SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:59 schreef vincm het volgende:
[..]
Bitch you're breakfast...
...yeah...
Elke tweejarige master bestaat uit een jaar stage.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:11 schreef vincm het volgende:
Tot nu toe de drukste week op stage gehad in alle 5 maanden dat ik stage loop. Ook eindelijk eens wat anders gedaan, nu tenminste echt data in een excelsheet in grafieken i.p.v. subjectief dingen 'beoordelen'. Ik raakte zo gedemotiveerd dat ik geen goed antwoord had kunnen geven op dit topic. Ik moest daardoor nadenken over wat ik nu wil gaan doen.
Sowieso is het daar moeilijk antwoord op te geven: ik ga uiteindelijk weinig tot niks met mijn huidige opleiding doen maar maak het nu wel af omdat ik op 90% zit. Des te moeilijker is de vraag of ik nog een master wil gaan doen: de inhoud van mijn opleiding vind ik interessant, daarom ben ik het gaan doen. En nu wil ik mijzelf blijven uitdagen, maar een master betekend twee jaar extra mezelf uit bed moeten sleuren + verder reizen dan voorheen (01:15 uur per reis), en de helft van de 2-jarige masters uit deze sector (biomedisch) bestaat wederom uit stage. En dan heb ik het nog niet over het mogelijk afschaffing van de OV-kaart en basis stufi.
De enige reden om het wel te doen is om gewoon te kijken of ik het kan en mezelf uitdagen, en ik weet niet of dat een goede motivatie is
Van een eigen (huur)appartementje van alle gemaken voorzien (eigen badkamer, vaatwasser, wasmachine, keuken en meubilair) waarvoor ik een paar jaar ingeschreven heb moeten staan naar een 12 m² kamer? Moeilijke keuze om op voorhand te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Elke tweejarige master bestaat uit een jaar stage.
En als je toch 2 jaar gaat studeren moet je daar dus gewoon gaan wonen, dat scheelt vroegtijdig sleuren en OV maakt ook weinig meer uit
Asap inschrijvenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef vincm het volgende:
[..]
Van een eigen (huur)appartementje van alle gemaken voorzien (eigen badkamer, vaatwasser, wasmachine, keuken en meubilair) waarvoor ik een paar jaar ingeschreven heb moeten staan naar een 12 m² kamer? Moeilijke keuze om op voorhand te maken
http://m.depers.nl/binnen(...)beter-emigreren.htmlquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Woooooow, ik zie dat er bij de langstudeerboete teruggekeken gaat worden tot 1991Genaaidddddddd
Mja, maar daar ontloop je het niet mee als je nu al bezig bent.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:46 schreef jna het volgende:
[..]
http://m.depers.nl/binnen(...)beter-emigreren.html
Dat lijkt me heeeeel sterk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Stel, je bent in 1991 na een bachelor van 7 jaar aan een master begonnen, die je nominaal hebt gedaan, dan kan je nu dus nog voor die 4 jaar beboet worden, als ik het goed begrijp
Mij ook. Dan zijn veel van die "jonge" VVD'ers en CDA'ers zelf ook de sjaak. PVV'ers niet, want de basisschool telt niet meequote:
Ja. Maar wat als je hem na 1991 hebt gehaald? Word je dan nu alsnog beboet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:21 schreef jna het volgende:
Het is toch dat als je voor 1991 al je diploma hebt gehaald dat je nu gewoon zonder problemen een 2de bachelor kan gaan doen zonder dat je meteen langstudeerder bent?
Ze laten anders ook continu zien er zelf niks van te snappen, dus dat kan wel kloppenquote:
quote:Kut kabinet
Het is geen boete maar verhoogd collegegeld. Dat ga je alleen betalen als je weer zou gaan studeren (en je eerste opleiding niet had afgemaakt, want anders val je onder de regeling tweede studie).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stel, je bent in 1991 na een bachelor van 7 jaar aan een master begonnen, die je nominaal hebt gedaan, dan kan je nu dus nog voor die 4 jaar beboet worden, als ik het goed begrijp
Dus ik kan nu gewoon de volle 10 jaar over m'n studie gaan doen zonder meer collegegeld te gaan betalen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is geen boete maar verhoogd collegegeld. Dat ga je alleen betalen als je weer zou gaan studeren (en je eerste opleiding niet had afgemaakt, want anders val je onder de regeling tweede studie).
Ja Huntelaar in de spits bij oranje!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef Bravebart het volgende:
Arsenal gewonnen maar VP niet gescoord, wtffff?
Ja, die teleurstellingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:38 schreef Bravebart het volgende:
Bekend probleem. Denken vrienden te hebben aber nein
Nu welquote:Op zondag 12 februari 2012 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je het nog niet gehoord.
quote:
Te weinig vlees man.quote:
Bunnynuggetsquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Milou__ het volgende:
Onze hond is aan het einde van z'n latijn...
Ik vind er niets aan. Geef mij maar zon en rokjes.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Milou__ het volgende:
Wat naarquote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Milou__ het volgende:
Ik wil wel mee.quote:
Mijn portemonnee laat me dat niet toe.quote:
Hij vraagt ons toch mee?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mijn portemonnee laat me dat niet toe.
Enige die gereageerd heeft is Isdatzo, dus veel mensen zijn het niet.quote:
Dat beurt hem wel op.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat naar. Ook een kusje voor je hond.
Ja af en toequote:Op zondag 12 februari 2012 17:44 schreef jna het volgende:
Milou. Doet je whatsapp het helemaal niet meer?
Wat heb je zojuist gegeten dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:36 schreef vincm het volgende:
Nou heb ik al gegeten. Maar geen sushi. Ik ontdekte laatst http://www.restaurantkyoto.nl maar ik heb nog geen kans gehad om er naar toe te gaan
Nice.quote:
Dit klinkt ook al lekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef jna het volgende:
Ik ga deze week denk ik maar eens naar de burger-bar in damsko. Daar schijnen ze hamburgers te hebben met wagyu vlees
Klopt, puicke tent.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef jna het volgende:
Ik ga deze week denk ik maar eens naar de burger-bar in damsko. Daar schijnen ze hamburgers te hebben met wagyu vlees
In Friesland eten we patat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
frites is toch veel lekkerder Lien.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
In Friesland eten we patat.
gr. gr. een Limburger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
In het zuiden eten we friet.quote:
Dat is zeker voor alle toeristen!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef Piles het volgende:
De Chinese snackbar heeft de oplossing hier:
[..]
En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:18 schreef jna het volgende:
hoho, ik word dagelijks in Amsterdam door toeristen gevraagd of ik ze kan vertellen hoe ze in Amstelveen komen hoor
Boks.quote:
KOM DAN JONGE! IK MAAK JE KAPOT!quote:
Weer lekker aan het werkquote:
Precies: www.nederlandfm.nl !quote:
Voor welke studies?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef vincm het volgende:
Zo, woensdag een uurtje eerder weg van stage en dan naar de masteravond op de UUEn zaterdag naar de UvA. Ben benieuwd!
Dat niet per se, maar op de bètagebieden vaak wel beter dan de UU.quote:
Wel jammer van de locatie science parkquote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar op de bètagebieden vaak wel beter dan de UU.
Hoezo?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:51 schreef jna het volgende:
[..]
Wel jammer van de locatie science park
Ik vind het maar op een kutplek zitten in de middle of nowhere, helemaal vergeleken met de andere UvA locaties. Lijkt me vreselijk om daar elke dag colleges te hebben. Gelukkig heb ik er alleen tentamens af en toe.quote:
Niet toegestaanquote:
quote:
DISTURBING. A. "sleutel van zijn dagboek kwijt" (een kat en sleutels... right) B. TOO MUCH INFORMATIONquote:Zaterdag 8 oktober 2011
Omdat ik al een tijdje niet had geschreven, was ik de sleutel van mijn dagboek kwijt. Die sleutel die bestaat uit letters en cijfers heb ik nodig om in mijn dagboek te kunnen schrijven. Maar gelukig heb ik hem weer.
Alles is weer pico bello. Ik plas weer normaal en kan sinds eergisteren ook weer poepen. Normaal hecht ik daar niet zo'n waarde aan, maar ik kan je wel zeggen dat het me enorm oplucht.
Ja precies, zulke dingen liggen vaak buiten het centrum, in Leiden ookquote:Op maandag 13 februari 2012 12:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vind het maar op een kutplek zitten in de middle of nowhere, helemaal vergeleken met de andere UvA locaties. Lijkt me vreselijk om daar elke dag colleges te hebben. Gelukkig heb ik er alleen tentamens af en toe.
Hoewel ik wel snap dat ze zoiets niet in het centrum kwijt kunnen, maar toch..
Is ook niet heel gek, als ze de hele boel opblazen met een experiment dan is in ieder geval de Universiteit nog heel.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja precies, zulke dingen liggen vaak buiten het centrum, in Leiden ook
Ja, want wij blazen inderdaad echt veel op enzo...quote:Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is ook niet heel gek, als ze de hele boel opblazen met een experiment dan is in ieder geval de Universiteit nog heel.
(dûh logisch nadenken)
Ach, het kan wel zorgwekkend zijn als ze niet fatsoenlijk poepen/plassen. Het kan een teken zijn dat ze ziek zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
DISTURBING. A. "sleutel van zijn dagboek kwijt" (een kat en sleutels... right) B. TOO MUCH INFORMATION
Ouwe pillenbaas.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want wij blazen inderdaad echt veel op enzo...
Ja precies. Ik moet elke dinsdag weer uitkijken...quote:Op maandag 13 februari 2012 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want wij blazen inderdaad echt veel op enzo...
Dat kan best maar waarom zou je dat over een ander z'n kat willen weten????quote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, het kan wel zorgwekkend zijn als ze niet fatsoenlijk poepen/plassen. Het kan een teken zijn dat ze ziek zijn.
Als je interesse hebt in katten en het interessant vindt om te zien hoe het met een ander kat gaat. Vaak zijn dit soort dagboeken iets als je je verveelt, maar er zullen vast wel mensen zijn die zich hier mee bezig willen houden en/of leren.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies. Ik moet elke dinsdag weer uitkijken...
[..]
Dat kan best maar waarom zou je dat over een ander z'n kat willen weten????
Het is een blog geschreven uit het perspectief van een kat.. Wie zegt dat een kat zo denkt... Misschien denkt de kat wel alleen maar "Auw Auw Auw". Of wie weet "Goh mijn ontlasting zit mij iets in de weg, erg vervelend maar ik wil toch verder met het oplossen van de vraag van ons bestaan.. Hmm X=1203 als Y=2038 maar als X=..."quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je interesse hebt in katten en het interessant vindt om te zien hoe het met een ander kat gaat. Vaak zijn dit soort dagboeken iets als je je verveelt, maar er zullen vast wel mensen zijn die zich hier mee bezig willen houden en/of leren.![]()
Als iemand een huisdier heeft en vies bent van de gedachte van schijt en pis, dan hoop ik dat ie een schoonmaakster ingehuurd heeft.
Enige wat ik je wil vertellen is waarom iemand iets zou schrijven over de ontlasting en waarom iemand het zou willen lezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is een blog geschreven uit het perspectief van een kat.. Wie zegt dat een kat zo denkt... Misschien denkt de kat wel alleen maar "Auw Auw Auw". Of wie weet "Goh mijn ontlasting zit mij iets in de weg, erg vervelend maar ik wil toch verder met het oplossen van de vraag van ons bestaan.. Hmm X=1203 als Y=2038 maar als X=..."
Conclusie: disturbing.
Oh ik lees zo vaak over poep en pies.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Enige wat ik je wil vertellen is waarom iemand iets zou schrijven over de ontlasting en waarom iemand het zou willen lezen.
Een discussie of het disturbing is of niet deed niet ter zake bij mij.
Nee dat is een goudvis, die hebben een geheugen van 2 seconden. Ik heb het vermoeden dat katten echt stiekem het veroveren van de wereld aan het plannen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
En waarschijnlijk denkt die kat helemaal niks.
Conclusie: disturbing.
Dan had ik verkeerd begrepen uit 'TOO MUCHT INFORMATION'. Sorry.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh ik lees zo vaak over poep en pies.Het gaat me meer over de manier waarop het wordt geschreven.
Concurrentie dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee dat is een goudvis, die hebben een geheugen van 2 seconden. Ik heb het vermoeden dat katten echt stiekem het veroveren van de wereld aan het plannen zijn.
Nee jonge, dat zijn deze 2quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee dat is een goudvis, die hebben een geheugen van 2 seconden. Ik heb het vermoeden dat katten echt stiekem het veroveren van de wereld aan het plannen zijn.
MY CHILDHOODquote:Op maandag 13 februari 2012 15:03 schreef jna het volgende:
[..]
Nee jonge, dat zijn deze 2
[ afbeelding ]
Ik had altijd zo een hekel aan calimero.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:59 schreef Lithia het volgende:
Nu voel me nostalgisch.
Dit heb ik nog op video.
Mijn idool.Mijn inspiratiebron.
![]()
[/zelfkennis]
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had altijd zo een hekel aan calimero.
Dat was ik toch ooit, volgens jou?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere idool voor jou?
Ronald Waterreus nietquote:Op maandag 13 februari 2012 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had altijd zo een hekel aan calimero.
dinobabiesssssquote:Op maandag 13 februari 2012 16:15 schreef jna het volgende:
"Linda is het meisje en haar mondje staat nooit stil, ze helpt thomas met verhalen, wat ie eigenlijk niet wil"
+1 voor wie als eerste de cartoon erbij zegt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:15 schreef jna het volgende:
"Linda is het meisje en haar mondje staat nooit stil, ze helpt thomas met verhalen, wat ie eigenlijk niet wil"
+1 voor wie als eerste de cartoon erbij zegt.
OHJAAAAAAAA. Dat was ik echt vergeten. Hoe heet dat ook alweer?quote:
Heartbreak highquote:Op maandag 13 februari 2012 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
OHJAAAAAAAA. Dat was ik echt vergeten. Hoe heet dat ook alweer?
Dat was een soort fort alpha, maar dan anders
Ben je nog steeds. Mag je geen fans hebben dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat was ik toch ooit, volgens jou?
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:08 schreef Yesse het volgende:
Welke os kan ons iets leren?
Boes Boes, Boes Boes.
En een fietsband repareren?
Boes Boes, Boes Boes.
Rock 'n Roll en ook nog de samba danst hij met je mee!
Wie laat zich niet koeioneren?
Boes Boes, Boes Boes.
Boes Boes, Boes Boes.
Kwaliteit!
Jaaaa daar keek ik ook altijd naarquote:Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef Milou__ het volgende:
Dat kwam altijd rond etens tijd
Soort spangas 1.0 ook.
Volgens mij als je dat nu weer gaat kijken, dan denk je WTF IS DIT!?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa daar keek ik ook altijd naarZo tof
Ik houd niet van fans.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ben je nog steeds. Mag je geen fans hebben dan?
quote:
quote:
Neuroscience mastersquote:Op maandag 13 februari 2012 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies: www.nederlandfm.nl !
[..]
Voor welke studies?
Waarschijnlijk is het beter dan het huidige spangas.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij als je dat nu weer gaat kijken, dan denk je WTF IS DIT!?
Daaadddyyyyy!quote:
Ja ongetwijfeld. Zelfs vrijland komt beter dan de huidige spangas.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het beter dan het huidige spangas.
Ja die waren aan als kofiquote:
En kregen wegens prestaties een aanheidstrophyquote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld. Zelfs vrijland komt beter dan de huidige spangas.
[..]
Ja die waren aan als kofi
Vroeger zaten er tenminste nog lekkere chicks inquote:Op maandag 13 februari 2012 16:33 schreef Lithia het volgende:
Wel cool om te lezen dat er zoveel mensen SpangaS volgen.
Die huidige volg ik niet meer hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:33 schreef Lithia het volgende:
Wel cool om te lezen dat er zoveel mensen SpangaS volgen.
Jaquote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Welke dan? Zusje van avalage toch?
[aai.gif]quote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
Vroeger zaten er tenminste nog lekkere chicks in
Laat me Joey nakkenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
http://www.spangas.nl/over_spangas/biografie/acteur.php?id=32
In de serie is ze wel knapper. Maar alsnog iets met een land der blinden waar eenoog koning isquote:Op maandag 13 februari 2012 16:41 schreef Lithia het volgende:
![]()
Ze is zeker niet lelijk, maar ik vind het wel triest voor de andere meisjes als zij de enige is die lekker is.
Daarom kijk ik niet meer. Op 1 been kan je niet staan he....quote:Op maandag 13 februari 2012 16:41 schreef Lithia het volgende:
![]()
Ze is zeker niet lelijk, maar ik vind het wel triest voor de andere meisjes als zij de enige is die lekker is.
Echt wel..quote:Op maandag 13 februari 2012 16:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet meer. Op 1 been kan je niet staan he....
Wel veilig doen hè!quote:
mierenneukerquote:Op maandag 13 februari 2012 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen jammer van de Grefo's, terwijl het toch echt Griffo's zijn.
Uuh, welke betekenis heb je het nu over? Griffo's zijn iets compleeeeet anders dan grefo's hè?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo wordt het uitgesproken ja, maar grefo's (van gereformeerden) lijkt me logischerquote:Op maandag 13 februari 2012 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leg het verschil eens uit dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, welke betekenis heb je het nu over? Griffo's zijn iets compleeeeet anders dan grefo's hè?
Johquote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef Bravebart het volgende:
Een griffo is een kind van een blanke en een blank-zwarteDus eigenlijk een 3/4 witte
quote:
Vast door het ijs gezakt!quote:
Dan heeft hij wel het ijs gebroken.quote:
Waarheid.quote:
Waarheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef The_Dean het volgende:
Voor Jan, Isdatzo, Cees, Luctor, Bart, Yesse, Vincm en Milou_
[ afbeelding ]
Ik lust geen wodka alcoholquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het moeder-plaatje te vaak voorkomtquote:
I know. Daarom ben ik ook gestopt met het 'sportief'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jammer dat het moeder-plaatje te vaak voorkomt(maar dan ook gewoon op de snelweg)
Ik laat ook voor me koken, voor gratiesj, zoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhw wat gaat Marco voor je koken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik laat ook voor me koken, voor gratiesj, zo
quote:
Altijd die kutkatten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef Lithia het volgende:
Gadverdomme.![]()
Prima als ik over schijt en poep lees van een kattendagboek, maar mensen hoeven niet met hun schoen vol stront in mijn huis te lopen.
Mijn tapijt, wat doe je.
booooooo
Dean doet standaard zijn schoenen uit als hij binnen komt. Als een echte Japanner baas.quote:
Inderdaad. Kill it with fire.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Altijd die kutkatten.
Tijd dat dean er eens wat aan doet.
Ik heb zo'n blokker huishoud boekje maar die heb ik hier niet bij mequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef Lithia het volgende:
Iemand enig idee hoe je stront uit een tapijt moet halen?
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef Lithia het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb zo'n blokker huishoud boekje maar die heb ik hier niet bij me![]()
Ah zie daar, een website:
http://www.meerling.nl/familie/vlekken.htm
Poep: Tamponneren met azijnwater (50%) of met brandspiritus, daarna shamponeren
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nog een klein vraagje is azijnwater hetzelfde als schoonmaakazijn als je het verdunt met water?Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, zelf ook nog nooit gebruikt. Al zou je het wel zeggen gezien de 50%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ach, komt vast goed. Bedankt voor je hulp iig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, zelf ook nog nooit gebruikt. Al zou je het wel zeggen gezien de 50%
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:28 schreef jna het volgende:
Ik vind Lionel trouwens beter dan Stanley
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
De postbode heeft vertraging.
Hard zuigen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef Lithia het volgende:
Nee man, neptunesquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:20 schreef Yesse het volgende:
Sommige nummers uit de "Zeroes" zijn nog steeds verschrikkelijk: Britney Spears - Slave.
Precies!! Hoorde gisteren ook een heel stuk over John Mayer, ik weet nog wel dat ik toen ik 14 was helemaal bijzonder vond dat ik hem een paar jaar eerder kende dan "de rest van Nederland".quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:36 schreef Milou__ het volgende:
Ik vind die zeroes wel een leuk concept eigenlijk. Allemaal warme gevoelens komen naar boven uit m'n tienerjaren. Schoolfeesten enzo
Bazenquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:26 schreef jna het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)lamestunt-ooit.dhtml
Ik had dat bij de liedjes van Nelly Furtadoquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies!! Hoorde gisteren ook een heel stuk over John Mayer, ik weet nog wel dat ik toen ik 14 was helemaal bijzonder vond dat ik hem een paar jaar eerder kende dan "de rest van Nederland".
Echt he, nu heb je echt zoiets van: waarom vond ik dat vroeger zo tofquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had dat bij de liedjes van Nelly Furtado
Haha inderdaad! Maar wel keihard meezingen hequote:Op woensdag 15 februari 2012 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt he, nu heb je echt zoiets van: waarom vond ik dat vroeger zo tofHet is niet alsof het speciaal was ofzo
I'm slaaaaaaave......for you!quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:20 schreef Yesse het volgende:
Sommige nummers uit de "Zeroes" zijn nog steeds verschrikkelijk: Britney Spears - Slave.
Voor de lapohunterz denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:32 schreef Yesse het volgende:
Ik word nerveus van de melding wanneer het topic sluit. Waarom hebben ze die functie eigenlijk toegevoegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |