Inderdaad helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:48 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit is toch echt de beste serie van dit moment! Heb de DVD box van seizoen 1 en ben nu bezig met seizoen 2!
Er is na seizoen 2 nog een Christmas special en een Behind the drama, dus als je die nog niet gevonden had kun je je daar nog even mee vermakenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gister seizoen 2 afgekeken. Ik hou normaal niet van dit soort series, maar ik vind dit toch wel een topper. Erg jammer dat ik nu weer een tijd moet wachten. Ze zetten alles zo realistisch neer naar die tijd. De kleding, de decors, de dialoog...geweldig.
Mijn favorieten zijn toch wel Violet ( Maggie Smith ) ; haar one-liners zijn geweldig ; Lady Mary en Anna. Carson en Mrs Hughes vind ik ook wat hebben. En Lady Mary moet gewoon eindigen met Matthew, zo'n schattig koppel.
Sybill die toch voor die chauffeur door gaat zag ik niet aankomen, maar vond ik wel tof. De reactie van haar familie was dan wel weer geweldig met telkens ''the chaffeur?! '', haha.
En ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met Bates...hij en Anne zijn zo lief!
Ik had de dvd boxen gekocht en de Christmas special stond daar standaard al bij op gelukkigquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:16 schreef Mry het volgende:
[..]
Er is na seizoen 2 nog een Christmas special en een Behind the drama, dus als je die nog niet gevonden had kun je je daar nog even mee vermaken
Das waar maar zo heb ik al wat series staan. Dus sommige kijk ik maar gewoon wanneer ze binnenkomen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik wacht er mee totdat ze allemaal uitgezonden zijn. Kijkt wat makkelijker weg
Hehe, herkenbaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das waar maar zo heb ik al wat series staan. Dus sommige kijk ik maar gewoon wanneer ze binnenkomen.
Bij de BBC? Kan het nergens vinden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep vorige zondag de eerste aflevering, was weer top
ik download ze onlinequote:Op woensdag 19 september 2012 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij de BBC? Kan het nergens vinden.
Die prijs had ze dan ook verdiend! Had m ook gegund aan iemand van Good Wife, maar die hadden al een keer gewonnenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:47 schreef Mry het volgende:
Het is weer begonnen![]()
Ik had het helemaal gemist, dus ik heb de eerste aflevering nu gezien en de tweede staat voor vanavond of morgen op het programma.
Oh en even jompelen voor Maggie Smith die de Emmy voor Outstanding supporting actress in a drama series heeft gewonnen
het is dan ook downton abbey zonder de tweede wquote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef evarulesz het volgende:
[..]
waar?? op mijn piratebay kan staat geen enkeelee downtown abbey
Inderdaad zeg....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad zeg....![]()
Ik moet er echt even van bekomen, ook al wist ik het al wel een beetje door spoilers enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben ook maar begonnen![]()
Ben nu bij de Christmas Special..... waar ze gewoon moderne lampjes in de kerstboom aan het hangen zijn![]()
En vette discussies erover online, joh. Maar electrische lampjes zijn er al sinds 1880 zegt men en rond 1919 waren ze algemeen beschikbaar in voornamelijk de VS. In Schotland had men ze ook rijkelijk beschikbaar, dus hoewel geen gewoontegoed is het aannemelijk dat de familie ze heeft.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
het waren echt miniscule lampjes zoals we die nu hebben volgens mijvroeger waren ze groter, weet nog wel onze oude kerstboomlampjes! Gigantisch!
Maargoed, het zal me verder aan m'n reet roesten, 't viel me alleen op
seizoen 3 is al 2 zaterdagen bezig op ned 2quote:Op woensdag 5 december 2012 07:37 schreef Dandilion het volgende:
Ik heb serie 1&2 op dvd, sinds zaterdag niets meer anders opgezet om te kijken. Wat een geweldige mooie serie!
Ik kan niet wachten op seizoen 3!
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 16 december 2012 07:01 schreef Pugg het volgende:
Boring , het lijkt wel een soap , gauw een eind aan breien.
Komaan zeg, die verhaallijn met die man in de gevangenis is waardeloos.quote:
Ik vind het juist knap dat ze kostuumdrama kunnen verenigen met spannende verhaallijnen. En immers, zoveel echte klassiekers zijn ook niet meer dan driestuiverromannetjes of detectives als je ze ontdoet van het historisch perspectief.quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Pugg het volgende:
[..]
Komaan zeg, die verhaallijn met die man in de gevangenis is waardeloos.
Dat gedoe met dat kind......
Ik was destijds meteen verkocht omdat ik gek ben op kostuumdrama. De Pride and Prejudice serie die ze ergens tussendoor uitzonden, was ook fantastisch.quote:Op zondag 16 december 2012 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb het zelfs 3 jaar lang genegeerd omdat ik dacht dat 't crap wasmaar was na één aflevering echt hooked
Ja, die was gebaseerd op een klassieke roman. Downton Abbey wordt voor de serie geschreven. Ik krijg ook het gevoel dat de verhaallijnen voor serie drie wat magertjes zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was destijds meteen verkocht omdat ik gek ben op kostuumdrama. De Pride and Prejudice serie die ze ergens tussendoor uitzonden, was ook fantastisch.
Oh, dat vind ik niet. De oorlog is voorbij, de klassemaatschappij kraakt in zijn voegen; dat wordt in mijn ogen heel aardig gereflecteerd in de diverse verhaallijnen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die was gebaseerd op een klassieke roman. Downton Abbey wordt voor de serie geschreven. Ik krijg ook het gevoel dat de verhaallijnen voor serie drie wat magertjes zijn.
Ik vind het niet sterk.quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet. De oorlog is voorbij, de klassemaatschappij kraakt in zijn voegen; dat wordt in mijn ogen heel aardig gereflecteerd in de diverse verhaallijnen.
Die heb ik nog op mijn lijstje staan. Lijkt me zeer de moeite waard.quote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef Aventura het volgende:
Voor liefhebbers van deze specifieke periode/aristocratie/eerste wereldoorlog/drama is er ook de miniserie Parade's End. Speelt in precies dezelfde periode. Wordt ook wel de Downton Abbey voor de intelligente mens genoemd
http://www.bbc.co.uk/programmes/b01m7rn8
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef Aventura het volgende:
Voor liefhebbers van deze specifieke periode/aristocratie/eerste wereldoorlog/drama is er ook de miniserie Parade's End. Speelt in precies dezelfde periode. Wordt ook wel de Downton Abbey voor de intelligente mens genoemd
http://www.bbc.co.uk/programmes/b01m7rn8
Serie 3 episode 4quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef Aventura het volgende:
Kan iemand me vertellen welke ep afgelopen zaterdag is uitgezonden? Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |