Eens.quote:
Zeg jijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef inZanity het volgende:
Die Suarez heeft echt een steekje los man..
Prachtige kerelquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef fanneke het volgende:
Suarez, nog steeds dezelfde kut als toen bij die jodenclub.
Ja, maar dan andersom. Zie postnr 204 van vorig deelquote:
Andersom? Suarez weigerde van Evra hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:40 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja, maar dan andersom. Zie postnr 204 van vorig deel
Ja sorry, ik las het verkeerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Andersom? Suarez weigerde van Evra hoor
Hypocriete lul dat je er bent.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moeten ajacieden altijd Suarez verdedigen?![]()
Zelfs als hij dronken iemand dood rijd, verkracht of vermoord zie ik ze hem verdedigen.
Wanneer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hypocriete lul dat je er bent.
En Toivonen dan?
Weer Toivonen erbij halenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hypocriete lul dat je er bent.
En Toivonen dan?
Jullie weten best wat Toivonen allemaal geflikt heeft.quote:
Goede speler? Misschien, ja. Maar dat wordt geheel ondergesneeuwd door zijn tering gedrag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:46 schreef JanCees het volgende:
Suarez is gewoon een goede speler, klaar.
Heeft Ajacied422 eruit gehaald.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:47 schreef alors het volgende:
Waar is de rest van de epische gifjes uit de OP????
Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat heeft er toch geen fuck mee te maken.
Waar zie je PSVers het goed praten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie weten best wat Toivonen allemaal geflikt heeft.
1 elleboog. iemand gele kaart aannaaien en een keer hand weigeren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie weten best wat Toivonen allemaal geflikt heeft.
ohja het zal ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heeft Ajacied422 eruit gehaald.___
Gaat lekker uithuilen in de media die alles 1000 maal uit vergroten. wees gewoon een grote jongen patrice en spreek het na de wedstrijd gewoon uit inplaats van uithuilen bij de stressmediaquote:
Misschien moet hij dan eens tegen de boevenbende uit madrid spelen dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:46 schreef inZanity het volgende:
Tyfusracist die Suarez, nog handje weigeren ook
Dat ie z'n benen maar op meerdere plekken mag breken
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:47 schreef TheFatLady het volgende:
Ik hoop dat niemand zijn benen breekt, mag dat ook ?
Daar erger ik me dood aanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef Muto het volgende:
Rot nou eens een keer op om in elke topic in VBL PSV erbij te halen.
Niet op engels hebben staanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Doorgekopt door een Liverpoolverdediger, Kieft.
Onzin. Racisme is gewoon onder de gordel. Dat gaat veel en veel te ver. Heel goed dat Evra daarmee naar buiten komt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat lekker uithuilen in de media die alles 1000 maal uit vergroten. wees gewoon een grote jongen patrice en spreek het na de wedstrijd gewoon uit inplaats van uithuilen bij de stressmedia
Boevenbende uit Madrid?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:49 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan eens tegen de boevenbende uit madrid spelen dan.
Ga naar de 'echte' sport1 live zender.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
Ik snap het niet? Ik kijk dus Sport1 gratis via KPN, zender van de maand. En vervolgens gaan ze nu doodleuk tennis uitzenden? En kan ik dus de rest van de wedstrijd niet zien??
Gewoon op het normale kanaal ipv promokanaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
Ik snap het niet? Ik kijk dus Sport1 gratis via KPN, zender van de maand. En vervolgens gaan ze nu doodleuk tennis uitzenden? En kan ik dus de rest van de wedstrijd niet zien??
op SPORT1 TENNIS BROODLULquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
Hij had net uitgelegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
Ja maar die werkt dus niet? omdat ik geen Sport 1 pakket heb dus..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Ga naar de 'echte' sport1 live zender.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Doorgekopt door een Liverpoolverdediger, Kieft.
Het heet dan ook SPORT1quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
Ja maar Toivonen dan!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die het gedrag van Suarez nog gaan goedpraten
Het werkt gewoonhoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar die werkt dus niet? omdat ik geen Sport 1 pakket heb dus..
SPORT 1 LIVE, zap er maar naartoequote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar die werkt dus niet? omdat ik geen Sport 1 pakket heb dus..
Inderdaad, want dan weet je in ieder geval dat je kreupel wordt geschopt door die boevenbende uit madrid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Racisme is gewoon onder de gordel. Dat gaat veel en veel te ver. Heel goed dat Evra daarmee naar buiten komt.
[..]
Boevenbende uit Madrid?Ik denk dat FC Barcelona beter bij hem past.
Hij staat nogal vrij jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:53 schreef fanneke het volgende:
en wedstrijd gespeeld. Wat een 'verdediging'.
Ja dat doe ik dus..... Maar ik heb geen toegang tot die zender. Heb interactieve TV van KPN. Tussen Eredivisie Live en Live voetbal bestel zenders hoort Sport 1 te zitten. Maar die bestaat dus blijkbaar niet. Of krijg iig geen toegang.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
SPORT 1 LIVE, zap er maar naartoe
Kan niet. Want Suarez ligt al op de grond voordat ie aangeraakt is. Daarom zou hij ook perfect bij Barcelona passen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Inderdaad, want dan weet je in ieder geval dat je kreupel wordt geschopt door die boevenbende uit madrid.
HIER WERKT HEquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus..... Maar ik heb geen toegang tot die zender. Heb interactieve TV van KPN. Tussen Eredivisie Live en Live voetbal bestel zenders hoort Sport 1 te zitten. Maar die bestaat dus blijkbaar niet. Of krijg iig geen toegang.
En past ook bij Ronaldo etc.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan niet. Want Suarez ligt al op de grond voordat ie aangeraakt is. Daarom zou hij ook perfect bij Barcelona passen.
Ga je nou hier ook al topics lopen vernaaien ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan niet. Want Suarez ligt al op de grond voordat ie aangeraakt is. Daarom zou hij ook perfect bij Barcelona passen.
Pepe van de boevenbende uit madrid heeft geen moeite om spelers die al op de grond liggen herhaalderlijk te trappen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geef dan de zender nummerquote:
61quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke minuut zal Suarez huillie huillie doen?
72 min
Ah hebben we de nieuwe Barcelona fapper ook weer, beperk het aub tot het PD topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:55 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ga je nou hier ook al topics lopen vernaaien ?
Fucking vaag. Tussen EL en de voetbal bestelzenders in? Want bij mij bestaan die zenders gewoon niet ofzo. En als ik dan in de gids check, staat het er wel maar krijg ik dus geen toegang :squote:
of een liefdesbeetjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke minuut zal Suarez huillie huillie doen?
72 min
Ik heb ziggo dus ik heb het al gevonden.quote:
Met zappen slaat ie em over, is bij mij ook.quote:
ja klopt, kut sport 1, TENNIS REALLY??? Fuck you sport 1!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus..... Maar ik heb geen toegang tot die zender. Heb interactieve TV van KPN. Tussen Eredivisie Live en Live voetbal bestel zenders hoort Sport 1 te zitten. Maar die bestaat dus blijkbaar niet. Of krijg iig geen toegang.
Bij mij is het gewoon gelukt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Met zappen slaat ie em over, is bij mij ook.
Bij hem dus niet, dus wat is de fucking moeite om even dat nummer aan hem door te gevenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon gelukt.
Joh waarom heet het dan SPORT1.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:57 schreef OreO het volgende:
[..]
ja klopt, kut sport 1, TENNIS REALLY??? Fuck you sport 1!
Huh?quote:
Want?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:55 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ga je nou hier ook al topics lopen vernaaien ?
En terecht. Tegen de anti-voetbal jankerds van Barcelona is alles geoorloofd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:56 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Pepe van de boevenbende uit madrid heeft geen moeite om spelers die al op de grond liggen herhaalderlijk te trappen.
Hier hetzelfde. Sport1 Live zit op kanaal 231, krijg geen toegang... Kpn is lekker bezig deze dagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Fucking vaag. Tussen EL en de voetbal bestelzenders in? Want bij mij bestaan die zenders gewoon niet ofzo. En als ik dan in de gids check, staat het er wel maar krijg ik dus geen toegang :s
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Want?
[..]
En terecht. Tegen de anti-voetbal jankerds van Barcelona is alles geoorloofd.
het is deze maand gratis, waarom zou je dan betalen??quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen we dat Sport 1-gezeik gewoon in een ander topic doen? Of betaal gewoon voor die shit.
Tyf jij ook even op naar het PD topic? Kun je daar je kansloze kut discussie met die TheFatLady misschien doorzetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Want?
[..]
En terecht. Tegen de anti-voetbal jankerds van Barcelona is alles geoorloofd.
Alleen het eerste kanaal is gratis.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef OreO het volgende:
[..]
het is deze maand gratis, waarom zou je dan betalen??![]()
lul is niet zo dom
ER WORDT TENNIS UITGEZONDEN BROODLUL HEB ER VREDE MEE.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef OreO het volgende:
[..]
lul is niet zo dom
Omdat je dan niet hoeft te zeiken over wat er op welk kanaal komt..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef OreO het volgende:
[..]
lul is niet zo dom
dat was toch alleen bij Ziggo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef OreO het volgende:
[..]
lul is niet zo dom
Zeik dan ook niet, paupers.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef OreO het volgende:
[..]
lul is niet zo dom
Moet je niet bij mij wezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tyf jij ook even op naar het PD topic? Kun je daar je kansloze kut discussie met die TheFatLady misschien doorzetten.
Waar heb jij last van joh? Dikke tering debiel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ER WORDT TENNIS UITGEZONDEN BROODLUL HEB ER VREDE MEE.
Kom op, Staat er in de tt sport1 klachtenbaak? Nee. Lekker naar een ander topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb jij last van joh? Dikke tering debiel.
Ga er dan niet op in? Of is je postcount van vandaag weer wat laag?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, Staat er in de tt sport1 klachtenbaak? Nee. Lekker naar een ander topic.
Ik mag ze dat duidelijk maken. ik heb er last van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga er dan niet op in? Of is je postcount van vandaag weer wat laag?
neh hijs geschorst omdat hij weigerde handen te schudden met evra, de vuige racistquote:
2e helft zijn ze helemaal nergensquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:06 schreef LimboFan het volgende:
Liverpool wordt gewoon bij vlagen weggespeeld....
Voor Jojoortje doen we dat welquote:
Audio 2quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:11 schreef ZuidGrens het volgende:
En kan die Kieft zijn bek niet houden
Heeft in dit geval ook te maken met de manier waarop L'Pool is gaan spelen na de 2 wisselsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel jammer dat Man utd vaak heel erg verdedigend speelt als ze eenmaal voor staan.
Dat verandert wel weer wanneer Nani, Anderson en Cleverley spelenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel jammer dat Man utd vaak heel erg verdedigend speelt als ze eenmaal voor staan.
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dit Liverpool is wel extreem treurig zeg
Dan stop ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog even en je bent net zo diep als Paul gezonken.
NU is gewoon grootste troll ooit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef tech4u het volgende:
Carroll 35 miljoen pond![]()
____________!!
quote:On 31 January 2011, Liverpool put in a bid of £30 million for Carroll, which was rejected.[25] Newcastle then accepted a bid of £35 million and, following the agreement of personal terms and a medical, the transfer was completed shortly before the 11.00pm deadline.
De Sulejmani van Engelandquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef tech4u het volgende:
____________!!
Na Torres toch wel de grootste miskoop van de eeuw.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef tech4u het volgende:
____________!!
Nee, Carroll met afstand grotere miskoop.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:21 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Na Torres toch wel de grootste miskoop van de eeuw.
Met meer dan 1 voetbal gaan voetballen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:24 schreef Hamilcar het volgende:
L'pool moet gewoon met wat meer ballen gaan voetballen - ManU is achterin enorm kwetsbaar dit seizoen, gewoon lekker op hameren.
Er is maar één bal toegestaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:24 schreef Hamilcar het volgende:
L'pool moet gewoon met wat meer ballen gaan voetballen - ManU is achterin enorm kwetsbaar dit seizoen, gewoon lekker op hameren.
Gelul, gezeik, gesar, en vervolgens toch nog scorenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Blijft een indrukwekkend figuur, die Suarez.
huehuehuehuehuehuehuehuequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is maar één bal toegestaan.
hahahahaha zorg dan gewoon dat je je rijbewijs sneller haalt gr gr zuidgrensquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
4 uur rijles, moet ik een stuk van Arsenal missen
4 uur rijlessen? Muhahaha.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
hahahahaha zorg dan gewoon dat je je rijbewijs sneller haalt gr gr zuidgrens
Waarom neem je dan rijles rond dit tijd stipquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1.90 meter en 65 kilo [ afbeelding ]
Erger Suarez is gewoon een klootzak maar niet zo ontiegelijk hypocriet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
Evra is qua gedrag net zo erg als Suarez.
Had Suarez maar gewoon een hand moeten geven vooraf. What goes around comes aroundquote:
Vieren alsof hij de CL heeft gewonnen zwaar als hij het heeft gehad met in armen springen en al.quote:
En Suarez voor geen hand geven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hopelijk wordt Evra daarvoor gestraft.
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
minstens 8 wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
had evra niet zo moeten janken in de pers wat je makkelijk uit kunt praten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Had Suarez maar gewoon een hand moeten geven vooraf. What goes around comes around
Kutneger.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vieren alsof hij de CL heeft gewonnen zwaar als hij het heeft gehad met in armen springen en al.
quote:
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:42 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe triest dat gedrag van United...... Laat dat vliegtuig maar neerstorten nu
Iemand een gifje?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
Maar goed nu weten we dus ook precies hoe die Evra in elkaar zit.
Inclusief de been breek dood verwensingen is dit toch wel het toppertje van dit topiek.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:42 schreef Spezza19 het volgende:
Je weet niet waar je over praat klein jochiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:42 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij binnen 20 jaar een Moslimnederland hebben?
[..]
Hij voelt zich nu wel groot he, die Evraquote:
[..]
Liever Tottenham of Arsenal. City koopt de titelquote:
[..]
Klein jochiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat klein jochie
[..]
Tottenham en Arsenal niet dan? Daar zijn toch ook bijna alle spelers gekochtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Liever Tottenham of Arsenal. City koopt de titel
[..]
Maakt mij niets uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:47 schreef inZanity het volgende:
Dat gejank om EvraMag hij niet juichen ofzo?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meneertje ik haat alles en dat moet ik duidelijk maken op de eenofandere manier heeft oogkleppen op.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:47 schreef inZanity het volgende:
Dat gejank om EvraMag hij niet juichen ofzo?
Niks nieuws toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]erger dan Ajacied422 deze man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |