Uncle Dolanquote:
Alleen als je t zelf installeert is het alleen maar irritant.quote:
Ik nie snap niequote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alleen als je t zelf installeert is het alleen maar irritant.
Als je die mod installeert..quote:
Ik moet maar eens naar bed, denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je die mod installeert..
is het..
irritant..
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet maar eens naar bed, denk ik
Mijn koffiequote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Hey ik heb een vraagje,
Ik wil wil misschien ook aan Skyrim beginnen, maar ik begrijp even niet de kosten. Betaal je eenmalig r het spel? Of betaal je ook online kosten?
Kan iemand mij daar wat info over geven?
Ditquote:
Nee, alleen zullen er ooit expansions en andere Downloadable content (DLC) uitkomen, waar je wel voor zal moeten betalen. Maar dat is normaalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
sorry![]()
Dacht het weleens gehoord te hebben dat er bij dit spel extra kosten bij kwamen. Maar dat zal wel iets anders zijn dan.
De graphs spreken me wel aan
Eensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:38 schreef ems. het volgende:
Als iemand nog nooit TES heeft gespeeld en hij leest in een topic over allemaal online downloadable shit is het toch een vrij logische vraag?
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:38 schreef ems. het volgende:
Als iemand nog nooit TES heeft gespeeld en hij leest in een topic over allemaal online downloadable shit is het toch een vrij logische vraag?
Rebels!quote:
Verreweg de meeste multiplayer games hoef je ook geen online kosten te betalen zoals CoD, enige waar je dan voor moet betalen is DLC etc.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk voor mensen die logica hanteren
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:03 schreef Nezhi het volgende:
Wtf, wat een gezeik? Drizzt kan wel nein nein nein schrijven maar ik kan geen reactie filmpje geven?
[..]
Verreweg de meeste multiplayer games hoef je ook geen online kosten te betalen zoals CoD, enige waar je dan voor moet betalen is DLC etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |