Is ie homo dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Özbiliz gaat nooit wat worden ben ik bang, durft zijn man niet eens op te zoeken.
Ik zie potentie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Özbiliz gaat nooit wat worden ben ik bang, durft zijn man niet eens op te zoeken.
Eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:37 schreef bjanaan het volgende:
Zou mooi zijn als Vermeer de 0 kan houden.
Misschien heeft er iemand (Frank) eindelijk geluisterd naar bepaalde smeekbedes. Bijvoorbeeld die van Johan D. - dat linkspoten op links en rechtspoten op rechts horen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:15 schreef S0nic het volgende:
Sulejmani weer eens van links dushoeft hij niet telkens zo achterlijk naar binnen te komen
Kan de video even niet meer terugvinden, maar dát zijn realistische teksten!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is echter aan de Boer om korte termijn beslissingen te nemen die leiden tot 3 punten.
Sommige talenten mogen keer op keer falen maar blijven geweldig in Ajacieden hun ogen, maar Ozbiliz mag eindelijk een keer aantreden na een lange blessure en wordt na 1 wedstrijd veroordeeldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké, en de rest van de selectie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:37 schreef bjanaan het volgende:
Zou mooi zijn als Vermeer de 0 kan houden.
Die lange blessure aan zijn rug en daarna enkel was 3 maanden geleden hoor. Speelde al die tijd gewoon bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige talenten mogen keer op keer falen maar blijven geweldig in Ajacieden hun ogen, maar Ozbiliz mag eindelijk een keer aantreden na een lange blessure en wordt na 1 wedstrijd veroordeeld
Ja, moet ie er wel wat meedoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef Chillerd het volgende:
Özbiliz heeft echt wel talent, bij ebicilio zie je gelijk dat het niks wordt.
Ik kan gewoon nog steeds niet bij het oneindige vertrouwen wat Serero en Lodeiro hebben. Als dit is wat Ajax na streeft (Zijn beide al de 20 gepasseerd) dan snap ik er weinig van blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die lange blessure aan zijn rug en daarna enkel was 3 maanden geleden hoor. Speelde al die tijd gewoon bij Jong Ajax.
Komt er niet gelijk uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, moet ie er wel wat meedoen.
De laatste weken en maanden was heel Ajax nergens. Als Siem beslissend is de twee seizoenshelft zullen veel fans hem, knarsetandend, weer in de armen moeten sluiten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Een kampioensschap gaat over 34 wedstrijden. Waar was Siempje dan die andere wedstrijden?
Nog steeds niet, Barcelona staat 2-0 achter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt er niet gelijk uit.
Je kunt het vergelijken met Messi. Toen hij 13 was had hij ook talent, alleen deed hij er weinig mee.
Voor je opa toch?quote:
Je valt in herhaling.quote:
Iedereen kan zien dat je in dit systeem veel meer hebt aan spelers als Serero en Lodeiro dan aan Janssen en de Jong.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nog steeds niet bij het oneindige vertrouwen wat Serero en Lodeiro hebben. Als dit is wat Ajax na streeft (Zijn beide al de 20 gepasseerd) dan snap ik er weinig van blijkbaar.
Ja man. We verliezen al met 6-0.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ooh, dan kunnen we beter niet meer kijken...
Welk systeem? Zo min mogelijk kopduels winnen en je zo vaak mogelijk vastdribbelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat je in dit systeem veel meer hebt aan spelers als Serero en Lodeiro dan aan Janssen en de Jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |