quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ik die brotherhood maar gewoon vermoord hebben.
Heb weer een aardige quest misgelopen merk ik..
Had tenminste wel een screen MET paard verwacht danquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:29 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Echt ik heb dat beest ook, maar maak er nooit gebruik van... Wel grappig, gisteren fast-travelde ik naar Bard's leap; en dan spawn je ook echt op de punt... Zo ook shadowmere... hij viel er net niet af, maar het zag er niet uit; zo'n paard op het puntje van die houten plank...
[ afbeelding ]
Vriend van mij ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]![]()
Heb je Oblivion niet gespeeld?
Het is een van de betere questlines.
quote:For all this in-game discussion of 'WAR', there wasn't that much 'WAR' in SKYRIM, was there?
Now there is.
This mod does what it says... It adds EPIC battles throughout SKYRIM!
While exploring the SKYRIM, you will come upon battles containing many, many NPCs spanning many, many acres of in-game ground.
At last count there are more than 1000 NEW, ANGRY NPCS and more to come!
This is a living work-in-progress. It is completely playable as of now, but will continue to grow and evolve.
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=6176quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Zwaar rlxde mod, zou je nu eindelijk wel het gevoel krijgen dat er oorlog is in Skyrim?
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=9494
[..]
Deze heb ik ook, maar dit is toch een iets ander principe. Bij de Warzone mod gaat het meer om battles tussen NPC's, dus een grote groep Stormcloaks die een groep Imperials aanvallen, of andersom, bij Wars in Skyrim gaat het om kleine groepjes gespawnde vijanden die je tegen kunt komen buiten de steden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:41 schreef wise het volgende:
[..]
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=6176
die is beter
Lightside is onzin..quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Vriend van mij ook.
"Ja ik ben tegen de brotherhood ik ben lightside"
nog niet gehad, anders gewoon ~ knop drukken en tclquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben gister avond ook begonnen, maar een half uurtje gespeeld... maar voelde goed aan.
Alleen kwam ik in de 2e cave al een keer vast te zitten in het water tussen 4 houten balken![]()
Is het spel hier gevoelig voor ?
Ok weet je toevallig hoe dat moet op PS3? Handig om te weten. Heb me ook nog niet heel erg in het spelquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
nog niet gehad, anders gewoon ~ knop drukken en tcl
das noclip, kan je overal doorheen vliegen als je vast zit![]()
op de consoles zitten zoveel beperkingen tav de pc versie. Dus dat gaat helaas niet werken. Misschien save game laden voordat je de cave in ging¿quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok weet je toevallig hoe dat moet op PS3? Handig om te weten. Heb me ook nog niet heel erg in het spel
Als je bent vast komen te zitten in een cave kan je meestal wel de autosave laden van toen je naar binnen ging.. Of de laatste keer dat je wait deed.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef wise het volgende:
[..]
op de consoles zitten zoveel beperkingen tav de pc versie. Dus dat gaat helaas niet werken. Misschien save game laden voordat je de cave in ging¿
Ik zie de Thieves Guild niet als slechteriken.. Je wordt eigenlijk gestraft als je iemand vermoordt, het gaat meer om het ongezien stelen van shit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef Jeff89 het volgende:
Heb 'n nieuwe character gemaakt.. R'zirr.. 3x raden wat voor race
Weer light armor.. Ik wilde eigenlijk heavy uitproberen, maar ik heb d'r even mee gespeeld bij een vriend van me, en het is toch niet helemaal mijn stijl, dus dan maar light weer..
Ik ben niet eens naar Whiterun gegaan, ik ga nu zonder te fasttravelen richting Riften om lid te worden van the thieves guild.. Mijn vorige character was, op een paar onschuldigen die moesten sterven uit naam van Daedric goden, bestwel een goedzak.. Met deze probeer ik het tegenovergestelde te spelen![]()
Dual wield daggers ftw trouwens! Heb de Elven dagger van Delphine gepickpocket in Riverwood, dus ik ben al redelijk goed bewapend voor m'n level (nu 5 ofzo.. Net voorbij Whiterun, op weg naar Riften.. Ik was vergeten hoe snel je levelt aan het begin)
Diefstal=Slecht imoquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik zie de Thieves Guild niet als slechteriken.. Je wordt eigenlijk gestraft als je iemand vermoordt, het gaat meer om het ongezien stelen van shit.
Die questline is overigens ook erg vet, beste na DB.
PC, Xbox 360 of PS3?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:01 schreef Terriroty het volgende:
Skyrim is bij mij gecrasht (eigelijk al 2 weken lang)
Als ik opstart blijft die bij het beginscherm hangen?
iets aan te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |