Heujquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Aangezien er animo was voor een meet, waarbij de nadruk op shoppen lag, maar niemand zich opwerpt voor het organiseren, toch maar een poging.
Wie: De geinteresseerde users van het Serieuse Als-versieren-moeilijk-is-topic
Waar: Utrecht (Meetingpoint CS, bij de Starbucks, altijd makkelijk, mits je voor de goede starbucks staat)
Eerst shoppen om 12 uur en daarna lunch? Zullen we dat eens andersom doen?quote:Wanneer: Zaterdag 17 maart of zaterdag 24 maart, take your pick, 12.00 afspreken.
Wat: Shop till you drop en misschien ook nog wel een lunch
Vul aan:
17 maart: 24 maart:
Aanwezig: Aanwezig:
Misschien: Misschien:
Bartholomeus Bartholomeus
Neehee Capstan stond ooit voor de verkeerde starbucks in Utrecht, die aan de achterzijdequote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heuj
[..]
Eerst shoppen om 12 uur en daarna lunch? Zullen we dat eens andersom doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen nut voor mijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:51 schreef grrrbeer het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn collectief lazarus te worden en dan over te gaan tot versieren?
Snap al waar het verkeerd gaat hier.
Zo, dat was je laatste post in deze reeks, rest wordt gewoon gedelete.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:07 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Hoeveel piem0ls heeft je vriendje dan?
als ik ga ga ik ook niet zelf shoppenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben niet een hele grote fan van winkelen en ik moet waarschijnlijk ook werken. Ik neem dus aan van niet.
Ah, het is voor de users die geen/weinig aandacht besteden aan hun uiterlijke vertoning?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik ga ga ik ook niet zelf shoppen
drukke reeks maar de helft kan/wilt/durft niet
nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, het is voor de users die geen/weinig aandacht besteden aan hun uiterlijke vertoning?
shoppen met grote groep is op zn minst al enorm onhandig, een lunch prima gelegenheid om mensen te leren kennen, evt alcohol helpt (ok al is 12 wat vroeg, ghehe). en je vormt vanzelf al wel kleinere groepjes van mensen die dan later de stad in gaan, voor wat dan ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Eerst shoppen om 12 uur en daarna lunch? Zullen we dat eens andersom doen?
Vind ik ook leuker, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:51 schreef grrrbeer het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn collectief lazarus te worden en dan over te gaan tot versieren?
Snap al waar het verkeerd gaat hier.
Ik moet zeggen dat een meet me op zich wel leuk lijkt, maar dat ik ook niet echt behoefte heb aan shoppenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik ga ga ik ook niet zelf shoppen
drukke reeks maar de helft kan/wilt/durft niet
Ben jij nou een vrouwquote:
Omdat een andere kledingstijl je kan helpen zelfverzekerder over te komen. En andere kledingstijl is sowieso goed. Iets nieuws in je kast.quote:
Kleding is natuurlijk belangrijk, als je elkaar niet kent dan zegt kleding toch al iets betreft een persoon. Als je je kleedt op een bepaalde wijze zal de aanname in eerste instantie zijn dat je een zelfde levensstijl hebt als al die andere mannen die zo kleden. Versieren bestaat natuurlijk uit de vertoning van je identiteit.quote:
Oh okequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:24 schreef Cassandra87 het volgende:
In het serieuze topic was behoefte aan shoppen. Als menden lazerus willen worden, organiseren ze dat. Niet iedereen is verplicht om kleding te kopen uiteraard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |