Net gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay als nu iemand zou willen testen?
Volgens mij werkt het nu wel ... ff thema verder doen
Deze webpagina bevat een omleidingslusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ah nee, jouw icon!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deze webpagina bevat een omleidingslus
De webpagina op http://demelzasworld.com/ heeft geleid tot te veel omleidingen. Dit probleem wordt mogelijk opgelost als u uw cookies voor deze site wist of cookies van derden toestaat. Zo niet, dan is het mogelijk een serverconfiguratieprobleem en geen probleem met uw computer.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Meer informatie over dit probleem.
Fout 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Er zijn te veel omleidingen.
?????
Mission accomplishedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah nee, jouw icon!
*kromme tenen en misselijk*
Nu doet hij het, heb gereageerdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
uhmmmmmmmmmmmmmmmm, let me think about that...... NOPE!quote:
Yesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je Henk's commentaar al binnen Sjaan?
quote:
k ben hier nog wel ff, site afmakenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef megamandy het volgende:
Gaat iedereen hier weg? Wat doen jullieEen leven hebben?
Ohai.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef megamandy het volgende:
ik wil die icon van bbqkip niet meer zien, dus blijf wijsdelijk wegquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef megamandy het volgende:
Kun je die niet blokkeren als mod?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil die icon van bbqkip niet meer zien, dus blijf wijsdelijk weg
nee, was 't maar zo'n feestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kun je die niet blokkeren als mod?
Die andere was ook heul lievquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze is beter dan die andere freaky
die ander was freaky!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die andere was ook heul liev![]()
Ik had nog een veul mooieren, met nog veul meer glittah, maar die was teveel kb
/nerdmodequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
Oeh dalijk ga ik een poging doen om te dansen. Mijn teen die ik dinsdag heb gestoten doet nog steeds pijn en is nog steeds bont en blauw
Die heb ik niet, maar misschien dat ik hem wel ga kopenquote:
Oeh, kan ik straks nog doen.quote:
Kopenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar misschien dat ik hem wel ga kopenheb de WII nu op mijn eigen kamer gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |