Eens.quote:
Zeg jijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef inZanity het volgende:
Die Suarez heeft echt een steekje los man..
Prachtige kerelquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:33 schreef fanneke het volgende:
Suarez, nog steeds dezelfde kut als toen bij die jodenclub.
Ja, maar dan andersom. Zie postnr 204 van vorig deelquote:
Andersom? Suarez weigerde van Evra hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:40 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ja, maar dan andersom. Zie postnr 204 van vorig deel
Ja sorry, ik las het verkeerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Andersom? Suarez weigerde van Evra hoor
Hypocriete lul dat je er bent.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moeten ajacieden altijd Suarez verdedigen?![]()
Zelfs als hij dronken iemand dood rijd, verkracht of vermoord zie ik ze hem verdedigen.
Wanneer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hypocriete lul dat je er bent.
En Toivonen dan?
Weer Toivonen erbij halenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hypocriete lul dat je er bent.
En Toivonen dan?
Jullie weten best wat Toivonen allemaal geflikt heeft.quote:
Goede speler? Misschien, ja. Maar dat wordt geheel ondergesneeuwd door zijn tering gedrag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:46 schreef JanCees het volgende:
Suarez is gewoon een goede speler, klaar.
Heeft Ajacied422 eruit gehaald.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:47 schreef alors het volgende:
Waar is de rest van de epische gifjes uit de OP????
Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat heeft er toch geen fuck mee te maken.
Waar zie je PSVers het goed praten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie weten best wat Toivonen allemaal geflikt heeft.
1 elleboog. iemand gele kaart aannaaien en een keer hand weigeren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie weten best wat Toivonen allemaal geflikt heeft.
ohja het zal ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heeft Ajacied422 eruit gehaald.___
Gaat lekker uithuilen in de media die alles 1000 maal uit vergroten. wees gewoon een grote jongen patrice en spreek het na de wedstrijd gewoon uit inplaats van uithuilen bij de stressmediaquote:
Misschien moet hij dan eens tegen de boevenbende uit madrid spelen dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:46 schreef inZanity het volgende:
Tyfusracist die Suarez, nog handje weigeren ook
Dat ie z'n benen maar op meerdere plekken mag breken
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:47 schreef TheFatLady het volgende:
Ik hoop dat niemand zijn benen breekt, mag dat ook ?
Daar erger ik me dood aanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef Muto het volgende:
Rot nou eens een keer op om in elke topic in VBL PSV erbij te halen.
Niet op engels hebben staanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Doorgekopt door een Liverpoolverdediger, Kieft.
Onzin. Racisme is gewoon onder de gordel. Dat gaat veel en veel te ver. Heel goed dat Evra daarmee naar buiten komt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat lekker uithuilen in de media die alles 1000 maal uit vergroten. wees gewoon een grote jongen patrice en spreek het na de wedstrijd gewoon uit inplaats van uithuilen bij de stressmedia
Boevenbende uit Madrid?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:49 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan eens tegen de boevenbende uit madrid spelen dan.
Ga naar de 'echte' sport1 live zender.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
Ik snap het niet? Ik kijk dus Sport1 gratis via KPN, zender van de maand. En vervolgens gaan ze nu doodleuk tennis uitzenden? En kan ik dus de rest van de wedstrijd niet zien??
Gewoon op het normale kanaal ipv promokanaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
Ik snap het niet? Ik kijk dus Sport1 gratis via KPN, zender van de maand. En vervolgens gaan ze nu doodleuk tennis uitzenden? En kan ik dus de rest van de wedstrijd niet zien??
op SPORT1 TENNIS BROODLULquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Willewa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |