SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
You can call me Commander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lololquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
google nu maar eens op death Kim Jong-un en dan afgelopen uur, explosie van berichtenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
yo momma is sooo old.. in her history class they just wrote what she was doingdoei he mopquote:
Waarom nou.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef K-Cash het volgende:
ging gister melk halen bij de supermarkt, kwam ik terug met een struik
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:21 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Kwam langs intratuin struikensale daar
quote:
Proestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan heb je zijn hond nog niet gezien
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wejoooo surpriseparty alles voor mij!!!![]()
Ewa du KB in da house.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wejoooo surpriseparty alles voor mij!!!![]()
Ik heb het niet georganiseerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En je fokvriendjes waren er niet eens bij.
quote:
quote:
hAAAIIIiiiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |