Zijn je videokaart drivers up to date?quote:
is er laatst een nieuwe versie van DirectX uitgekomen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Zijn je videokaart drivers up to date?
Heb je de laatste versie van DirectX?
Heb je mods draaien?
Edit: Je kan inderdaad ook doen wat Aezeal zegt.
Bedoelde meer voor de zekerheid dat je gewoon de laatste drivers heb van wat je nodig heb.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:32 schreef Terriroty het volgende:
[..]
is er laatst een nieuwe versie van DirectX uitgekomen dan?
..watquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:02 schreef MGeraads het volgende:
.tot dat ik (3 dagen) bezig ben geweest met een inventarisatie in excel van ALLE quests per soort...
Denk dat ie op ongeveer een derde van de quests van elke guild enzo isquote:
Nooit gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:14 schreef DeHovenier het volgende:
Heeft iemand anders al die Challenger gehad? Die je uitdaagt voor een duel omdat je een nep-tovenaar bent? Ik krijg 'm net voor de eerste keer.
Ik heb het juist weer een beetje opgepakt, was al ruim een maand geleden volgens mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit gehad
Heb nu al 5 dagen niet gespeeld
Dit. Zit volgens mij al dik boven de 50 mods die geinstalleerd zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WTF, een limiet op je aantal mods zetten?
Ik blijf ze lekker van de nexus halen
Ik heb die College nog niet eens gejoinedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:16 schreef Nezhi het volgende:
Nee, nog nooit. Moet je daarvoor College of Winterhold hebben afgemaakt?
Ik heb trouwens deze mod gedownload, echt ziek. Wel een FPS killer op mijn comp
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:16 schreef Nezhi het volgende:
Nee, nog nooit. Moet je daarvoor College of Winterhold hebben afgemaakt?
Ik heb trouwens deze mod gedownload, echt ziek. Wel een FPS killer op mijn comp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |