Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
met 75k plus dit team? wil ook nog wat sparen want dat wordt mn enige gouden team en dan wil ik veel coins sparenquote:
Diego Alves als keeperquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef stoereboii het volgende:
tips of comments? http://www.futhead.com/12/squad/13380
Diego Alves inderdaad, scheelt je weer een paarduizend coins en het is echt een baasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Diego Alves als keeper
Mevrouw Iglesias
sick, op xbox is hij weinig waard..genoeg bins onder 1K en zelfs die verkopen amperquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:44 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker handeltje, oppikken voor <500c en weer weg voor 3-5k afhankelijk van formatie. Begint nu alleen beetje in te kakken.
Deze was trouwens als 4-4-2 verkocht, zie nu dat hij m heeft omgebouwd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sick, op xbox is hij weinig waard..genoeg bins onder 1K en zelfs die verkopen amper
Maicon of je moet met een extra rechtsbuiten willen spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Dani Alves met 7 chem of Maicon met 9...
Maicon, Dani Alves zijn defending workrate is lowquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Dani Alves met 7 chem of Maicon met 9...
Ji-sung Park en David Luizquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Reemi het volgende:
Marcelo inderdaad. Met wie ga je hem linken (en met wie linkt hij niet)?
meer zijn ze toch niet waard.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Net if driesje en lens voor 15K bin gepakt, wat bezield zo'n persoon
Ik had hem gisteren voor 13k gehaald, goedkoop zat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:32 schreef Tim86 het volgende:
IF Jankovic in mijn formatie binnen voor 4-3-2-1, veel goedkoper zal hij niet worden
http://www.futhead.com/12/squad/13613quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:01 schreef vandermar het volgende:
Kone, zit hij bij Levante?
Ik wil een team maken met
Wellington silva als LW en Fetfatzidis als CM 4-3-2-1
Dus
---------------------------------Kone-----------------------------------
Wellington silva----------------------------??????????????
----????-----------------------????------------------Fetfatzidis
--????-------------????--------------Marcano------Maniatis
54K voor 9 spelers dus, fetfat en Silva heb ik al. Iemand enig idee verder?
Dat is het meest logische jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook een BPL LB nemen?
Dan Marceloquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is het meest logische jaMaar ik wil een team met alleen maar Koreanen en Brazilianen.
Vooral omdat Clasie niet in FUT zitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Hmm een team met cleverley en clasie maken is moeilijk
Nice, thanxquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/13613
Ridgewell is getransferd naar WBA, dus BPL. Alleen staat deze er op Futhead niet bij. Als je die versie hebt dan zijn hij en Almunia ook 9 chem.
Gvd voor niks in paint een team gemaakt!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vooral omdat Clasie niet in FUT zit
Futhead ftw.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gvd voor niks in paint een team gemaakt!
Ik zat vast bij de spitsen!
Welk team is hij nu weer?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:44 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker handeltje, oppikken voor <500c en weer weg voor 3-5k afhankelijk van formatie. Begint nu alleen beetje in te kakken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vooral omdat Clasie niet in FUT zit
Ja kan, alles hangt natuurlijk af van persoonlijke voorkeur. Die middelste CM lijkt me echt nice trouwens. Die gast heeft echt goede FK stats.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice, thanxik zal misschien nog wat veranderingen doen.
Futhead snap ik niet zo, ik zie alleen opstelling die hoog gerated staan. Maar niks bijzonders die hoog staam, alleen maar pace, pace en brazil!quote:
FF accountje aanmaken, dan kun je in de Squad Creator en kun je daar omprutsen. Hoef je niet met Paint...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Futhead snap ik niet zo, ik zie alleen opstelling die hoog gerated staan. Maar niks bijzonders die hoog staam, alleen maar pace, pace en brazil!
Als je registreert kan je met die app teams bouwenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Futhead snap ik niet zo, ik zie alleen opstelling die hoog gerated staan. Maar niks bijzonders die hoog staam, alleen maar pace, pace en brazil!
Je kan daar zelf een team maken, en ziet dan meteen de chemistry e.d.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |