hola!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef APK het volgende:
CarO gaat dinsdag naar Tokio.
Lijkt mij een leuk iets om naar uit te kijken![]()
Hebben jullie iets om naar uit te kijken?
Zelf werk ik eigenlijk alleen maar om aan het eind van het jaar weer een maand naar Indonesië te kunnen gaan.
Wel leuk werk overigens, hoor
ja, bedankt! en in de groenoordhallen het e.k. koekhappen zometeen op rtv-nh!! kijkuhquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
Als jullie je vervelen, leuke schaatswedstrijd op AT5 of via internet te volgen
[TV-TIP] Keizersrace
Grapje toch zeker he...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, bedankt! en in de groenoordhallen het e.k. koekhappen zometeen op rtv-nh!! kijkuh
jaohquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel een tip nog, vanmiddag gedaan: je dekbed wassen, uit de wasmachine gelijk op de waslijn buiten. ff wachten minuut of 10; het bevroren dekbed rechtop in je woonkamer zetten en er een paar rondjes omheen lopen. er langs kan ook natuurlijk. uiteindelijk valt ie, maar da's logisch![]()
dit staat nu op hieroo:
mzzl
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:39 schreef Kletskip het volgende:
[..]Mijn dekbed is gevuld met dons en veertjes, zal ik maar niet doen.
...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]pff.. m'n plasser ook, maar die staat ook af en toe (niet te vaak; kan te gek natuurlijk) rechtop in de kamer
Je bent echt verdwaald, hè?quote:
ja.quote:
Dank je, knul.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
ja.
okee, nog een liedje dan voor jou (en de jouwen) en dan met je kokend hete kruik en je wollen lange onderfuik op stal![]()
hi caro!quote:Op zondag 12 februari 2012 01:54 schreef CarOnline het volgende:
Haha WJ!
Maar bedankt
We hebben er zin in. Moooore than this!!
Je schijnt het uit te kunnen zetten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:29 schreef sacha het volgende:
als lurkert is het zwaar schrikken als je je halfjaarlijkse smiley wil plaatsen
rechts van het post-scherm (schuin boven de smilies)quote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef sacha het volgende:
juist ja, daar ging ik mijn smiley plaatsen en nu ben ik van de leg![]()
en niet door whitney...
waaaaaaaaaaaaaaaar is het previewscherm?
ouwehoerquote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaoh, sorry als ik je lekker maakte met een dode muts.
wel een tip nog, vanmiddag gedaan: je dekbed wassen, uit de wasmachine gelijk op de waslijn buiten. ff wachten minuut of 10; het bevroren dekbed rechtop in je woonkamer zetten en er een paar rondjes omheen lopen. er langs kan ook natuurlijk. uiteindelijk valt ie, maar da's logisch![]()
dit staat nu op hieroo:
mzzl
too much drugs will kill youquote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Staal het volgende:
Lees net dat Whitney Houston is overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |