Gaarne aandachtig luisteren naar deze rotherrie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zal eens aandachtig luisteren naar de rot herrie die jij voortbrengt (Just Kidding)
Nou, da's alvast 11 seconden waar je je niet meer druk om hoeft te maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaarne aandachtig luisteren naar deze rotherrie.
http://cl.ly/0e0x420M0f2T0W3J2A2i
Moet alleen die lead nog even uitwerken, want ik ben niet echt een ster met toetsen inspelen
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou, da's alvast 11 seconden waar je je niet meer druk om hoeft te maken.
Zo is de hoek van snaren naar de brug minder waardoor ze minder snel brekenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom heb jij je snaren zo zitten op je brug en niet zoals normaal ?
quote:
Die eerste soloquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:50 schreef genakt het volgende:
eerste en 2e solo in the pocket nu de 3e nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt fijn, alleen geen idee hoe het met de batterijen in de elektronica zit
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2012 15:58:08 ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die eerste solo.
Tof nummer ook
Heb maar een goedkope semi-akoestische gekocht (een Redhill jg 20), ben morgen jarig dus had ik nog tegoeddie eerste kon ik altijdje 2e is wat moeilijker gister en vandaag evne voro gezeten lukt eindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt fijn, alleen geen idee hoe het met de batterijen in de elektronica zitnog nog perfectioneren en dan op naar de 3e
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Heb er geen verstand van, alles met speedpicking erin gaat me te bovenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:58 schreef genakt het volgende:
[..]
die eerste kon ik altijdje 2e is wat moeilijker gister en vandaag evne voro gezeten lukt eindelijknog nog perfectioneren en dan op naar de 3e
Wat een rotherriequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Moet alleen die lead nog even uitwerken, want ik ben niet echt een ster met toetsen inspelen
Tof melodietjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
ga ik ik vast nog wel een keer uitwerkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat een rotherrieklinkt best tof wel, waar mee heb je die drums ingespeeld? iets zegt me dat als je het uitwerkt en er een volledige track van maakt dat het best catchy kan worden, in some sort a way
Dankquote:
EzDrummer is wel enorm goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
ga ik ik vast nog wel een keer uitwerken
Drum is een combinatie tussen EzDrummer en een kit uit Logic!
[..]
Dank
Doe je datquote:
Eerst eten koken, hapje eten uitbuiken en danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |