verjaardag morgen
Uit een artikel van een meisje dat comment op mijn blogquote:Vandaag doe ik een riview over het lakje Miss Helen – 183.
Geen idee. Maar het is dus wel gewoon nog mogelijk om 9 China glaze te bestellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
huh weird? het ging toch om dat je soms 9 soms 8 lakjes kon kiezen? want bij 9 opi is er nix aan de hand en die zijn zwaarder dan 9 china glaze toch?
Datquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Chipmunks..die stemmetjes...huuuuu!
I knowquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Chipmunks..die stemmetjes...huuuuu!
Geen excuus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I knowMaar er is geen ruk op tv.
quote:
Dan maar geen tv jongedamequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I knowMaar er is geen ruk op tv.
Ik zit bagger op E! te kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nu Jersey Shore, al veel beteren ik heb m al gezien ook
Ohja dat is ook nog een optiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan maar geen tv jongedame
Altijd als ik baggerzooi heb gekeken voelt het alsof ik echt uren van mijn leven heb weggegooidquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit bagger op E! te kijken.
Ik profiteer maximaal van de afstandsbediening.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Altijd als ik baggerzooi heb gekeken voelt het alsof ik echt uren van mijn leven heb weggegooid
Is je pa niet thuis?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik profiteer maximaal van de afstandsbediening.
Nice!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik profiteer maximaal van de afstandsbediening.
+1quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Allllll you need is loooooooove lalalallaaaa.
Ik wil ook een lover
Hoe?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh my fucking gawd, i just almost set the kitchen on fire.
Als je niet meer voor je liefj0n wil koken had je dat ook wel gewoon kunnen zeggen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
What did you digeridoo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had boter in de pan gedaan. En dat wilde ik zegmaar met een draaiende beweging evenredig over de pan verdelen. En toen morste ik een beetje vet op de kookplaat. Meteen fikquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je niet meer voor je liefj0n wil koken had je dat ook wel gewoon kunnen zeggen hoor
Whoosh! Heb je je wenkbrauwen nog?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had boter in de pan gedaan. En dat wilde ik zegmaar met een draaiende beweging evenredig over de pan verdelen. En toen morste ik een beetje vet op de kookplaat. Meteen fik
oh, zo heb ik wel eens vlam in de pan gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had boter in de pan gedaan. En dat wilde ik zegmaar met een draaiende beweging evenredig over de pan verdelen. En toen morste ik een beetje vet op de kookplaat. Meteen fik
Bwehehe. Waar dat bhv al niet goed voor is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo heb ik wel eens vlam in de pan gehad
wat doe ik met m'n apengezicht, ik pak die pan en wil 'm in de gootsteen gooien en de kraan aanzxetten.
godzijdank kwam toen m'n bhv training weer boven, en heb ik de pan maar weer teruggezet en rustig het gas uit gedraaid
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe. Waar dat bhv al niet goed voor is.
Mijn nicht had dus geen bhv cursus gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo heb ik wel eens vlam in de pan gehad
wat doe ik met m'n apengezicht, ik pak die pan en wil 'm in de gootsteen gooien en de kraan aanzxetten.
godzijdank kwam toen m'n bhv training weer boven, en heb ik de pan maar weer teruggezet en rustig het gas uit gedraaid
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja
ik heb ook tot in den treure geoefend met vlam in de pan enzo, dus what was I thinking
toch nuttig die cursussen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn nicht had dus geen bhv cursus gehadDag wenkbrauwen
Bwehehe.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn nicht had dus geen bhv cursus gehadDag wenkbrauwen
BWHAHAHAquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, anders had je je wenkbrauwen toch ff getekend?
niemand die het ziet joh
[ afbeelding ]
Klassiekertje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, anders had je je wenkbrauwen toch ff getekend?
niemand die het ziet joh
[ afbeelding ]
Ik heb Graham Norton maar aangezet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Diconnected het volgende:
ohmy wat een sjonnies bij AYNIL____!
Serieus?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kijk.... THE REAL WORLD? bestaat die shit nog joh?
Say whuuuuutquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kijk.... THE REAL WORLD? bestaat die shit nog joh?
dat moet k ook nog!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga eens even lekker plassen!
Blaas staat echt op knappen.
Ja iddquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:46 schreef megamandy het volgende:
Jonge UFT wat lees ik nu, krijg jij al producten opgestuurd? Hmm moet ik maar ook eens mijn mailadres op mijn blog zetten![]()
Ja, het was voor persberichten zei zequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:46 schreef megamandy het volgende:
Jonge UFT wat lees ik nu, krijg jij al producten opgestuurd? Hmm moet ik maar ook eens mijn mailadres op mijn blog zetten![]()
Heeft je broer ook een valentijn? Straks is jouw valentijn sexcier dan die van je broerquote:
Super leuk!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, het was voor persberichten zei zetoen kreeg ik donderdag ofzo ineens een dikke envelop in mijn bus met dat ding erin
Ja, het is alleen geen nagellakrekquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, het is alleen geen nagellakrek
Mwehehehe niet dat ik weetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft je broer ook een valentijn? Straks is jouw valentijn sexcier dan die van je broer
Wat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
voor t slapen gaan nog maar ff falen dan
Oh die zijn mooiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zoek die china glaze magneetzooi
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
waren die magneetdingen LE? andes had ik ze eerder gekochtik dacht die zijn er nog wel ff
Weet ik niet? Maar ze staan nog best heel veel op eBay iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
waren die magneetdingen LE? andes had ik ze eerder gekochtik dacht die zijn er nog wel ff
die prijzenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet? Maar ze staan nog best heel veel op eBay iig.
Mannen die wat goed te maken hebben?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1558.l2649Wie geeft zoveel geld uit aan een paar potjes nagellak?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mannen die wat goed te maken hebben?
Ongeduldjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge waar blijft mijn![]()
Anders mag je straks die link naar hem doorsturen bambi
Srsly?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
Ooh trouwens wel grappig UFT, de kleur waar ik de meeste lakjes van heb (nou zijn dat er ook weer niet heel veel) is paars
viel mij opeens in
![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Srsly?Creepy ook wel een beetje
Lynderella hypequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1558.l2649Wie geeft zoveel geld uit aan een paar potjes nagellak?
Glitters.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog nooit van dat merk gehoord
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Diconnected het volgende:
Whatsappt broer me net. Zijn ze aan het voetballen op het ijsiik zeg dat tegen mama en mama deed een facepalm
Ga er morgen heen dan, leuke film, goed voor je humeurquote:
En miss piggeh!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:
En Gonzo, en Kermit, en die pianospelende hond.
Alleen Fozzie vind ik nog steeds zo lomp als vroeger, hehehe
Leftovers ftw! Bij mij staat de oven aan voor pizza, dus geneer je nietquote:
Onderwegquote:
God, wat zou ik sacho zijn zegquote:Op zondag 12 februari 2012 00:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Onderwegdit is ook de laatste keer dat ik heb gezegd dat ik op hem wacht met eten
Heb je hem het plaatje wel laten zien?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb vanavond geprobeerd mijn zwager uit te leggen wat True Story wijnglas.gif inhoudt maar het kwam niet zo aan geloof ik.
hele aardige jongen maar hij is sowieso niet zo slim... das wel jammer.
En hij ging in de pub een praatje maken met een bloedmooi vrouwtje maar had niet echt door dat hij geen schijn van kans maakte...![]()
We hebben wel lekker zitten kletsen en het voelt voor hem als een opluchting dat hij van zijn vriendin "af" is. Als ik die verhalen nu hoor vraag ik me af hoe hij dat zo lang heeft kunnen volhouden, damn... Beter dat hij zonder haar verder gaat, nu moet hij "alleen" nog even leren daten en flirten enzo, liefst op niveau
Rond 8 uur want hij moest eerst tot half 8. Toen rond half elf want hij moest tot 10. En nu is hij net pas thuis.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
God, wat zou ik sacho zijn zeg![]()
Hoe laat was jouw plan om te gaan eten?
Ja plaatje wel laten zien, en hij volgt "How I met your mother" dus hij kent Neil Patrick Harris ook wel. Hij zei dat hij het snapte, maar toen ik het voor deed begon hij heel hard te lachen, dus ik denk dat hij het toch niet snaptequote:Op zondag 12 februari 2012 01:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je hem het plaatje wel laten zien?ik ben blij dat mijn vriend een 9gagger is, dan snapt hij het tenminste als ik Y U no want pizza?! Roep
En good for him! Je ziet dat soort dingen vaak pas als je uit de relatie gestapt bent.
Oh ja, dat van bijna in de fik had ik wel gelezen whehehequote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Rond 8 uur want hij moest eerst tot half 8. Toen rond half elf want hij moest tot 10. En nu is hij net pas thuis.hij had wel gezegd dat het laat zou worden. Maar als ik dan toch al 4u wacht. Wacht ik die laatste paar uur ook nog wel. Heb net wel een eitje gegeten
en mezelf bijna in dr fik gestoken
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja plaatje wel laten zien, en hij volgt "How I met your mother" dus hij kent Neil Patrick Harris ook wel. Hij zei dat hij het snapte, maar toen ik het voor deed begon hij heel hard te lachen, dus ik denk dat hij het toch niet snapte![]()
Hij lachte zoals buitenlanders lachen als je iets probeert uit te leggen en ze er geen reet van snappen, maar "sociaal gewenst" als ze zijn, toch maar heeeel vriendelijk gaan lachen
Ik heb daar zo een gruwelijke hekel aan he...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]net zoals Chinezen die ja zeggen op alles omdat nee onbeleefd is
Hij moet morgen om 9u werkenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, dat van bijna in de fik had ik wel gelezen whehehe
Mag hij morgen wel een heeeeeeeeeeel erg lekker ontbijtje voor jou maken als compensatie
Dit jaquote:Op zondag 12 februari 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Vooral dat niet-westerse ja zeggen en nee doen, arggggg
Dan kan hij alles alvast klaar zetten voor jouw ontbijtquote:Op zondag 12 februari 2012 01:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij moet morgen om 9u werken
Hehehe ja vast wel. Bedoeld of onbedoeld, dat weet ik nog niet. Kijken wat voor moois er op mn pad komtquote:Op zondag 12 februari 2012 01:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kan hij alles alvast klaar zetten voor jouw ontbijt
Maar je laat hem dit toch wel goed maken, of niet?
Op mijn werk weleens. Mensen die geen Nederlands spreken en beloven dat ze komen met een tolk, die ze zelf moeten regelen. Duidelijke afspraken, klaar.quote:
Leer je ze dan ook meteen 'ik niet snap' te zeggen?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op mijn werk weleens. Mensen die geen Nederlands spreken en beloven dat ze komen met een tolk, die ze zelf moeten regelen. Duidelijke afspraken, klaar.
Maar nee hoor, gewoon de volgende keer aan komen zetten zonder tolk![]()
![]()
En dat heeft dus geen nut en kost klauwen met geld voor iedereen, dus dan stuur ik mensen maar weer naar huis met brief naar de huisarts.
Ik word daar soms zo moe van he
Ja irritant is dat. Dat heb ik als ik heul vroeg moet opstaan, dan eet ik eerder en heb ik voor.12en weer honger.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, spare ribs zijn op, was lekker
We hebben vandaag om half 6 al gegeten omdat de film achterlijk vroeg begon en we nog kaartjes moesten fixen enzo, dus ik had nu een beetje een hongerklap, want normaal eten we echt noooooit zo vroeg, whehehe.
Dat is het meeeega irritante, ik pak weleens google translate erbij (verkrijgbaar in vele talen, EINZZZZ) om duidelijk te maken dat ze niet kunnen komen zonder tolk.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leer je ze dan ook meteen 'ik niet snap' te zeggen?
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is het meeeega irritante, ik pak weleens google translate erbij (verkrijgbaar in vele talen, EINZZZZ) om duidelijk te maken dat ze niet kunnen komen zonder tolk.
Vrijwel ÃĄltijd komt er dan als antwoord dat ze dat regelen en dat het hÊlÊmaal goed gaat komen. En 9 van de 10 keer, volgende keer geen tolk![]()
![]()
Ik snap het ook echt niet...
En als ik dan met behulp van google translate vraag of ze het snappen al dan niet, is het antwoord ÃĄltijd dat ze het snappen.... ZUCHTTTT
zo, dat is eruit![]()
Ja da's dus hetgene wat ik ook niet snap. Die mensen komen voor Piet Snot langs, want ik stuur ze gewoon weer naar huis omdat het écht niet werkt op die manier. Ook niet met handen en voetenwerkquote:Op zondag 12 februari 2012 01:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]het is voor hen toch ook hartstikke irritant?
Morgen, gaan, hij is leukquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb wel donderdag voor mijn collega die vrijdag werkt (dan ben ik vrij) een hele brief gemaakt in het Spaans (met google translate uiteraard). Die uitgeprint en bij een pasje wat hij nog terug kreeg van mij gestopt![]()
Dan moet hij dus wel helemaal gaan overtypen als hij erachter wil komen wat ik heb geschreven![]()
![]()
Heb alleen nog geen reactie gehad, dus hem kennende denk ik dat hij het briefje nog niet gevonden heeft![]()
Jammer, het had zo'n mooi begin van mijn en zijn weekend kunnen zijn whehehehe
Valt nog mee, Spaans... ik had ook Fins kunnen aanklikkenquote:
Diepvries, ik zit mobiel dus gaat helaas niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Picture!
Zelf gemaakt, gehaald of uit de diepvries?
^quote:Op zondag 12 februari 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Even zwaaien naar de frietkoningin van Nederland, ode aan haar
[ afbeelding ]
Friet for life!
ik heb net een dronken tor heel hard uitgelachen toen ze het verteldequote:
Het drama ook met Llarowe.... eerst wilde ik best een potje proberen maar op deze manier koop ik liever wat andersquote:
Ja behoorlijk kansloos allemaalquote:Op zondag 12 februari 2012 09:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het drama ook met Llarowe.... eerst wilde ik best een potje proberen maar op deze manier koop ik liever wat anders
wat is er dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 09:38 schreef Incantrix het volgende:
Ze heeft best leuke lakjes, maar écht, dit is wel een 10 op mijn schaal van WTF-heid
En het sneeuwt!
Vooral dat dikgedrukte vond ik geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goeiemorgen!![]()
100 berichten op fb dat Whitney Houston dood is, en een oudklasgenoot van mij is de enige die kritisch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat dikgedrukte vond ik geniaalen zij meteen beaus.
hij heeft wel gelijk
![]()
Ik mocht wel eerder eten hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
sorry uft... Maar ik las net van je avondeten en ik moest oprecht huilentot half fukking twee 's nachts wachten met avondeten omdat je hem had beloofd samen te eten? En wat, hij vindt dat nog fijn ook ofzo? Hij had je een klap moeten geven
(maar ff serieus... Dit gaat toch wel heel veel te ver? Toch?)
Doe maar niet neequote:Op zondag 12 februari 2012 11:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
www.mbeautylounge.com was niet echt betrouwbaar toch? Ofwel?
Waarschijnlijk was je al over je honger heen?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en het kan er misschien ook aan liggen dat ik niet zo'n honger had, want heb uiteindelijk ook maar 2 stukjes pizza gegeten
Daar hebben ze de spiderman collectie te koop staan, vandaarquote:
Bij ons ja, maar alle mensen die na ons wel de dupe waren? Ik heb nog zoveel reacties gehad op mijn oude blog toen ik ons verhaal had neer gezet dat alles goed gekomen was, echt veel mensen die lakjes nooit kregen en geen reacties meer van die mensen enzoquote:Op zondag 12 februari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
mbeautylounge is wel betrouwbaar!ze hebben hun fout meteen goed gemaakt toen!
Die komt pas in juni/juli toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar hebben ze de spiderman collectie te koop staan, vandaar
It's okay.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
oh en met alcohol op zondigdagen ben ik voorlopig ook klaar, 2,5 kilo zwaarder wtf!
(ja, ik ben al sinds tien uur extreem boos, sorry uft, dat ik het afreageerde)
Wat was er gebeurd dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij ons ja, maar alle mensen die na ons wel de dupe waren? Ik heb nog zoveel reacties gehad op mijn oude blog toen ik ons verhaal had neer gezet dat alles goed gekomen was, echt veel mensen die lakjes nooit kregen en geen reacties meer van die mensen enzoIk weet niet hoor, ik zou de gok niet nemen iig
Ja daarom vond ik het zo apart.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die komt pas in juni/juli toch?
En ik zou ook niet zo lang wachten met eten... dan lig ik dubbel van de maagkramp waarschijnlijk.
oh bluh, dat had ik niet mee gekregen.... En wel verdacht, als je nu al een collectie verkoopt die pas midzomer uit komt iddquote:Op zondag 12 februari 2012 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij ons ja, maar alle mensen die na ons wel de dupe waren? Ik heb nog zoveel reacties gehad op mijn oude blog toen ik ons verhaal had neer gezet dat alles goed gekomen was, echt veel mensen die lakjes nooit kregen en geen reacties meer van die mensen enzoIk weet niet hoor, ik zou de gok niet nemen iig
daarom vertrouw ik het ook nietquote:Op zondag 12 februari 2012 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die komt pas in juni/juli toch?
Even wat groene thee er tegenaan om het vocht kwijt te raken?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
oh en met alcohol op zondigdagen ben ik voorlopig ook klaar, 2,5 kilo zwaarder wtf!
(ja, ik ben al sinds tien uur extreem boos, sorry uft, dat ik het afreageerde)
lotgenootquote:Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Even wat groene thee er tegenaan om het vocht kwijt te raken?
Ik ben vannacht na een ruzie met vriendin boos de kroeg uitgestampt en werd net met barstende koppijn wakker, flink sjagrijnig dus
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben vannacht na een ruzie met vriendin boos de kroeg uitgestampt en werd net met barstende koppijn wakker, flink sjagrijnig dus
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik vraag het me ook afquote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
wat de f. is die Lynnderella hype dan? ik mis wat
vrijdag weer wegen is indd slimmerquote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lotgenoot![]()
nee, koffie will do. En vrijdag pas weer wegen, lijkt me slimmer
Still angry.. Ze vindt zichzelf ontzettend redelijk altijd maar dat is ze echt niet. Allemaal domme opmerkingen gedurende de avond omdat allerlei mannen tegen mij aanpraatten en het eindigde ermee dat zij NU wegwilde en zo wegliep, ik achter haar aanrende met haar jas bij me, omdat ik dacht dat ze overstuur was (moment voor ze wegwilde had ze ruzie met den ex). Vervolgens stond ik buiten in mn panty een kwartier in de vrieskou op haar te wachten en zoeken, om na flink smeken bij de uitsmijter er achter te komen dat zij binnen nog doodleuk drankjes stond te drinkenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En ben je nu nog steeds boos, of was het de alcohol waardoor jullie ruzie kregen?
En terechtquote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Still angry.. Ze vindt zichzelf ontzettend redelijk altijd maar dat is ze echt niet. Allemaal domme opmerkingen gedurende de avond omdat allerlei mannen tegen mij aanpraatten en het eindigde ermee dat zij NU wegwilde en zo wegliep, ik achter haar aanrende met haar jas bij me, omdat ik dacht dat ze overstuur was (moment voor ze wegwilde had ze ruzie met den ex). Vervolgens stond ik buiten in mn panty een kwartier in de vrieskou op haar te wachten en zoeken, om na flink smeken bij de uitsmijter er achter te komen dat zij binnen nog doodleuk drankjes stond te drinken
Tel daarbij op dat ik het overgrote deel van de drankjes al had betaald en zij totaal geen aanstalten maakte om terug te geven, maar wel zodra ik mn kont keerde voor zichzelf bestelde, en dan ben ik dus kwaad
makkelijk geld verdienenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
maar lynderella giet toch gewoon glitters in nagellak en verkoopt dat voor 20 dollar per flesje? Zoiets?
Ja dat snap ik indd.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Still angry.. Ze vindt zichzelf ontzettend redelijk altijd maar dat is ze echt niet. Allemaal domme opmerkingen gedurende de avond omdat allerlei mannen tegen mij aanpraatten en het eindigde ermee dat zij NU wegwilde en zo wegliep, ik achter haar aanrende met haar jas bij me, omdat ik dacht dat ze overstuur was (moment voor ze wegwilde had ze ruzie met den ex). Vervolgens stond ik buiten in mn panty een kwartier in de vrieskou op haar te wachten en zoeken, om na flink smeken bij de uitsmijter er achter te komen dat zij binnen nog doodleuk drankjes stond te drinken
Tel daarbij op dat ik het overgrote deel van de drankjes al had betaald en zij totaal geen aanstalten maakte om terug te geven, maar wel zodra ik mn kont keerde voor zichzelf bestelde, en dan ben ik dus kwaad
dit is mijn idee dus ook, of mis ik dat er paar epische lakjes tussen zitten?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
maar lynderella giet toch gewoon glitters in nagellak en verkoopt dat voor 20 dollar per flesje? Zoiets?
de fuckquote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
mwah, voor dat geld koop ik liever lippmann eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is mijn idee dus ook, of mis ik dat er paar epische lakjes tussen zitten?
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik had er 1 of 2 gezien die wel leuk waren, maar wat mij betreft de hype niet waard.. Maja, ik heb nog genoeg andere lakjes die bijzonder zijn, dat gaat er vast vanaf als je aan je 3e helmer toe bent, dan wil je vast iets exclusievers. Ofzo
ik zie er ook niets boeiend tussen zitten, zeker niet voor dat geldquote:Op zondag 12 februari 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, voor dat geld koop ik liever lippmann eerlijk gezegd
Volgens mij viel de prijs wel mee, het is meer dat ze maar heel zelden beschikbaar zijn, en dan in kleine oplagen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, voor dat geld koop ik liever lippmann eerlijk gezegd
Nou, dat is niet zo! Kanslois gedrag van haar.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef princess-a het volgende:
Wel fijn jullie reacties want ik weet nu al dat als dit weer ter sprake komt, ik in haar ogen echt be-la-che-lijk heb gereageerd
Het westlands strooibeleid is dat alleen de busroutes worden gestrooid. Dus succesquote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef Incantrix het volgende:
Pfuh, ik moet zo een bedje gaan halen in het Westland, maar die weerswaarschuwing zit me een beetje dwars.. Ik vraag me af hoe goed er gestrooid wordt in Honselersdijk (in Den Haag is het in elk geval niet veel soeps).
Holo's, duochromes, glitter-paars. Oké.. maar verder paarsquote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
gothic lolita stelt mij teleur
ik ga elke keer weer mee in de paars-hype maar ik ben gewoon niet zo van het paars vrees ik
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het westlands strooibeleid is dat alleen de busroutes worden gestrooid. Dus succes
Paarsquote:Op zondag 12 februari 2012 12:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Holo's, duochromes, glitter-paars. Oké.. maar verder paars
Je weet zeker dat dit echt een goede vriendin van je is? Lijkt me een energierovende bezigheid, zo'n vriendschapquote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef princess-a het volgende:
Wel fijn jullie reacties want ik weet nu al dat als dit weer ter sprake komt, ik in haar ogen echt be-la-che-lijk heb gereageerd
Was ook het eerste wat ik dacht toen ik het lasquote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je weet zeker dat dit echt een goede vriendin van je is? Lijkt me een energierovende bezigheid, zo'n vriendschap
No offence, just sayin'..
Yesquote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm kreeg je geen andere prijs te zien van de zoya's als je bij bubs inlogde?
Nu nietquote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm kreeg je geen andere prijs te zien van de zoya's als je bij bubs inlogde?
Gemeen !! Door je actie??quote:
Wel logisch; anders valt er niks op te verdienen natuurlijk....quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoezo gemeen?? Ze zijn nu goedkoper dan de normale oude prijs hoor....
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel logisch; anders valt er niks op te verdienen natuurlijk....
En: Welke zoya's zijn must-haves?
Waarschijnlijk wel ja?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bubs, ga jij 17 maart ook naar de meet?
Jij hebt namelijk zo'n mooi grote INM refill voor 12,50. En dan zou ik geen verzendkosten van 7 euro hoeven te betalen.quote:
Ik kom met het OV, ik zal tegen die tijd kijken. Want ik ga geen pakezel spelenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij hebt namelijk zo'n mooi grote INM refill voor 12,50. En dan zou ik geen verzendkosten van 7 euro hoeven te betalen.
Dus je neemt geen 3 rekken voor mij mee?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik kom met het OV, ik zal tegen die tijd kijken. Want ik ga geen pakezel spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 12:51:15 ]
Snap ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik kom met het OV, ik zal tegen die tijd kijken. Want ik ga geen pakezel spelen![]()
Niemand?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel logisch; anders valt er niks op te verdienen natuurlijk....
En: Welke zoya's zijn must-haves?
Zoya Kiekoquote:
Geen idee, sorry.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zoya Kieko
Zoya Mira
Zoya Crystal
Zoya Alegra
Zoya Sooki
Zoya Breezi
Zoya Areej