afgekrand=afgekrabd met een fles wijn opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:33 schreef nosmo_king het volgende:
volgens mij heeft het meer te maken met het verschil in flexibiliteit...muur krimpt en zet uit, stucwerk iets minder...voila...1 barst...gevolgd door loszittend stucwerk...
oplossing? geen flauw idee, ik heb het er gewoon afgekrand, opnieuw gladgemaakt en de muur geverft
Zijn niet dragende wanden dan hoeft dat niet. Anders zou je nog meer scheuren krijgen. Dit zijn gewoon krimpscheurtjes en daar kun je niks aan doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:48 schreef vosss het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat de wanden niet doorlopen tot aan het plafond en dat dat opgevuld is met pur
Gelukkig hebben we dit ook gedaan, maar het pur word wel afgesmeerd vanuit de bouw en dat scheurt ook, dus krijg je zelfde scheuren te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:47 schreef BJDD het volgende:
Ik adviseer mensen met een nieuwbouw woning ook altijd om eerst te texen, en na een jaar of 3 - 4 te stuccen...
Die tip had ik in 2009 moeten hebben, nou heb ik scheurvorming....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:47 schreef BJDD het volgende:
Ik adviseer mensen met een nieuwbouw woning ook altijd om eerst te texen, en na een jaar of 3 - 4 te stuccen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |