Ik ook hoor, en ben er nog steeds van verzekerd dat het kan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer voor Janssen schuldig. Ik heb De Boer overtuigd dat Ajax zijn routine en rust nodig heeft zodat de bal af en toe goed in de ploeg blijft al is het maar door een makkelijk tikje breed. Dit omdat ik vond dat er al genoeg spelers op het veld stonden die zich blind vast dribbelde niet denkende aan de consequenties van het balverlies...
Ik geloof niet dat mijn advies hier in dank wordt afgenomen
In Football Manager ja...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Lodeiro zou Ajax de CL winnen man.
Nee, in FIFA 12.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
In Football Manager ja...![]()
(Je moet die twee zaken goed uit elkaar houden.)
Geblesseerd en beslissend tegen Az bij zijn terugkeer. Ik ben ook niet kapot over De Jong zijn invulling van de spits/aanvallend middenveld positie, maar tot nu toe heeft ook Lodessi nog te weinig laten zien.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Een kampioensschap gaat over 34 wedstrijden. Waar was Siempje dan die andere wedstrijden?
Op amateur zeker.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, in FIFA 12.
Deed het net nog.
Ik koop standaard als ik met Ajax speel Tadic & Bony. Dan speel ik zo: Tadic - Bony - Siggyquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
In Football Manager ja...![]()
(Je moet die twee zaken goed uit elkaar houden.)
Heeft Lodeiro dan ook maar één kans gekregen op het middenveld?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geblesseerd en beslissend tegen Az bij zijn terugkeer. Ik ben ook niet kapot over De Jong zijn invulling van de spitsen/aanvallend middenvelders positie, maar tot nu toe heeft ook Lodessi nog te weinig laten zien.
Hij heeft Frank blijkbaar (nog) niet kunnen overtuigen. Ondanks al die blauwe cijfertjes op zijn kaart.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zo fit als een hoentje. Waarom hij steeds maar niet mag opdraven is te raadselachtig om los te lopen.
Ik ben er nog steeds niet overuit of hij tegen Feyenoord echt met De Jong van positie wisselde. Want ik heb hem in de hele tweede helft ook niet in de spits zien lopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heeft Lodeiro dan ook maar één kans gekregen op het middenveld?
Tsja, Lodeiro doet iets waar anderen moeite mee schijnen te hebben: vrijlopen, aanbieden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet overuit dat hij tegen Feyenoord met De Jong van positie wisselde. Want ik heb hem in de hele tweede helft ook niet in de spits zien lopen.
Die waren allemaal 11 en 12 jaar. Maar van mij mag het. Hoe eerder je weet wat je aan de jeugd hebt, hoe beter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:11 schreef bjanaan het volgende:
Waarneer maakt Fischer ze debuut in het eerste? Heeft een prima pot gespeeld tegen Barca.
Dat was nou de tactische zet van de Boer .. Blind verdedigde ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet overuit of hij tegen Feyenoord echt met De Jong van positie wisselde. Want ik heb hem in de hele tweede helft ook niet in de spits zien lopen.
En ... hij trekt zijn shirt uit bij een eigen goalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Lodeiro doet iets waar anderen moeite mee schijnen te hebben: vrijlopen, aanbieden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En ... hij trekt zijn shirt uit bij een eigen goal
Ja nu komen we aan bij 4Lf en mijn theorie dat Eriksen te goed is voor Ajax en daarom niet begrepen. Volgens ons 2 zou een Xavi/Iniesta ook door de mand zakken omdat een Ebecilio echt niet achter een moeilijk lijkende pass aanrent.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Lodeiro doet iets waar anderen moeite mee schijnen te hebben: vrijlopen, aanbieden.
Nou, dat denk ik niet. Hoogstens zullen ze redelijk verbaasd zijn over verschillende dingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja nu komen we aan bij 4Lf en mijn theorie dat Eriksen te goed is voor Ajax en daarom niet begrepen. Volgens ons 2 zou een Xavi/Iniesta ook door de mand zakken omdat een Ebecilio echt niet achter een moeilijk lijkende pass aanrent.
Hij zou er wel achteraan willen rennen, maar hij ziet de bal gewoon niet omdat hij tussen iedereen doorgaat..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja nu komen we aan bij 4Lf en mijn theorie dat Eriksen te goed is voor Ajax en daarom niet begrepen. Volgens ons 2 zou een Xavi/Iniesta ook door de mand zakken omdat een Ebecilio echt niet achter een moeilijk lijkende pass aanrent.
Aaah, wat lieevvquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
Iig een prettige wedstrijd gewenst van Nac.![]()
http://now.ajaxlife.nl/user/ajaxlife/view/11999148
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aaah, wat lieevv
Dan mag het wel 1-10 worden i.p.v. 0-10
Sympathieke gasten daar hoor!
Maar op een tegendoelpunt betten blijf ik een kwalijke zaak vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aaah, wat lieevv
Dan mag het wel 1-10 worden i.p.v. 0-10
Sympathieke gasten daar hoor!
Kut UIquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef S0nic het volgende:
Hopelijjk laat Özbiliz eens zien wat hij kan en zien we Ebecilio nooit meer terug.
Tevens nieuwe UI
Klopt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar op een tegendoelpunt betten blijf ik een kwalijke zaak vinden
Özbiliz gaat nooit wat worden ben ik bang, durft zijn man niet eens op te zoeken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef S0nic het volgende:
Hopelijjk laat Özbiliz eens zien wat hij kan en zien we Ebecilio nooit meer terug.
Tevens nieuwe UI
Is ie homo dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Özbiliz gaat nooit wat worden ben ik bang, durft zijn man niet eens op te zoeken.
Ik zie potentie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Özbiliz gaat nooit wat worden ben ik bang, durft zijn man niet eens op te zoeken.
Eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:37 schreef bjanaan het volgende:
Zou mooi zijn als Vermeer de 0 kan houden.
Misschien heeft er iemand (Frank) eindelijk geluisterd naar bepaalde smeekbedes. Bijvoorbeeld die van Johan D. - dat linkspoten op links en rechtspoten op rechts horen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:15 schreef S0nic het volgende:
Sulejmani weer eens van links dushoeft hij niet telkens zo achterlijk naar binnen te komen
Kan de video even niet meer terugvinden, maar dát zijn realistische teksten!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is echter aan de Boer om korte termijn beslissingen te nemen die leiden tot 3 punten.
Sommige talenten mogen keer op keer falen maar blijven geweldig in Ajacieden hun ogen, maar Ozbiliz mag eindelijk een keer aantreden na een lange blessure en wordt na 1 wedstrijd veroordeeldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké, en de rest van de selectie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:37 schreef bjanaan het volgende:
Zou mooi zijn als Vermeer de 0 kan houden.
Die lange blessure aan zijn rug en daarna enkel was 3 maanden geleden hoor. Speelde al die tijd gewoon bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige talenten mogen keer op keer falen maar blijven geweldig in Ajacieden hun ogen, maar Ozbiliz mag eindelijk een keer aantreden na een lange blessure en wordt na 1 wedstrijd veroordeeld
Ja, moet ie er wel wat meedoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef Chillerd het volgende:
Özbiliz heeft echt wel talent, bij ebicilio zie je gelijk dat het niks wordt.
Ik kan gewoon nog steeds niet bij het oneindige vertrouwen wat Serero en Lodeiro hebben. Als dit is wat Ajax na streeft (Zijn beide al de 20 gepasseerd) dan snap ik er weinig van blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die lange blessure aan zijn rug en daarna enkel was 3 maanden geleden hoor. Speelde al die tijd gewoon bij Jong Ajax.
Komt er niet gelijk uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, moet ie er wel wat meedoen.
De laatste weken en maanden was heel Ajax nergens. Als Siem beslissend is de twee seizoenshelft zullen veel fans hem, knarsetandend, weer in de armen moeten sluiten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Een kampioensschap gaat over 34 wedstrijden. Waar was Siempje dan die andere wedstrijden?
Nog steeds niet, Barcelona staat 2-0 achter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt er niet gelijk uit.
Je kunt het vergelijken met Messi. Toen hij 13 was had hij ook talent, alleen deed hij er weinig mee.
Voor je opa toch?quote:
Je valt in herhaling.quote:
Iedereen kan zien dat je in dit systeem veel meer hebt aan spelers als Serero en Lodeiro dan aan Janssen en de Jong.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nog steeds niet bij het oneindige vertrouwen wat Serero en Lodeiro hebben. Als dit is wat Ajax na streeft (Zijn beide al de 20 gepasseerd) dan snap ik er weinig van blijkbaar.
Ja man. We verliezen al met 6-0.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ooh, dan kunnen we beter niet meer kijken...
Welk systeem? Zo min mogelijk kopduels winnen en je zo vaak mogelijk vastdribbelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat je in dit systeem veel meer hebt aan spelers als Serero en Lodeiro dan aan Janssen en de Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |