quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef Morgen- het volgende:
Ik ben nu level dertig en ik heb 100 speechcraft en smithing,Eerst je heavy armor skill levelen, want waarschijnlijk houd je Daedric armor bijna geen damage tegen omdat je skill nogal laag is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu level dertig en ik heb 100 speechcraft en smithing,Level 30 en dan al Legendary Deadric armor? Man, ik ben lvl 35 en ik loop rond in een allegaartje van enchanted steel en orcish armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog geen enkel skill op 100. Ik denk dat je te snel bent geleveld en dus de vijanden sterker zijn geworden terwijl jij te zwak bent voor je level. Hoeveel is je health? Mijne is 210. En ik heb pas 1 wapen op Legendary (voor t eerst!), en dat is m'n non-enchanted steel sword.
Children of the night. What music they make.
Ik ben nu level dertig en ik heb 100 speechcraft en smithing,Hoe de neuk heb je zo snel 100 speechcraft gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
There is no rehab for stupidity.
Wel 10 damage!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Nezhi het volgende:
Ik had pas op level 45 mijn eerste Legendary dagger. Diezelfde dagger heeft nog een shock enchant erop die wel 10!! damage doet
Ik ben nu level dertig en ik heb 100 speechcraft en smithing,Je faalt voor die leventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
1 dag, in riften heb je toch the bee and barb?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hoe de neuk heb je zo snel 100 speechcraft gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:49 schreef Morgen- het volgende:
[..]
1 dag, in riften heb je toch the bee and barb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Volgens mij is mijn health iets van 250 + 50 van ring + 50 van necklace. Heavy armor, hoe train ik dat snel tot 75 ofzo? En onehanded?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Level 30 en dan al Legendary Deadric armor? Man, ik ben lvl 35 en ik loop rond in een allegaartje van enchanted steel en orcish armor
Ik heb nog geen enkel skill op 100. Ik denk dat je te snel bent geleveld en dus de vijanden sterker zijn geworden terwijl jij te zwak bent voor je level. Hoeveel is je health? Mijne is 210. En ik heb pas 1 wapen op Legendary (voor t eerst!), en dat is m'n non-enchanted steel sword.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:50 schreef Kakpizza het volgende:
[..]console en A drukken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heavy Armor trainen? Gewoon HA aantrekken en dan een bandit ofzo loslaten op jezelf en dan jezelf constant healen. Of langs een trainer gaan. En 1h.... gewoon veel vechtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:53 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn health iets van 250 + 50 van ring + 50 van necklace. Heavy armor, hoe train ik dat snel tot 75 ofzo? En onehanded?
Ga ik vandaag proberen, thanks!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heavy Armor trainen? Gewoon HA aantrekken en dan een bandit ofzo loslaten op jezelf en dan jezelf constant healen. Of langs een trainer gaan. En 1h.... gewoon veel vechten
Oh en voor daedric armor heb jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Level 30 en dan al Legendary Deadric armor? Man, ik ben lvl 35 en ik loop rond in een allegaartje van enchanted steel en orcish armor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, als je de perk hebt voor daedric, zou ik zeggen gewoon maken!
P.S.: Daedric armor is zo cool he![]()
![]()
Hehe eindelijk heb ik de scripts voor mijn (house)- mod werkend. Ik ben best tevreden over mijn mod. Een groot huis niet helemaal standaard maar wel overzichtelijk, met alles wat je nodig hebt.
Zou iemand er nog eens naar willen kijken voor wat feedback? Als je hoog level bent kan je gewoon via de voordeur van de dungeon gaan, anders zou ik de achterdeur nemen.
Aezeal's Castle.I'm right and you know it![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 06:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Oh en voor daedric armor heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog maar level 60 in smithing, dus ja....dat schiet niet op. Powerlevelen kan wel (die daggers maken), maar dat vind ik een beetje oneerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, als je de perk hebt voor daedric, zou ik zeggen gewoon maken!
P.S.: Daedric armor is zo cool heChildren of the night. What music they make.![]()
Oneerlijk? Leg uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben nog maar level 60 in smithing, dus ja....dat schiet niet op. Powerlevelen kan wel (die daggers maken), maar dat vind ik een beetje oneerlijk.![]()
Ik zal hem vandaag uitproberen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:48 schreef Aezeal het volgende:
Hehe eindelijk heb ik de scripts voor mijn (house)- mod werkend. Ik ben best tevreden over mijn mod. Een groot huis niet helemaal standaard maar wel overzichtelijk, met alles wat je nodig hebt.
Zou iemand er nog eens naar willen kijken voor wat feedback? Als je hoog level bent kan je gewoon via de voordeur van de dungeon gaan, anders zou ik de achterdeur nemen.
Aezeal's Castle.Het is een veel te makkelijke manier om snel te levelen.quote:Children of the night. What music they make.![]()
Tja in het echt leven gaat het ook zo; iets veel doen zorgt ervoor dat je er beter in wordt; kortom eerlijker kan niet!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zal hem vandaag uitproberen.
[..]
Het is een veel te makkelijke manier om snel te levelen.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja in het echt leven gaat het ook zo; iets veel doen zorgt ervoor dat je er beter in wordt; kortom eerlijker kan niet!![]()
![]()
Tof
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
Lief dagboek: Vandaag besloot ik met mijn thief/Nord character level 28 op sidequest te gaan naar Gauldur amulet fragments, waar ik er al twee van heb weten te bemachtigen. Ik heb wel weer zin in wat ouderwets dungeoncrawling en besluit voor de laatste te gaan; Saarthal, here we come!
Dichtstbijzijnde fast-travelpoint: Dawnstar. Daarna is het onbekend terrein. Je ploetert met je trouwe sidekick een pokke-eind door de sneeuw heen. Onderweg kom je nog een imperial camp tegen, verder lijkt het gebied uitgestorven op twee ijsberen na die je lelijk verrassen, zwaar verwonden en je letterlijk over de halve toendra jagen. En aangezien je al een tijdje niet meer gesaved hebt wil je toch echt niet sneuvelen. Rennen voor je leven en afstand creëren dus zodat je ze met je pijlen richting oblivion - pun intended - kunt helpen. Dat lukt uiteindelijk ook.
Opgelucht haal je adem, besluit toch maar eens een keertje te saven en vervolgt je weg. De bestemmingspijl komt steeds groter in beeld. En voor je het weet sta je bovenop een bergkam en strekt Saarthal zich voor je uit in de diepte. Een val van deze hoogte overleef je niet, dus dat wordt omlopen. Je komt lager en lager tot je rechtsvoorwaarts kunt naar je bestemming!
Dit draagt dus allemaal bij aan de fantastische sfeer van Skyrim, je zit midden in het spel gezogen![]()
En zo sta je ein-de-lijk voor de grote deuren van Saarthal waar jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aargh.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
lvl 63 heavy armor en block, 55 one handed!ben bijna sterk genoeg om die* mensen te killen
*zie post over hele tijd doodgaan![]()
Dit lijkt me een uitgelezen persoon om de dungeon die mijn Floating Fortress unlocked te proberen. Hoewel met dat level zou je zelfs daar redelijk makkelijk doorheen moeten gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef Morgen- het volgende:
lvl 63 heavy armor en block, 55 one handed!ben bijna sterk genoeg om die* mensen te killen
*zie post over hele tijd doodgaan
probeer het eens: Aezeal's Castle.
Ben echt benieuwd of mijn simpel ontworpen maar volgens mij toch vrij pittige dungeon goed te doen is voor allerlei soorten characters.I'm right and you know it![]()
Sorry, ik moet je helaas teleurstellen, ik speel niet op de pc maar de 360, en heb dus geen mod tools o.i.d.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:48 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitgelezen persoon om de dungeon die mijn Floating Fortress unlocked te proberen. Hoewel met dat level zou je zelfs daar redelijk makkelijk doorheen moeten gaan.
probeer het eens: Aezeal's Castle.
Ben echt benieuwd of mijn simpel ontworpen maar volgens mij toch vrij pittige dungeon goed te doen is voor allerlei soorten characters.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: